כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נעמה עמית עיצוב שיער ואיפור

נעמה עמית עיצוב שיער ואיפור

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0525666784
91
94 מתוך 100
לפי 64 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shoham   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה עמית, המאפרת והמסרקת המקצועית ביותר שפגשתי, מעבר לאווירה הטובה והצחוק שהולכים לפניה, אני רוצה להמליץ על המקצועיות של נעמה, כמה שהיא קשובה ללקוחות, נעמה יודעת את העבודה שלה וזה מורגש כל הזמן, זרמה איתי, הסבירה כששאלתי, עזרה לי לקבל החלטות, ומבחן התוצאה החשוב ביותר- סיימתי צילומי לילה ב03:30 עם האיפור והשיער בשלמותם!! באמת שאין כמו נעמה. אף אחת לא תתחרט שלקחה אותה.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על נעמה שאיפרה את כל המלוות שלי (6 בנות סך הכל). נעמה סופר מקצועית, באה בגישה קלילה וכייפית, צחקה עם המלוות ועשתה להם בוקר מקסים. ממליצה בחום!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המאפרת והמסרקת הכי מצחיקה והזורמת בעולם! ביום הכי חשוב לכלה היא נותנת את התחושה הכי קלילה ומעבירה את הלחץ וההתרגשות למקום חיובי. ביום החתונה היא אירגנה גם את המלוות שלי ועבדה בלי הפסקה לאכול אפילו! ואת כולנו הוציאה מהממות ומרוצות! דאגה עד לפרט האחרון והכל נעשה בחיוך ובהומור! ליום התארגנות קליל ונעים רק נעמה עמית!!
הצג עוד

Naomie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בניגוד לשאר הדברים שקשורים בחתונה שחיפשתי והתלבטתי עליהם בלי סוף, היה ברור לי מהרגע שהתארסנו שאת נעמה עמית האגדית אביא מהצפון עד אליי לא משנה מה!היא עשתה לנו כל כך הרבה כייף ושמח ביום המיוחד שלנו! ובקשר למקצועיות אין מה לדבר..יצאתי עם תסרוקת מהממת ואצילית שלא זזה לי בכל השמח והמשוגע שהיה!!עד היום בנות מאורסות שואלות אותי מי סירקה אותי,ואיך לא.. תודה רבה לך❤
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נעמה מקסימה אמיתית, אחרי חיפושים רבים אחרי מעצבת שיער שיודע לעבוד עם מתולתלות אבל באמת, הגעתי לנעמה לניסיון והיא עשתה עליי רושם מהרגע הראשון. יש לה מלא סבלנות, היא אכפתית, מקצועית מאוד, זרמה עם כל הדרישות שלי ושל המלוות שהיו איתי, הצחיקה והרגיעה אותי לאורך כל היום. והשיער האיפור- החזיקו מעמד לאורך כל הערב, גזרתי מלא מחמאות שכולם מגיעים לה!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא יכלתי למצוא אשת מקצוע טובה יותר בשבילי , נתנה לי הרגשה מדהימה ובלי קשר לביקורות המדהימות שקיבלתי ועדיין מקבלת מכל הסובבים אותי ויש לציין שכבר עברה שנה ואף אחד לא שוכח את התסרוקת / איפור שהיה לי באותו יום . באלי להתחתן שוב ושוב רק בשביל שהיא תיהיה איתי עוד ! מדהים מדהים מדהים , המלצתי לכל חברותיי ואני אמשיך ואמליץ בלי סוף , היא שווה את זה !! ולסיכום כלות יקרות , מי שלא לוקחת את נעמה מפספסתתתתת!!!
הצג עוד

reutdhn   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
כבר מהרגע הראשון לי ולנעמה לא הייתה כימיה טובה. היא איחרה בחצי שעה לאיפור ניסיון וגם איחרה מעט ביום החתונה. האיפור ביום החתונה היה כבד, עם סגנון מעושן בעיניים, על אף שאמרתי עוד באיפור ניסיון שאני מעונייינת בסגנון עדין ואיפור בהיר בעיניים וביקשתי ממנה שתשנה והיא לא קיבלה את זה בטוב. גם לאחיות שלי היא עשתה איפור ושיער שהן לא אהבו - לא השקיעה בהן יותר מדי. ערב לפני האירוע היא שלחה לי הודעה שעליי לתת לה צ'ק פיקדון של 1500 ש"ח כדי לוודא שהתוספות שיער חוזרות אליה. מיותר לציין שזה לא היה חלק מהסיכום שלנו ומיותר לציין שהייתי צריכה לרדוף אחריה כדי שתקרע את הצ'ק לאחר שהתוספות כבר הגיעו אליה. בקיצור, לא ממליצה בכלל.
הצג עוד

