כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דרים בר

דרים בר

שירותי בר לאירועים
כתובת:שפיים
טלפון:052-3336815
85
92 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מעולה, קיבלנו שירות ברמה גבוהה ומקצועית. מומלץ בחום:)
הצג עוד

lioreichman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בצל הדומים אשר עובדים עם דרים בר. אלירן היה תותח מקצועי ואמין. תודה רבה!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דרים בר המדהימים. אחד הספקים המוצלחים ביותר בחתונה שלנו! ההתנהלות מול אלירן הבעלים הייתה חברית לאורך כל הדרך, הוא איש שכולו לב ונשמה ענקית וזה לגמריי הורגש שהוא נותן את כולו באירוע. הם עשו עבודה שעלתה על כל הציפיות שלנו. הבר היה מאובזר באלכוהול משובח ובברמנים מקצועיים ומהירים, דבר שקצר מחמאות רבות. הברמניות הגיעו עם צ'ייסרים לרחבה כל 20 דקות ועשו אווירה מדהימה. בקבלת הפנים ובחלק הראשון של האוכל היה לנו בר קוקטיילים שהגיש 3 סוגי קוקטיילים, זאת הייתה תוספת במחיר לחבילת הבר אך שווה לחלוטין.
הצג עוד

Mn   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
40 מתוך 100
היה מאוד מאכזב. סגררנו איתם מראש בר מורחב, בפועל יש סוגי אלכוהול שהיו בהסכם ולא קיבלנו. כדאי לשים לב, אנחנו כבר נפלנו בפח.
הצג עוד

נילי פ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
60 מתוך 100
בגדול, דרימבר היו סבבה, האלכוהול היה איכותי, האנשים היו נחמדים.אבל-רצינו לשדרג את רמת האלכוהול, ובגלל שסגרנו איתם די הרבה זמן לפני החתונה, היה לנו דיבור במשך תקופה יחסית ארוכה. בתקופה הזו אמרנו להם בקשר להעלאת האיכות והם הציעו לנו לקנות אלכוהול בנפרד, אז התחלנו לעשות בירורי מחירים על אלכוהול בנפרד, פרוייקט שלקח לנו די הרבה זמן ומאמץ. אחרי כמה שבועות של בירורים ושידרוגים והצעות מחירים, פתאום הם נזכרו שיש להם שידרוג של הבר, פשוט מהבסיסי לסופר ולסופר פרימיום- והשאלה הנשאלת- למה לא אמרתם את זה מההתחלה?! בכל אופן, בסופו של דבר שידרגנו לסופר פרימיום והוספנו עוד שידרוגים כמו קאווה ועמדת מוחיטו. המחיר יצא לא זול, ולא ממש באו לקראתנו, למרות ששידרגנו והוספנו והיינו לארג'ים. כשביקשו מהבר סוג מסויים של אלכוהול- הם באופן טבעי מזגו מהסוג הזול יותר, אבל שוב, שילמנו לכם הרבה כסף על השידרוגים לפחות תהפכו את זה לשווה משהו ותמזגו לאנשים מהסוג הבינוני, לא הכי יקר אבל לא הכי זול!הבטיחו לנו בקבוקי ואן-גוך קטנים עם תמונה שלנו שיוחלקו לרחבה, ושכחו להוציא אותם, אז קיבלנו אותם באיחור אחרי החתונה.
הצג עוד

נטע אבני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני חודש בגן אירועים שונית שבנווה ים והדבר הכי טוב שיכולנו לבחור זה הבר!!! קיבלנו מאלירן יחס שהוא הרבה מעבר למה שהוא מחויב לתת.. הוא פשוט דאג לנו לכל פרט ופרט, תמיד הציע חידושים ושדרוגים וכמובן מלא פינוקים!! מבחר האלכוהול האיכותי תוצרת חוץ הוא ענק! . ויש מלא דוכנים מהממים של משקאות :) צוות הברמנים והברמניות היה ברמה הכי גבוהה שיש וקיבלנו מלא מחמאות על השירותיות המדהימה והאנרגיות המדהימות שיצאו מהבר.. בהחלט ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

agamim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הדרים-בר היו אחלה. יחס מצויין של אלירן לאורך כל ההכנות לאירוע, התחשבות וצ'ופרים. האורחים היו מאוד רוצים מהאלכוהול, למרות שלא הוספנו אף בקבוק באופן פרטי.

shirabeat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה מעולה! קיבלנו מהגן השקוף שתי אפשרויות לבר, וכל הספקים האחרים שעבדנו איתם המליצו על שחר ודרים בר.ההתנהלות מול שחר התבצעה בטלפון בלבד, בלי שאלות מיותרות, אבל עם הרגשה ששמים דגש על כל הדברים החשובים. האלכוהול היה איכותי ותוצרת חוץ, וכולם נהנו. בתחילת האירוע שחר ניגש אליי והציג עצמו, ושאל מה אפשר להביא לי לשתות :) השכר סוכם מראש, אבל במהלך האירוע פרח לנו מהראש לחלוטין (מובן) יצרנו קשר עם שחר מספר ימים לאחר האירוע, והוא היה נעים ומבין, ואמר שניתן לשלוח פשוט צ'ק בדואר, להקל על כל הצדדים :)בקיצור, מומלצים בחום!
הצג עוד

לימור ויוחאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל דרים בר כחלק מהעסקה עם מקום האירוע (הגן השקוף בשפיים) ולא התאכזבנו. שחר הבעלים היה זמין לענות על שאלותינו בכל עת, התפריט שקיבלנו היה עשיר ואיכותי מתוצרת חוץ, והאורחים היו מרוצים מאוד מהאלכוהול ! מומלץ!

hh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה שלנו עם שחר הכרנו אדם חביב במיוחד סבלני ונחמדבאירוע הכל תיקתק כמו שצריךכל מה שביקשתי נעשה (חלוקת ממתקים וקשקושים לרחבה)התגובות מהאורחים היו מעולותמידי פעם ברמן יצא לרחבה עם משקאות ושמפניה והיה קסום!!תודה שחר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up