כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הלן אמויאל

הלן אמויאל

איפור כלות
טלפון:054-6662425
94
99 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ואספר שמאפרת זה היה החלק הכי קשה לבחירה מבחינתי, יש המון אפשרויות והל נראה דומה ומבלבל. בעקבות הקורונה נאלצתי לדחות את החתונה ולחפש לי מאפרת חדשה. וואו, איזה מזל היה לי ששמעתי על הלן אמויאל המדהימה עם ידי הזהב!!! האיפור היה מושלם, בדיוק כמו שרציתי, עדין אבל לא יומיומי, מבליט את מה שצריך ומטשטש מה שלא. והכי חשוב עמיד!!! בחום של יולי האיפור שרד בגבורה. הלן היא המאפרת הכי טובה שיכולתי לבקש. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הלן היא המאפרת הכי מדוייקת וטובה שיכולתי לבחור. היא התאימה הכל אליי ולא הפכה אותי למישהי שאני לא. מאפרת עדין, טבעי והכי חשוב-עמיד. האיפור החזיק כאילו הרגע סיימתי להתארגן. גם אחרי הבכי, החיבוקים, הנשיקות והריקודים.
הצג עוד

DiklaR   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן המדהימה! כל כך קשובה..מהפגישה הכרות הראשונה שלנו שהתקיימה בנעימים וברוגע- התאהבתי בהלן.מקצועים ברמות אחרות! האיפור נשמר לאורך כל היום והלילה, ואני טפטפתי מזיעה לאורך כל החופה.. מה שלא פגע לי בכלל בכלל באיפור.ממליצה בחום לכולן...
הצג עוד

yaelbe22   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן המדהימה!!! אין לי מושג איך להעביר את התחושה לגבייך!אישה מדהימה נעימה מתקתקת באמת שאין מילים... מהרגע שראיתי את הלן ידעתי שאין לי מה עוד לחפש כי אין דברים כמוה-מקצוענית ברמות אחרות,בתור אחת שלא מתאפרת היה לי חשוב שהמאפרת תהיה מישהי שאסמוך עליה ופשוט ככה היה!הרגשתי בטוחה ושאני בידיים טובות כשפתחתי עיניים פשוט נדהמתי מהתוצאה!!!איפרו אותי בצורה מקצועית בעבר אבל ממש לא ככה לא בכזו רמה...!בקיצור אם בא לך להיות רגועה ולהונות מכל שנייה הלן היא הבחירה...האיפור לא זז בכלל אפילו האודם נשאר!באמת שאין לי מילים חוץ מהמון המון תודה על הכל!!!אוהבות אותך בנות משפחת ברנשטיין( איפרה אותי ועוד 3 מלוות שכל אחת הייתה יותר מדהימה מהשניה,פשוט התאהבנו בהלן!!! 
הצג עוד

קרין גיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא משנה מה אני ארשום פה זה לא יצליח לתאר את הכשרון של הלן.... פשוט מדהימה!!!ממליצה בחום לכל כלה, הלן אישה מקסימה ונעימה עם כשרון אדיר!!!בחיים לא הרגשתי כל כך יפה כמו אחרי שהלן איפרה אותי, כמובן שמאז מלא חברות שלי הלכו אליה ונהנו מכל רגע!!!תהנו!!! :)
הצג עוד

shimrit_mam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן מדהימה - כבר בפגישה הראשונה היתה בינינו כימיה מטורפת - הלן כל כך כיפית ומעניקה יחס חם ונעיםכל כך איכפתית - הלן כישרונית בטירוף ומתאימה את האיפור מבלי שתגידי בכלל מה את רוצה..מומלץ ביותר!!
הצג עוד

לימור צלישר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהממת!!!! מאפרת מס\' 1 בארץאין אחד שלא החמיא לי על האיפור נשים וגברים!!!!איפור מושלם ומדוייק שמתאים לאופי שלי בדיוק, לא זז כל הערב ויכל להשאר עד למחרת אם לא הייתי מורידה...הלן אדיבה ונעימה והיה ממש מושלם!!!תודה שנראיתי מיליון דולר בזכותך ובזכות דקל בן ציון מעצב השיער.תודה תודה ושוב תודה!!!!
הצג עוד

ronx   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן איפרה אותי ואת אמי לחתונה. האיפור היה מושלם!מעולם לא חשבתי שאני יכולה להיות כל כך יפה:-)
הצג עוד

shiriamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן יקירתי, המון תודה על הכל, השהות במחיצתך ביום שימחתי היה פשוט תענוג, בנות אני עצמי מאפרת חדשות 2 וכמאפרת לא היה לי ספק שאני חייבת לקחת את הטוב ביותר, מאפרת בחסד עליון... ממליצה עליה בחום , הגעתי אליה גם כלקוחה וגם כקולגה וזו היתה החלטה מצויינת מאחר ורציתי סגנון מסויים והיא פשוט קלטה אותי מצויין!
הצג עוד

yanitz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלן היתה מקסימה ועשתה עבודה מצויינת!היא איפרה אותי, אמא שלי וגיסתי וכולנו יצאנו מקסימות!איפור עדין עם שיק.היא הגיעה בזמן, היתה רגועה והשראתה אוירה מאוד נעימה.היה פשוט נעים וכיף והתוצאות חבל על הזמן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up