כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אדריאנו
94
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
חיפשתי חליפה קלאסית לחתונה והגעתי לאדריאנו. הוא עשה לי חליפה מהממת במקצועיות רבה.
הצג עוד

Roey   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ביהודה המכבי 79 בתל אביב ממוקמת אחת החנויות המקצועיות והאיכותיות ביותר לחליפות חתן (וגם חליפות לעורכי דין ואנשי עסקים). מי שהופך את החנות הזאת למיוחדת כל כך זה נועם, הבעלים של החנות, אדם מקסים ומקצוען אמיתי בעל עין חדה יודע להתאים לכל אחד ולכל מידה חליפה שיושבת בול ונראית מעולה, בהתאם לדגשים ולבקשות של החתן (והכלה). את נועם הכרתי עוד לפני החתונה, כשבאתי לעשות אצלו את החליפה הראשונה שלי כעורך דין אחרי שקיבלתי המון המלצות. בחנות יש מגוון עצום של חליפות לכל כיס וניתן (ומומלץ מאוד) להתאים מראה מלא (חליפה, חולצה עניבה/פפיון, ונעליים). מומלץ בחום ומכל הלב. חניה בשפע ברחוב "ועידת קטוביץ" הסמוך.
הצג עוד

Refael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועם מקצוען ממדרגה ראשונה ואיש נעים וחייכן שגורם ללקוחותיו להרגיש, מרגע ראשון, שהם בידיים טובות. הגעתי לחנות שלו דרך המלצה (שהתבררה כמצוינת!). תוך דקה משמסרתי לו שאני מחפש חליפת חת ואמרתי מספר מיילים על מה אני מחפשן, נועם הוציא חליפה בצבע שרציתי. לאחר מדידה, הוא קלע גם למידה וגם לטעם שלי (ויותר חשוב, לטעם של מי שהיום אישתי). מאותו רגע הוא לא עצר עד שהוא התאים לי לוק שלם: נעליים, גרביים, מטפחת, עניבה, חפתים, חולצה מכופתרת. לאחר מכן הוא לקח מידות על מנת לתקן ולהתאים את החולצה והחליפה, וגם פה הייתי מרוצה: התיקונים נעשו תוך מספר ימים בודדים והיה בול. המחיר היה מאוד מאוד אטרקטיבי, וזה עוד מבלי לקחת בחשבון את הזמן שנחסך מלרוץ מחנות לחנות ולקנות פריט-פריט. מ ו מ ל ץ מ א ו ד ! ! !
הצג עוד

nadyaran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כשחושבים על דייקנות לפרטים, התאמה אישית וידע אין ספק שנועם הוא הכתובת!ידע להכווין את בעלי מצוין ולא סתם "למכור" על מנת שנקנההחליפה כמו השימוש בבד הנכון לנו והידע להתאים לגזרה ולמה שחיפשנו בחליפת חתן - כל זה מצאנו ממש כאן!

AmirSho   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאדריאנו אחרי שהייתי לפחות ב6-7 חנויות ולא מצאתי חליפה שבאמת נראית טוב. נעם ידע מיד לתת לי חליפה שברגע שלבשתי אותה ידעתי שהיא נראית טוב בכמה רמות יותר מכל מה שמדדתי עד עכשיו.בניגוד להרבה מוכרים שנתקלתי בהם, נעם מוכר את החליפה שהכי תתאים לך באופן אובייקטיבי ולא את זו שיש להם כרגע במלאי במידה שלך.בנוסף להתאמת החליפה לחתן ,נעם מתאים גם את החתן לחליפה... כלומר מלמד אותך איך לזוז ואיך לעמוד ואיך להרגיש נוח בחליפה ולשדר את מה שחליפה אמורה לשדר - לא טריוואלי למי שלא לבש חליפה מעולם.
הצג עוד

jennyu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נועם יודע מה הוא עושה.הייתי במספר חנויות לחליפות חתן - בהן ניגשות מוכרות בלונדיניות שמתיימרות להבין בחליפות - אך לא מבינות דבר ורק מנסות שתצאו מהחנות לאחר רכישה.באדריאנו קניתי את החליפה הראשונה שנועם נתן לי למדוד (מתוך סה"כ 2 שמדדתי) - נועם ידע לאמוד את הגזרה והסגנון שיתאימו לי מהרגע שדרכתי רגל בחנות - הוא נתן אינספור עצות שימושיות ליום החתונה ואף הגעתי אליו ביום החתונה ש-"ילביש" אותי, ממש כמו סלון חתנים :)
הצג עוד

elinaka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מי חשב שבחירת חליפה תהיה עסק כל כך מתסכל?אחרי שחרשנו את תא בחיפוש חליפה במקרה הגענו לנועם התאימו לנו חליפה שהתאימה בול אפילו לא בדקנו יותר מחליפה אחת ופשוט סגרנו את החליפה הראשונה שהיתה על בחצי
הצג עוד

odedana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלכנו לנועם בעקבות המשפחה שלנו שכבר קנו אצלו בגדים לאירועים בעבר, ולא התאכזבנו! בעלי קיבוצניק שמעולם לא התלבש בבגדים מחויטים, וכל המקומות שבדקנו לפני נועם לא היינו סגורים אם מתאים לו הסגנון או לא... הגענו לנועם ומיד הוא קלט עם מי יש לו עסק והחליפה הראשונה שהוא שלף אותה לקחנו! אפילו לא תכננו לקחת ז'קט כי התחתנו ביולי, אבל בגלל שנועם נתן לנו תחושה כל כך טובה לגבי כמה שמתאים לו, התחשק לבעלי לראות במיטבו. הוא קיבל מחמאות על איך שהתלבש כל הערב! אומנם לא זול לקנות אצל אדריאנו אבל תהיו בטוחים שלא תצאו ממנו לא מרוצים!
הצג עוד

מורןגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 23.5, יצרנו קשר עם אדריאנו ביהודה מכבי לחליפת חתן, מהרגע שנכנסנו היה קליק עם נועםהוא התאים מיד את הגזרה הנכונה והצבע הנכון לחתן, באוירה נעימה ונינוחה.. עם הרבה צחוקיםהסגנון אלגנטי, לא פלצני, עם כלל הציוד שנדרש: חליפה, חגורה, נעליים, כך שאין צורך בריצות אחרי פריטים נוספים..נועם מקצועי מאוד, דאג להכין ולתפור את הכל כמו שצריך, היה לו מאוד חשוב אך זה יראה, הגענו למדוד שוב את החליפה עוד טרם לקיחתה ולנועם היתה את כל הסבלנות אלינו..מומלץ מאוד!
הצג עוד

rotemtanya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את נועם פגשתי פעמיים. פעם ראשונה כשחיפשתי בגדים לחתונה של אחי ובפעם השניה כאשר חיפשתי בגדים לחתונה שלי.נועם מקצועי מאוד וההבנה שלו בחליפות גבוהה.אהבתי את האווירה בחנות (שקט שמאפשר לך להתרכז במציאת חליפה והרגשה שאתה מקבל את תשומת הלב הנדרשת).בחתונה עצמה וגם לאחריה קיבלתי מלא מחמאות על החליפה (זה שגרתי שהכלה מקבלת מחמאות על השמלה אבל שהחתן מקבל מחמאות זה באמת מעיד על איכות החליפה).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up