כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ראומה ויואל וינטאג'

ראומה ויואל וינטאג'

שמלות כלה
טלפון:054-6663237
94
99 מתוך 100
לפי 56 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hagit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראומה אישה מדהימה, איכפתית וסובלנית. מעצבת שמלות אורבניות ברמה אחרת. עיצבה לי שמלה לחתונה מהממת ביופיה והמחמאות לא איחרו להגיע. החיבור איתה היה מהפגישה הראשונה שגרם לכל מפגש להיות חוויה. ממליצה עליה באהבה 💕
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
בערך שבוע לפני החתונה הבנתי שזה לא יסתדר עם שמלה שקניתי ונתקלתי במקרה בשמלות של ראומה. מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. ראומה מעבר להיותה מעצבת על היא אדם קסום, רגיש, אמיתי, הוגן ועם לב ענק. בחרתי שמלת וינטג' ייחודית ומדהימה וראומה דאגה לי לכל פרט ופרט (אפילו הכי קטן ורגיש) וגם הקדישה תשומת לב מיוחדת לבת שלי ולשמלה שלה כל זאת במחיר הוגן ביותר. זכיתי להכיר את ראומה והיא בהחלט הייתה הבחירה המוצלחת ביותר שעשיתי לחתונה.
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מאז שאחותי עשתה אצל ראומה את שמלת הכלה שלה היה לי ברור שגם אני אגיע(אפילו שרציתי להיות שונה מאחותי בבחירות כביכול אך זה היה חזק ממני;). ראיתי את היחס שלה הטוב באמת הנותן מרחב הגמיש המפרגן האמיתי.... הכישרון המדהים...היכולת איכשהו להתאים את מה שעל הקולב לסגנון ולאדם שאני ובאמת לגרום לי להרגיש יפה . תודה על החום הזה שלך .ממש עטפת אותי ביופי
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התהליך של הכנת השמלה שלי עם ראומה, זו אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי בחתונה (ובחיים:)) אישה מדהימה ומהממת, שכבר מזמן הפכה לחברה. היה לנו קליק מיידי בגלל האישיות הכובשת של ראומה, לכך תוסיפו את טונות הכשרון והיצירתיות שלה, את הנינוחות והרוגע שמשרה וזה מתכון מנצח. השמלה הייתה מהממת ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות. לאורך כל הדרך ראומה הייתה קשובה לי ולמה שמרגיש לי נכון ונוח ודאגה שזו באמת תהיה שמלת החלומות שלי. ראומה, אין עלייך!
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ראומה הנפלאה, הוט קוטור בניחוח אחוזת דאונטאון בשילוב עם יחס מדהים, רוחב לב וסבלנות אין קץ ❤ אין לי מספיק מילים לשבח ולהודות לראומה. ראשית אוסף מדהים של שמלות יחודיות בתפירת עילית. כל שמלה יחודית, מקורית ושונה מרעותה. התחרות והבדים הכי יפים ועדינים שראיתי, עולים לאין שיעור על התחרות של מעצבות מוכרות אחרות. לדעתי השמלות שלה הרבה מעבר לליגה הארצית אבל מכיוון שהיא ככ צנועה ותופרת את השמלות מאהבה, היא לא מתעסקת בשיווק. דרך אגב השמלות הרבה יותר יפות במציאות מאשר בתמונות. קשה לתפוס ככ הרבה ניואנסים קטנים בתמונה אחת. השמלות מוקפדות ומורכבות מקולאג'ים רבים של בדים חרוזים, פנינים ואלמנטים עדינים יפים ומקוריים בתפירת יד. ממש עבודת נמלים. ראומה הראתה לי מיוזמתה 8 שמלות שונות אשר התקשתי לבחור מבינהן כיוון שכל אחת הייתה יפה, מקורית ויחודית. מבחינת יחס, אין דברים כאלה. אדיבות, נדיבות, גמישות, סבלנות אין קץ, אכפתיות, נגישות וצניעות שובת לב. אין לי מילים. לא ראיתי עוד דבר כזה מעולם. אני, בעלי וחברה שלי פשוט התאהבנו בה. אני עובדת שעות ארוכות, ראומה הסכימה לקבל אותי בשעות המטורפות בהן אני פנויה כולל ימי שישי! היא איפשרה לי לבוא מספר רב של פעמים להתרשם מהשמלות, איפשרה לי להתלבט כיוון שהכל ככ יפה והיה לי קושי להחליט. השמלה שבחרתי כמובן גרפה מחמאות רבות והתאימה בול לאופי האירוע והייתי מרוצה עד הגג. ראומה מאוד מאפשרת ולא לוחצת בכלל בניגוד ליתר המעצבות שפגשתי. נורא נעים לעבוד איתה. זה כבר מעבר לשמלות הגאוניות, היחס שלה הוא ככ נעים, מזמין, מאפשר ומרגיע. אין שום לחץ הכל בניחותא ועל מי מנוחות בניגוד לאוירת השוק והלחץ אצל מעצבות מובילות שביקרתי אצלן לפני ראומה. רק אציין שארגנו חתונה בחודש וחצי. הגעתי אל ראומה חודש לפני החתונה ובחרתי שמלה סופית שבוע לפני החתונה! היא לא לחצה עליי לרגע גם לא ברמיזה. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ראומה המדהימה!💗 אין לי מילים לתאר את החוויה איתה ואת השמלה שלה! כבר ממבט קצר באתר ראיתי את שמלת חלומותי. זו הייתה השמלה הראשונה והאחרונה שמדדתי.😍 מדידה אחת בלבד הספיקה כדי להבין שאין שמלה מדהימה מזו ולא פחות חשוב, מעצבת מושלמת כמוה! כל מדידה הייתה כייפית ומרגיעה. שמה לב לכל פרט ופרט.. תמיד קיבלה אותנו עם חיוך על הפנים וסיפורים מעניינים. שלא נדבר על ההפתעה שעשתה לי ביום החתונה ובאת עד אליי כדי להלביש אותי ולתת לי את ההרגשה הכי טובה שיש! השמלה הייתה מושלמת..לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב. השמלה הייתה נוחה וקלילה והיה כל כך כיף לרקוד איתה ולהיות איתה במשך יום שלם. כל פרט ופרט היה מושלם. אין מילה אחת לא טובה לומר..פשוט מושלם!
הצג עוד

