כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דרך הטבע
95
98 מתוך 100
לפי 75 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאיתי כמעט בטעות, אחרי שגן אירועים שבו היינו אמורים להתחתן ליד ירושלים רימה אותנו וביטל את החתונה חודשיים לפני. מן אללה נפלנו על איתי ועל הגן המדהים הזה, ואיזו זכות לנו. קודם כל, הגן יפייפה בקטע אחר. לא מורכב ומפותל, אלא מתחמים מאוד ברורים - אוכל, רחבה, קבלת פנים, חופה. המקום ירוק ופורח, ומעוצב מדהים. מיקום מנצח, 20 דקות מתל אביב, מה שאפשר לנו לתת בראש עד אמצע הלילה עם קהל שנשאר לחגוג איתנו על הרחבה. ניקיון טיפ טופ, השירותים הבהיקו כל הערב. והכי חשוב - איתי. אין לכם מושג מה זה להגיע למקום חדש אחרי שרימו אותך במקום אחר. מבחינתי הכי חשוב היה האדם שעובד מולנו. איתי הוא משהו לא מהעולם הזה. כנראה כי הוא באמת לא מהעולם הזה. לא מנסה לדחוף שום דבר, לא מדבר בכפרה ונשמה וחיוכים מזוייפים - להפך, הוא הכי אמיתי שיש, ורק רוצה שיהיה לך אירוע מנצח. אדם ישר נעים שכל דבר שיכל לבוא לקראתנו בא, ועוד הציע רעיונות משל עצמו לאיך לעזור לנו להרים את האירוע עוד יותר (אהילים ברחבה :) ). המקום לא מפרסם בשום מקום, אלא רק מפה לאוזן - ואם הוא איכשהו הגיע לאוזן שלכם - אל תהססו. תסגרו מייד במקום.
הצג עוד

yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דרך הטבע הוא המקום המושלם והבחירה המושלמת! איתי ומרום המדהימים היו איתנו לאורך כל הדרך, עזרו לנו וייעצו לנו! ביום האירוע הגן היה נראה פשוט מושלם, כל כך יפה שאת הצילומי זוגיות עשינו שם. הכל תקתק כמו שעון, נקי, מסודר וברמה הכי גבוה שיש!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
וואו, קשה לתאר במילים. הגענו לגן האירועים המדהים הזה ומיד התאהבנו, האותנטיות, הנוף, איתי הבעלים המקסים. מקום פסטורלי ויפהפה, ענק (מתאים גם ל500+ אנשים, מרווח!!), חופה מדהימה בתוך מטע פקאנים. איתי היה קשוב לצרכים שלנו, נתן שירות אישי, בא לקראתנו בכל דבר. אנחנו ממליצים ממש בחום!
הצג עוד

michalbis.bis1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום כפרי לא ממוסחר שיתן לנו הרגשה של בית.. הגענו לדרך הטבע וישר הבנו שזה המקום בשבילנו! ענה על כל הפרמטרים, מקום קסום שמשרה אווירה מיוחדת ונעימה, מקום נוח ונגיש שאנשים פשוט נכנסו ואמרו וואו! איתי שהוא בעל המקום בן אדם מדהים צנוע ומקצועי שגורם להרגשה נפלאה ואכפתיות בכל הפרטים הקטנים. לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר להתחתן בו ולהרגיש בנוח בכל המובנים!!
הצג עוד

shulmanshahar17   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דרך הטבע מבחינתינו מתאר את סוד הגן הנעלם. שנכנסים לגן, ישנו שטח פתוח ומרהיב שלא נגמר, דשא אמיתי ולא סינטטי, ודקלים יפים שעוטפים את הגן. הכל מרגיש אותנטי וטבעי. הכי רחוק מאולמות בונבון שנפתחים חדשות לבקרים, ובדיוק כפי שרצינו. הבעלים איתי מקסים, עזר בכל מה שהיינו צריכים, והיה קשוב ואדיב. לא סיילזמן טיפוסי בנישת החתונות. התאריך המקורי של החתונה שלנו היה 2018, והיא התבטלה עקב נסיבות מצערות. איתי היה הכי אנושי ביחס לנסיבות, ולא חייב אותנו בעלויות ביטול. ההתנהלות אתו הייתה קלילה, ושיקפה את החתונה שהרגישה כמסיבה משוחררת שלא נגמרת. המחיר סביר בהחלט לגנים ואולמות אחרים, ואף הצלחנו לקיים את החתונה ביום חמישי, דבר שלא התאפשר מבחינה תקציבית באף מקום אחר. תמורה מעולה לכסף. חתונה מושלמת, תודה איתי על הכל!
הצג עוד

nataliego   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לראות את הגן וישר התאהבנו!! המקום מקסים, פתוח, נעים ונותן אווירה של מושב וטבע אבל במיקום מדהים ונגיש! הכל היה מעולה ביום האירוע, ויצאנו מרוצים מאוד! ממליצים בחום :)

