כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פפה קדוש - pepa

פפה קדוש - pepa

שמלות כלה
91
93 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כפיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיד עוזרת. הבינה מיד מה אישתי רוצה .
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה לספר לכם על השמלה המושלמת!! זה קרא בין רגע , אהבה ממבט ראשון ועל המדידה הראשונה ברגע חיפוש שמלת כלה. זה קרה אצל פפה קדוש המדהימה! מעצבת מקצועית, חמה ואישה מיוחדת שתוכל להגשים לכל אחת את שמלת חייה כמו שהגשימה לי. הקולקציות שלה מדהימות אחת אחת והבדים ברמה גבוהה ותפירה מדויקת ומושלמת. אני בהחלט זכיתי, הרגשתי נסיכה ליום אחד וקיבלתי מאות מחמאות. לא יכולתי לבקש יותר משירות והאיכות של פפה! מדהימה!
הצג עוד

tusha   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
המסע אחרי שמלת כלה היה קשה. ואז שמעתי על פפה, ללילה אחד רציתי להרגיש כמו נסיכה. ראיתי את השמלה בחלון ראווה וישר התאהבתי. לכל אורך הדרך בזמן המדידות פפה הייתה שם תמיד ובזכותה הרגשתי כמו נסיכה. אני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

liranz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
לפפה הגעתי כחודשיים לפני החתונה. הגעתי לסניף העודפים שלה בפתח תקווה.לא חשבתי לקחת שמלה קיימת אלא שיתפרו אחת עבורי. משמלות שהסתכלתי עליהן הבנתי בדיוק איזו שמלה אני רוצה ומיד פפה שלפה דף ועיפרון וציירה לי סקיצה. בנינו או לא הסקיצה לא ממש תאמה למציאות אבל השמלה שלי יצאה יפייפיה ורק מחמאות קיבלתי. את התחרה בחרנו פפה ואני יחד ולצורך זה נסעתי לתל במיוחד.המחיר היה הוגן , היחס של פפה ובעלה חיים היה מקסים!נטלי.
הצג עוד

keren563   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פפה מעצבת מעולה ובן אדם מדהים. היא עיצבה לי שמלה יפיפייה, הייתה קשובה אליי לאורך כל הדרך, סבלנית, תומכת, מרגיעה. לא יכולתי לבקש שירות טוב, אישי וחם יותר ממה שקיבלתי ממנה ומכל הצוות שלה.
הצג עוד

li0rit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פפה אישה מקסימה, מוכנה להגשים כל פנטזיה של כלה בנוגע לשמלתה. נותנת יחס מאוד חם משתדלת להיות סובלנית. מבחן השמלות גדול אך רוב השמלות זה דגמים ישנים. על כן המחיר לא גבוה.
הצג עוד

גל_א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר משא חיפושים מייגע אחר שמלת ערב הגעתי למעצבת השמלות המדהימה פפה אשר הציעה לי מגוון רחב של שמלות מהמממות!פפה היתה סבלנית, קשובה וחביבה לאורך כל הדרך.בחתונה קיבלתי המון מחמאות על השמלה אשר היתה מאד יפה ומושקעת כמו שרק פפה יודעת לעשות.ממליצה בחום על פפה!! לא תצטערו לרגע!!!! שווה כל שקל!אישה משכמה ומעלה ומעצבת מקצועית.אוהבת את פפה מאד :)קורין.
הצג עוד

saryon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
פפה אישה מקסימה, וכך גם התופרות שלה. נכנסתי לחנות במקרה, והסברתי מה אני אוהבת. נתנו לי למדוד כמה שרציתי, ולבסוף-השמלה הראשונה עליה הבנות של פפה המליצו לי היתה השמלה המנצחת.בדרך ליום החתונה היו מעט עליות ומורדות- לכן לא רשמתי 5 בדירוג. השמלה אכן שווה 5, אך היה לי קשה מכיוון שהרגשתי שפפה מעט "רחפנית"-לא רשמה פגישה שקבענו ואני מאוד נלחצתי כשהגעתי והשמלה לא היתה מוכנה למדידה.חשוב מאוד לציין-שלמרות הכל-אני ממליצה על פפה בחום. שבוע לפני החתונה היו לי "רגליים קרות" בנוגע לשמלה, וביקשתי מפפה להחליפה באחרת. היא אמרה לי שאני נראית בה נפלא, אך "הלכה איתי"- מדדתי דברים אחרים, ולבסוף חזרתי לשמלה הראשונה (מזל!!!)
הצג עוד

rozita   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בנות רק רציתי לומר שהתחתנתי לא מזמן ופפה קדוש דאגה לתת לי את שמלת החלומות שלי , פפה קדוש והצוות המקסים שלה תמיד היו שם בשבילי ( הייתי אצלה 6 פעמים למדידה ואף פעם היא לא כעסה או התעצבנה עלי כמו שראיתי אצל ספקים אחרים ) .היא מייצרת בגדים מדהימים ואם את רוצה שמלה מהממת שכולם יחמיאו לך עליה תפני לפפה .
הצג עוד

nadiny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשחיפשתי שמלה במקום אחר אמרו לי שאני לא יכולה ללבוש מחוך מפני שאינני רזה, כשהגעתי לפפה היא מיד אמרה שזו שטות וצריך לדעת לעשות את זה בצורה הטובה וזה ישב טוב... וכך היה.. פפה היא השניה שנכנסתי אליה אחרי זאת שאמרה לי שאני לא יכולה ללבוש מחוך... ראיתי את הדגמים, היה לי סגנון מסוים בראש ויצאתי עם משהו אחר הרבה יותר מדהים מזה שדמיינתי לעצמי... שמלה עם מחוך שהיתה נוחה ולא הציקה לי בכלל!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up