alva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ראומה האהובה❤️ שימלה שהיא פשוט יצירת אומנות מיוחדת במינה, ומרגישים אותך בכל חלק שלה, ואיזה כיף זה! להיות איתך בכל התהליך המרגש הזה. נכון שעוד לפני שמדדתי התאהבתי אבל אין ספק שכבר עם הכניסה לסטודיו הבחירה בין כל היצירות לא היתה פשוטה:) הכל כל כך יפה, ייחודי, מרגש וכל כך את! אוהבת המון. והמון תודה. חיבוק❤️
הצג עוד

yaelmasri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
קצב ההתקדמות של השמלה היה מאוד איטי עד שראיתי את התוצר המוגמר. יקר ביחס למה שמקבלים. קיבלתי את השמלה עם הרבה פאקים וממש אכזבה. לא הייתי ממליצה לחברותיי על המעצבת.
הצג עוד

Pazit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום ובאהבה גדולה על אישה אחת נפלאה ומיוחדת ששמה ראומה והיא אמנית שמלות כלה וינטאג' ושמלות כלה עתיקות ואחת מסוגה. ראומה היא המעצבת הראשונה שהגעתי אליה בחיפוש אחרי השמלה שלי. בפגישה הראשונה שלנו מדדתי שתי שמלות ושתיהן היו יפייפיות ופשוט החלטתי לקחת את השנייה. ראומה הייתה שם עבורי ולצידי לאורך כל הדרך, בהכוונה, ברוגע, באהבה שהיא הקרינה כלפיי, בקבלה שלה, בגמישות ובנועם. כמעט ואני לא מוצאת את המילים לבטא עד כמה הייתי מרוצה מהבחירה שלי בראומה ובשמלת כלה פרי יצירתה. אצל ראומה כל שמלה היא יצירת אמנות, מיוחדת, מקורית ועם המון המון נשמה ואופי וזה בדיוק מה שחיפשתי...ראומה מקצועית, פדנטית, מאוד גמישה, מכילה, אכפתית מאוד, נעימה..כל בקשה שלי התקבלה בברכה ובחיוך. ראומה היא אישיות וזאת הייתה לי הזכות להיות כלה שלה. המחיר של ראומה הוא מחיר הוגן. ממליצה בחום גדול על ראומה ויואל וגאה לומר שהשמלה שלי היא שלהם.
הצג עוד

Shoham   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט וואו!! הקשר עם ראומה נוצא ברגע הראשון שנפגשנו. בחרתי שימלה ואפילו שילמתי ואחרי שבוע חזרתי אליה בדמעות והודעתי שהתחרטתי והיא פשוט שלפה שמלה אחרת יפיפיה ובדיוק בדיוק מה שרציתי ומאז זה סיפור אהבה ענק. כל מדידה אצלה הייתה חוויה חיובית והתהליך היה כ"כ כיף! השמלה ישבה בצורה מדוייקת, היה לי נוח וקיבלתי כ"כ הרבה מחמאות! מחיר סביר ממש אז זה גם בונוס!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up