כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלית כשריאן

גלית כשריאן

איפור כלות
טלפון:0508565506
88
94 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גליתוש אחת ויחידה! באתי אליה בהמלצה ונוכחתי לגלות איזה תותחית היא! הפכה לי את היום למושלם ומרגיע! עשתה לי איפור שער בדיוק מה שרציתי! היתה איתי באירוע בלווי! באמת שאני כל כך שמחה שבחרתי בך!! תודה על החוויה היוצאת דופן! ועל תוצאה מושלמת!❤️❤️❤️
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גליתי האלופה! הגיעה אליי יחד עם נחמן ופשוט הרגשתי מהרגע הראשון שאני בידיים טובות. הרימה את האווירה, דאג לכל פרט קטן ונתנה לי תחושת ביטחון. יצאתי בדיוק כפי שחלמתי ביום החתונה, האיפור והשיער היה פשוט מושלם ברמה שלא הפסקתי להסתכל על עצמי וכולם פשוט לא האמינו עד כמה אני יפה. המלווה שלי התלהבה גם היא והסתובבה עם חיוך ענק על הפנים לאורך כל היום. גליתי, מאחלת לכולן מישהי בדיוק כמוך ביום הכל כך משמעותי הזה. אוהבת אותך המון!!!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גלית המושלמת! איפרה אותי ואת המלוות שלי פשוט נדיר, עדין ומושלם כמו שרציתי, עם איפור שהחזיק ולא זז (גם אחרי הבכי שלי!), גלית משתמשת בחומרים הכי איכותיים שיש והשרתה אווירה נעימה, מצחיקה וכייפית, הייתה הרבה יותר ממאפרת!
הצג עוד

ravitgo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גלית מקצועית ברמות ! מספר 1 בתחומה!!! בזכותה הרגשתי הכי יפה ומושלמת ביום הכי מרגש שיש. מעבר לעבודה המהממת, האישיות שלה כובשת! היא נעימה, מרגיעה, זורמת, עוזרת גם בנושאים שפחות קשורים אליה ועושה שמח שזה חלק מאוד חשוב ביום עצמו עם כל הלחץ. ממליצה בחוםםםםם ללא ספק חותמת עליה! באמת שאין עליה בעולם 🤍
הצג עוד

Laura   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית מאפרת מקצועית. הגיעה אלינו הביתה בשש בבוקר לאיפור ותסרוקת לכבוד החתונה של בני. גלית עיצבה תסרוקת לבתי ולי בדייקנות, איפרה אותנו כל כך יפה שלא הפסקנו לקבל מחמאות. אני חייבת להודות לדייקנות שלה, לרוגע שלה שהשרתה ולכל ה"טיפים" שנתנה לנו. תודה רבה לך גלית!!!
הצג עוד

meitar_p   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
דיס המלצה! הבריזה לי שבוע וחצי לפני החתונה של אחותי, אחרי שסגרתי איתה 3 חודשים מראש איפור+שיער לאם הכלה ושתי אחיותיה. ניסיתי ליצור איתה קשר במשך יומיים שבהם התחמקה ואז נתנה הסבר מצוץ מהאצבע. דרגת אמינות אפס. וזה אחרי הכרות של מספר שנים ואחרי שהשתמשנו בשירותיה במספר אירועי עבר. אפילו לא טרחה להתקשר ולהתנצל - שלחה הודעה מגומגמת בוואטסאפ. אין לי מילה רעה לומר על כישורי האיפור שלה, אבל זה לא שווה כלום בלי אמינות. בלב כבד אני ממליצה לוותר.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
גלית - אין דברים כמוך! לגלית הגעתי דרך המאפרת שלי לחתונה כשחיפשתי מאפרת לאחיות שלי ולסבתא שלי. מהרגע הראשון גלית התייחסה אלי כאילו אני כלה שלה, היא היתה נעימה ואדיבה. ביום של החתונה גלית הגיעה עם האסיסטנטית שלה והרשתה אווירה של רוגע ושלווה. היא איפרה וסירקה את המשפחה שלי בצורה מדהימה לשביעות רצון כולם. ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

Aimee   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
Galit was absolutely amazing and I am so happy she was available for my wedding. She is incredibly talented and warm and takes her job very seriously. I had a lot of family coming in from overseas and every single person that interacted with her just adored her and loved,! her work. Highly recommended,
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לגלית המהממת הגעתי דרך חברה, וישר התאהבתי! סגרתי אותה כמאפרת לאחיות שלי (שהיו המלוות שלי) ולמרות זאת גלית התייחסה אליי כאל כלה שלה, הייתה איתי בקשר בחודשים שלפני החתונה והייתה מדהימה!! ביום החתונה גלית הייתה מדהימה מדהימה!!! מעבר לאישיות המדהימה שלה, והסבלנות האינסופית היא איפרה וסירקה בצורה מהממת את שתי אחיותיי, הקשיבה לרצונות שלהן ופשוט הוסיפה המון לאוירה ביום החתונה! ממליצה עליה בחום ואהבה כמובן גם לכלות!!! היא מהממת ומקצועית והכי חשוב משרה אוירה מדהימה ונינוחה!!
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
40 מתוך 100
התחתנתי ב-2.11.16 וגלית איפרה אותי, את אמא שלי ועוד שתי מלוות. איתה הגיעה אסיסטנטית לעיצוב השיער. גלית איחרה בערך בשעה וחצי. במקום שגלית תעשה לי איפור ושיער (כמו שהיא הבטיחה) האסיסטנטית עשתה לי שיער (חוץ מתוספות). האיפור היה מדהים ולא זז כל היום וקיבלתי המון מחמאות, כמו גם עם השיער. אבל, יצאתי מהבית לצילומים בשעה 16:00!!! בשעון חורף, מה שהותיר לי כחצי שעה של צילומים באור שקיעה. גלית לא ניסתה לכפר על הזמן האבוד ועוד אמרה לי: "לא נורא, מקסימום צילומים בחושך". עד 16:00 היא הספיקה לעשות רק אותי ומלווה שהצטרפה אליי לצילומים. את אמא שלי ומלווה שנייה היא נשארה אצלי בדירה כדי לאפר, מה שעיכב את כל המשפחה שלי בדרך לאולם. בנוסף, המלווה השנייה אמרה לי שהיא חיפפה אותה מפעת חוסר זמן, מה שהיה ניכר. שוב, האיפור והשיער שלי היו מושלמים אבל לצערי אני כנראה אצטרך לשלם על יום צילומים נוסף בגללה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up