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דרך הטבע הוא גן אירועים קסום ומיוחד, יש בו אווירה משפחתית ועוטפת, והוא אחד המקומות היותר יפים שראינו. איתי, בעל המקום, הוא איש אדיב ונעים, וכל ההתנהלות מולו הייתה הכי נינוחה ושלווה מהרגע הראשון. הגענו למקום בהמלצת חברים והתאהבנו מיד! המקום פשוט קסום – החל מעצי הפקאנים שחובקים את החופה, לדשא הירוק והמהמם שעליו ממוקמת ההושבה ורחבת הריקודים המדהימה. הכל נקי, מתוחזק ברמה גבוהה ומשרה אווירה של חצר ביתית מלאת קסם ורוגע. הגן ממוקם במרכז הארץ, דרכי הגישה נוחות מאוד, ומבחינתנו פשוט ענה על כל מה שחיפשנו. ועכשיו, רגע אחרי, המחמאות והפידבקים החיוביים לא מפסיקים להגיע. ממליצים בחום ובהמון אהבה! איתי, אין כמוך! אוהבים, תומר וניצן 16.8.18
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי לא פחות משנה וחצי, שחיפשנו גן אירועים במרכז, הגענו במקרה לגמרי לדרך הטבע... ממש איך שנכנסים לגן יש איזה קסם ואווירה מדהימה, מקום יפהפה, צנוע ומרשים בו זמנית... החופה היא במטע פקאנים מדהים והמקום מעוצב בסגנון כפרי עם טרקטור וערימות חציר- מומלץ לקיבוצניקים :) איתי הוא באמת נשמה ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, ועם השילוב המנצח שלו עם איסי מקייטרינג "עץ השדה" המקום לגמרי מושלם! אחרי שמצאנו את המקום כל השאר בא בקלות... היה כיף לפני במהלך ואחרי! ממליצה באהבה!
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לעצום את העיניים ולדמיין קסם, שלווה , רוגע, זמן שעוצר מלכת. לפקוח אותן ולהיווכח שהכל אמיתי. את כל זה ואפילו יותר- שהרי לא ניתן להעביר תחושות דרך מילים- מצאנו בדרך הטבע. מה לעשות והרי נסתרות דרכי האלוקים. רצינו קייטרינג(אדמה במקרה שלנו) ומצאנו נס כפול. (על אדמה אכתוב באתר שלהם). גן מדהים וקייטרינג לעילא ולעילא. קייטרינג אדמה עובד עם גנים מסוימים וביניהם דרך הטבע. המיקום התאים לנו (צומת ירקונים) קבענו פגישה והשאר היסטוריה... תארו לכם לילה, שלוות עולמים, ירוק בכל פינה, תרנגולות בלא די שמנמנות בפינת חי קטנה, מים מפכפכים , כוכבים מנצנצים וצרצרים מצרצרים ו...חופה לבנה מחופה בעצי פקאן ענקיים. הכל כל כך יפה ויחד עם זאת לא מנקר עיניים. ההתרגשות מתחילה לחלחל והדימיון עושה את השאר. ואיתי. בעל המקום. צנוע , עניו, כל כך לא ממוסחר. באמת. נינוח בדרכו השקטה. ישר הרגיש לנו משפחה ושיש על מי לסמוך.(את אחיו מרום פגשנו בחתונה. אין מילים). קשוב לכל דבר, שש לעזור, אדם כל כך לא רודף בצע. החתונה התקיימה לפני השקיעה ואור מיוחד ורך עטף את הכל. כל האורחים ללא יוצא מן הכלל התפעלו מהמקום, המרחבים, התאורה ובכלל. ממליצים מכל הלב. מרדכי ואיריס. הורים של חתן
הצג עוד

מעין וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
המקום המושלם!!! איך שהגענו לשם ידענו ששם נתחתן. קודם כל קיבל את פנינו בעל המקום איתי שהיה שונה מכל בעל עסק שפגשנו לפני. איש צנוע ומקסים. לאורך כל הדרך קיבלנו יחס אישי ועזרה בהכל. המקום עצמו כל כך קסום וירוק ואין אחד שלא החמיא על המקום. הצוות היה קשוב לנו וכל ההתנהלות הייתה משפחתית. חייבים לציין גם את הקייטרינג של המקום "עץ השדה" שהוא מדהים ותודה רבה לאיסי! גל מנהל הארוע מטעם המקום שהוכיח שלא צריך מנהל ארוע חיצוני! ומעצבת הבית של המקום ספיר שבת שעיצבה את המקום כמו שחלמנו. ממליצה בחום!!! הלוואי יכולתי להתחתן שם שוב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up