כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לפנריה

לפנריה

בתי קפה
טלפון:03-5290632
0
94 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liat1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במקור המקום החל כחנות לחמים -בוטיק לחמים כזה עם עודגות ועוגיות .לאט לאט הוסיפו עוד ועוד ועוד מוצרים .עכשיו מוכרים שם גם סנדוויצ'ים,חליטות תה צמחים ,יוגורטים ,בורקסים ,פסטות(לא להגשה,שקית לבשל בבית ועוד).,קונפיטורות מעולות,לחמים טובים במיוחד פסטו עגבניות מיובשות. יש כרטיסיה שהלחם השמיני חינם וזו עסקה משתלמת . מה שמיוחד בלה פנריה זה השירות .תמיד שירות חייכני ונחמד ,יש טעימות של לחמים ותמיד מציעים לי עוגיה לדרך.התעניינתי לגבי חליטות התה ושאלתי אם יש שקיות תה והביאו לי שקית לדוגמא,פעם אחרת נתנו לי לטעום יוגורט עזים . פעם הכרטיסיה שלי הוכתמה בנסקפה ובלי שביקשתי המוכר בחנות הביא לי כרטיסיה חדשה והחתים אותה כמספר החתימות בכרטיסיה המוכתמת.  
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מאפים נחמדים, עוגיות פרמזן מעולות וממכרות שתמיד עובדות בתור כיבוד - מפתיעות בטעם ובמרקם ותמיד כולם שואלים מאיפה זה ורצים לקנות גם. כדאי לדעת שבסוף היום (לקראת 21:00 בימי חול ולקראת הסגירה בימי שישי) יש מחירי סוף יום. לדוגמה, עוגה שבד"כ עולה 35 נמכרת ב-20, ועוד מבצעים שכוללים את כל המוצרים הטריים, כלומר לא אלה שבקירור ולא אלה שבקופסאות פלסטיק.
הצג עוד

טלטל1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה לציין לשבח ולהתפעל מהיחס הנפלא ללקוחות בחנות זו.נכנסתי לשם היום במטרה לקנות עוגה לחברים שאני מתארחת אצלהם היום .התלבטתי בין הדובדבנים ריקוטה לשקדים מקורמלים עם ליצ'י.בדרך כלל יש טעימות של עוגות ועוגיות ולא היתה טעימה של הליצ'י המוכרת המקסימה והמדהימה פתחה עבורי מאפין בטעם ליצ'י שקדים מקורמלים לטעימה ..ולא זו בלבד...את שארית המאפין היא הכניסה לי לשקית נייר עם מפית ...בלי לגבות תשלום על המאפין ...כמובן שהתלהבתי מהיחס המדהים..גם העוגות שלהם משהו ....35 ש"ח לעוגה -מבצע 2 בשישים יש טעימות במקום...:- )גם מוצרים מדהימים וגם אנשים מדהימים שעובדים שם!!!מומלץ בחום רב!!!
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכל התחיל מבעיה בריאותית מסוימת בגללה נטורופטית אסרה עליי לאכול שמרים..בדיוק אז לפני בערך שנה וחצי פתחו את לפנריה שזה רשת לחמים ופטיסרי .הלחמים הם לחמי שאור ממחמצת טבעית ללא שמרים וללא סוכר...וכך התחלתי לצרוך את הלחמים משיפון עם אגוזים , שיפון עם פסטו ועגבניות מיובשות ועוד...בינתיים הבעיה הבריאותית נרגעה אבל אני נשארתי עם לפנריה בגלל הטעם הנהדר של הלחמים המופלאים . יש המון המון סוגים וטעמים וגם לחמניות עם גרעיני חמניות ופרג(בבצק לא רק למעלה)יש גם עוגיות ללא סוכר ועוגיות רגילות עוגות כריכים ריבות ורטבים למכירה בנוסף יש קפה לדרך ....בקיצור משהו משהו ...יש גם שולחן טעימות ואפשר לטעום עוגיות לחמניות עוגות ולחמים וכך להחליט מה הכי טעים ..אני מכירה הרבה רשתות לחמי בוטיק אבל אף אחת לא הגיע לקריספיות ולטעם הנהדר...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up