meital.tamir1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני החתונה ידעתי שאחד הדברים שיותר חשובים לי הוא להיראות כמו עצמי ביום החתונה. עובדה זו הייתה קצת יותר מסובכת מכיוון שאני מתולתלת ורוב מעצבות השיער לא יודעות לעצב תלתלים כך שיישארו כל הערב כפי שהיו בתחילת היום (לרוב ראיתי בנות שבסוף הערב הייתה להן תסרוקת גלית במקרה הטוב). אחרי שיטוט בפייסבוק וחיפוש מישהי שתוכל להגיע לציפיותיי הגעתי לנעמה. מרוב שפחדתי לא למצוא מישהי מתאימה הלכתי אליה לניסיון 9 חודשים לפני האירוע :) כבר מדיבור בטלפון הבנתי שנעמה מבינה בדיוק את הכיוון שאני רוצה ובמהלך הניסיון איפור/שיער ראיתי את זה אפילו יותר. ביום החתונה נעמה הגיעה אליי ב-8 בבוקר והתחילה לעבוד על האיפור והשיער שלי ובהמשך גם על אמי והמלווה שלי. האיפור והשיער יצאו מושלמים אצל שלושתנו והחזיקו מעמד עד 3 בבוקר כשהורדתי אותם. לא הפסיקו להחמיא לי על איך שאני נראית שכמה שאני פשוט נראית "אני". רואים שהכל נעשה באהבה ענקית למקצוע ודאגה לכך שכולם יהיו מרוצים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה היא מדהימה!!! בנעמה התאהבתי עוד משוטטות בפייסבוק הרבה לפני שהתארסתי, וכשהתחלנו לתכנן את החתונה לא היה לי ספק שהיא האחת. מעבר לעבודות המדהימות שהיא עושה, היא אדם כל כך אמיתי, מצחיק וחיובי שקשה שלא לרצות שתלווה אותך ביום כזה. כבר בניסיון היה כיף ממש וקיבלתי את התחושה שאני בידיים טובות ושהיא תעשה הכל כדי שאהיה מרוצה ובסטנדרטים הכי גבוהים שיש. המחיר כולל איפור ושיער ניסיון ברמת גן, תוספות שיער, ריסים והגעה עד אליי ביום האירוע + הרווחתי גם מבצע חורף שכלל גם שיער לאחותי. ביום החתונה נעמה הגיעה עוד לפני למקום ההתארגנות ברחובות (!) והייתה הכי סבלנית ומקסימה בעולם. במהלך השעות שהיא עבדה עליי ועל אחותי הקטנה הבנתי כמה היא מוכשרת וכמה היא משקיעה בכל פרט הכי קטן. בתור בחורה עם תסביכי מראה חששתי מאוד שאצא מאופרת מדי או לא מספיק יפה, ונעמה הצליחה לגרום לי להרגיש כמו נסיכה ובו בזמן להיראות כמו עצמי ולא כמו בתחפושת. נפרדתי מנעמה באזור 2 וחצי בצהריים כשאני יצאתי לצילומים והיא המשיכה עם אמא שלי, ועד סוף האירוע האיפור והשיער החזיקו לי באופן מושלם, וכל זה כשאני עם שיער שרובו פזור. קיבלתי ים של מחמאות על הלוק וכמובן שהכל יצא מהמם בתמונות. ממליצה בחום על נעמה לכל כלה, עם ידי הקסם שלה אין מישהי שיכולה לצאת לא מרוצה, וכל זה באווירה המושלמת לשלבים הכי מלחיצים ביום הזה - תודה!! :)
הצג עוד

marina_m   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה תענוג גדול לעבוד עם נעמה! הייתי כלה לחוצה מאוד, ממש עובדת עצות, וסגרנו עם נעמה ממש כחודש לפני החתונה (שהייתה בסוף יולי). אחרי הניסיון, שאליו הגעתי בלי רעיונות של ממש, דיברנו עם נעמה מספר פעמים בטלפון והיא הציעה לי לחפש משהו שנראה לי באינטרנט, ושנחליט במקום. מה שראיתי בניסיון והשיחות עם נעמה גרמו לי להאמין שמדובר במקצוענית שאפשר לתת בה אמון, ולא רק מנוסה אלא גם מאוד מוכשרת. ולא התאכזבתי! התסרוקת והאיפור הלהיבו אותי לכל היום, ונשארו כפי שהיו גם בסוף ליל קיץ חם - בלי שום תיקון שנדרש. למרות שאני מתאפרת ביום-יום, נדהמתי מהתוצאה, והתסרוקת הייתה בעיני פשוט עילוי, בלתי נשכחת! בהחלט אחד הדגשים החיוביים ביותר שהיו לי ביום העמוס הזה. נעמה הייתה קשובה לבקשות שלי, אך גם נתנה כיוונים ורעיונות שהשתלבו בצורה מדהימה עם מה שחשבתי עליו; ידעה לתאם את העבודה עם ספקים אחרים בצורה חלקה, והכי חשוב - לחייך ולהרגיע כשצריך. לא הייתי משנה שום דבר בחוויה הזאת. תודה רבה, נעמה היקרה! יש לך ידי זהב, ואת בן אדם נפלא, זכיתי להכיר אותך.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up