כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טיק-טק דפוס אונליין

טיק-טק דפוס אונליין

הזמנות לחתונה
טלפון:1700704401
88
91 מתוך 100
לפי 84 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין אתם פשוט אלופים.. שאני וארוסתי חיפשנו הזמנות ביררנו בכל מיני מקומות עד שהגענו אל צוות טיק טק! שהם מקצוענים. המגוון של ההזמנות, הקלות והמהירות להכין את ההזמנה באתר בדיוק כמו שרצינו,בחרנו באיסוף עצמי וזה היה מוכן תוך פחות מ-48 שעות, המענה לשאלות במידה ונתקעים וגם הכי חשוב איכות ההזמנה ברמה גבוה מאוד! תודה לכם טיק טק ממליץ עליכם לכל אחד מהחברים שלי שמתחתן..
הצג עוד

yogev   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
60 מתוך 100
סך הכל העיצובים שלהם באתר בסדר , התוכנה ליצירת הזמנות גם בסדר ואי אפשר לשנות כלום מעבר לברירת מחדל , הייתי חושב שיהיה אפשר לגרור או לשנות דברים נוספים (אולי להוסיף אייקון שאתה רוצה או כיתוב אחר) לדוגמא היו הזמנות שהפונט היה לא יפה וגם פונט אי אפשר לשנות (לא מבין למה לא לאפשר לעשות פונט ) . ולאחר הדפסה רצו עוד 45 שח רק כדי לשלוח לי את הקובץ במייל (כדי שאוכל לשלוח לחברים - במקום לצלם בפלאפון ולשלוח ) התקשרה לצעוק עלי אחרי הדירוג ...
הצג עוד

danapessach   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
מאכזב מאד! על הפנים! קיבלנו יחס לא מקצועי, לא ענייני ולא נעים, ולא יצאנו עם התוצר ששילמנו עליו מבחינתנו. זה התחיל בזה שניסו לגבות מאיתנו סכומי כסף נוספים על כל שטות. למשל על הוספת שורת רווח, שאגב הייתה שם מלכתחילה בעיצוב שלנו והנציגים הם אלה שמחקו אותה בטעות. לאחר מכן ביקשנו לקבל קובץ למייל בתשלום של סכום נוסף, שלאחריו קיבלנו קובץ ברזולוצייה מאד נמוכה שהיה מטושטש לחלוטין ולא יכולנו להשתמש בו לשליחה למוזמנים. פנינו וביקשנו לקבל קובץ ברזולוציה סבירה וקיבלנו יחס מאד לא ענייני, לא נעים ולא מקצועי וניסו לשכנע שזה סביר לשלוח הזמנות מטושטשות. פשוט זלזול באינטליגנציה של אנשים. לאחר מכן ביקשנו לקבל את הכסף בחזרה, נקווה שעוד ישיבו לנו אותו...
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצה מחברים שהתחתנו... האמת, זה היה אחד החלקים הקלים שהיו בהכנות לחתונה. נכנסנו לאתר שלהם, יש שם אחלה עיצובים. בחרנו, הכנסנו את כל הפרטים שלנו,מאוד ידידותי וקל למשתמש, התקשרנו להתייעץ לגבי סוג הנייר, המליצו לנו על פנינה. יצא מדהים. ואחרי 3 ימים הגיע אלינו שליח הביתה עם החבילה! אחלה שרות ואחלה תוצאה! מומלץ למי שאוהב לסגור בלי אכילת ראש...
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי! אין מילים לתאר את הסבלנות, העזרה, היחס האישי.. ההזמנות יצאו מושלמות בדיוק כמו שרצינו, כולם עפו עליהם! ממליצה ממליצה ממליצה!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לטיק טק הגענו דרך איזיווד, עדן המקסימה עזרה באהבה לאורך כל הדרך, החל מהדרכה לגבי ניראות ההזמנה כשעוד הייתה רק סקיצה במייל ועד לעצות בנוגע לסוג הנייר המתאים ביותר. נהננו במיוחד מהמקצועיות, הזמינות התמידית וכמובן מהתוצאה המושלמת! ממליצים בגדול!!!
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לטיק טק דרך איזיווד, בחרנו הזמנה מוכנה מהאתר והכל הלך חלק. שירות מהיר וטוב.
הצג עוד

Meira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחנו חבילה דרך איזיווד - היו לנו 2 בחירות של בתי דפוס - הלכנו על טיק טאק - לא שברתי את הראש יותר מדיי - עבדתי מול ליאת - שלחתי קולאז שערכתי - הכינו לי את ההזמנות צ'יק צ'אק - יצאנו מרוצים מאד מהמוצר המוגמר - עבודה מהירה ונעימה. תודה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
אם אתם רוצים ללכת אל הלא נודע, תבחרו בהם, נראה שככה הם עושים כסף, המחיר הראשוני הוא רק ההתחלתי ואח"כ אתם נאלצים לשלם תוספות שונות ומשונות, לא ברור למה, כולל תשלום על שליחת קובץ באיכות גרועה למייל... אם שיטת הסלמי אינה מספיקה אז היחס מחפיר הכלל צעקות רבות, כולל הוראה של בעלת העסק שאני אשתה מים. מקצועיים הם לא, תבדקו שוב ושוב לפני שאתם מאשרים להדפסה, והמלצתי העיקרית לבחור פשוט עסק אחר, לא שווה את האנרגיות גם אם התוצאה טובה.
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
מבחר די גדול של הזמנות, יש המון סגנונות (עם תמונה, הזמנות מצחיקות, הזמנות פרחוניות וכו'). לא לכל הדגמים יש דוגמא מודפסת במשרד של בית הדפוס. אם אתם טורחים להגיע לראות, אני ממליצה לבחור דגם שראיתם במציאות ולא באופן דיגיטלי (במציאות הוא יכול להראות קצת שונה). ההדפסה הייתה איכותית. לאחר שקיבלנו את ההזמנות שמנו לב שהשורה של "הורי הכלה" הייתה נמוכה במילימטר מזו של "הורי החתן" (כנראה שגיאה בתבנית ההזמנה עצמה), אך אני מאמינה שרק מעטים מהאורחים הבחינו בכך. שירות אדיב מאוד, ההזמנות הגיעו עם שליח עד הבית (בתוספת תשלום) לאחר 5 ימים. בית הדפוס נמצא בדרום תל אביב באזור ללא חניה, ממליצה להוסיף עבור שליח- חוסך זמן וכאב ראש. סה"כ היינו מרוצים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up