כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יאיר אראלי

יאיר אראלי

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:054-4545696
95
99 מתוך 100
לפי 67 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה עם יאיר הייתה מעולה ממש מההודעה הראשונה ועד לסוף החופה! איש מקסים, נעים הליכות, קשוב, מאוד רצה להבין את הסיפור שלנו ומה חשוב לנו שיהיה בחופה. הייתה לנו חופה מרגשת, נעימה, לא ארוכה מדיי, וקיבלנו עליה המון המון מחמאות! עבורנו זה היה החלק המרגש ביותר באירוע 🙌
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יאיר פשוט בן אדם מקסים, היה קשוב לכל בקשה ושאלה שלנו . עשה לנו חופה קלילה מצחיקה ונעימה. הגענו אליו דרך המלצות של חברים של המשפחה שהוא חיתן אותם וזו הייתה אחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יאיר מקסים, אדיב, ויעשה את המקסימום כדי שהחופה תהיה בדיוק לטעמכם. בפגישה הראשונה איתו ביקש להכיר אותנו ואיך אנחנו כזוג כדי שתהיה חופה אישית, ואפילו שלח אותנו עם שיעורי בית לכתוב לו עוד סיפורים עלינו שממש יבנה את כל הטקס. התחתנו דרך צהר. הייתה חופה קלילה, קצרה וקולעת. הייתי בלי כיסוי לכתפיים ונתתי טבעת. לאמא שלי היה חשוב לברך אותנו והוא לא התנגד בכלל ומאוד התרגש שהיא לקחה חלק פעיל בחופה. בקיצור בנאדם פשוט מדהים, מכבד ושיוויוני.
הצג עוד

gilad.iluz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יאיר היה מאוד קשוב לאיך שרצינו שהטקס יערך. הוא ביקש מאיתנו לשלוח כמה פרטים כמו היכרות, אופי, תכונות שלנו והוא הכניס את הפרטים האלו במהלך הטקס כך שזה הפך את הטקס לאישי ומרגש
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ליאיר הגעתי דרך המלצות רבות מכלות שונות וכבר משיחת הטלפון שלנו הבנתי שהוא הרב שאנחנו בדיוק מחפשים. התחתנו ועברנו את התהליך בצוהר ואת יאיר לקחתי באופן אישי מרוב המלצות ואין ספק שזאת הייתה הבחירה הכי נכונה שיש! חיפשנו רב שיעשה חופה קצרה וקלילה, עם רגש והומור והוא קלע בדיוק למה שרצינו! נתן לי לתת טבעת לבעלי וגם לא לשים עליונית, הוא פתוח ברמות מטורפות והכי חמוד שיש!!! היה כל כך רגוע ונתן לנו להרגיש הכי בטוחים ורגועים שיש בדקות האחרונות רגע לפני החופה. הכל היה ברוגע, בחיוך ובשלווה. בזכותו, יצאה לנו חופה שגם עלייה מדברים בלי סוף גם חודש אחרי האירוע, בזכות ההומור שלו וההזדמנות שלנו לדבר האחד לשנייה בחופה ברגע נתינת הטבעת , הקלילות והרגש! ממליצה בחום.
הצג עוד

renatahbiu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עבר חודש מהחתונה, ואנחנו עדיין מדברים על זה שלגמרי זכינו ברב יאיר אראלי! קיבלנו את המספר שלו במקרה ואנחנו כל כך מאושרים על זה. הרב הכי קשוב, מקסים ותומך שיש. הוא היה איתנו בקשר רציף, הכין אותנו לחופה בצורה הכי טובה ומדוייקת. עשה לנו חופה קלילה, מרגשת אבל גם מצחיקה והכל עבר כל כך חלק ובכיף גדול. אין ספק שזו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יאיר אראלי הוא אחת הבחירות היותר טובות שלנו ליום החתונה. זכינו לפגוש אדם מקסים, רגיש, מקצועי ואדיב בצורה יוצאת דופן. יאיר הקשיב לנו, לאופי שלנו ולרצונות שלנו וידע להתאים את הטקס אלינו בצורה פשוט מושלמת! החיבור הרגשי שלנו לטקס היה מאד גבוה בזכותו, יש לו יכולת אמיתית לראות בני אדם ולהתאים את הטקס המסורתי אליהם. נהנינו ממנו מאד וגם האורחים שלנו, הטקס היה קליל ונעים וכמובן מסורתי ופשוט בדיוק מה שרצינו. תודה רבה יאיר על שהפכת את היום המאושר שלנו למאושר עוד יותר! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הכי חילוניים שיש, המחשבה על האם בכלל להתחתן ברבנות עברה לנו בראש כמה פעמים.. אבל ברגע שהחלטנו שכן ידענו שאנו רוצים רב הכי קליל וזורם וליברלי. הגענו ליאיר וכבר מהפגישה הראשונה איתו פשוט היינו הכי שמחים בעולם מהבחירה בו! הוא אפשר לי לתת טבעת, לא דרש ממני או מהאמהות לשים עליונית, נתן לשנינו לדבר בחופה, לא הקריא את הכתובה, ואפילו הציע שאשבור את הכוס (זה כבר היה גדול עלי :P). אבל בעיקר באמת הקשיב לנו, עשה חופה קצרה ולעניין כמו שביקשנו, ופשוט היה הכי מקסים בעולם!!! כבר שאלנו אם הוא עושה גם בריתות..:) בקיצור, ממליצים בחום ובאהבה!!!
הצג עוד

Netta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את הרב יאיר אראלי. צוהר שידכו לי את הרב המקסים , שבועיים לפני החתונה לאחר שהרב הקודם הבריז לנו.. כבר בפגישה איתו הוא היה מאוד מאורגן , עבר איתנו על כל הדברים ועשה לנו סדר . היה מאוד מעורב בתהליך ודאג שנעדכן אותו אפילו שהכתובה בידינו ושננהל שיחת הרגעה כמה ימים לפני החתונה. כמובן שלפני טקס החופה הרב ניהל איתנו חזרה גנרלית וניסה להוריד את הלחץ . את הטקס עצמו הוא ניהל במקצועיות וזריזות , אך בצורה מרגשת ואף קצת מצחיקה . כל האורחים החמיאו כמה שהם נהנו מהטקס ! בקיצור - אין מאושרת כמוני שהרב הראשוני שלנו הבריז וכך זכינו ברב יאיר אראלי המקסים !
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חבר טוב המליץ לנו על הרב יאיר אראלי ומהרגע הראשון שפגשנו אותו ידענו שהוא יהיה הרב שלנו ושמחנו כל כך שהגענו אליו! הוא היה נעים וליווה אותנו לאורך כל התהליך הסביר פירט ועשה את הכל עם הרבה הומור ומקצועיות וענה לכל שאלה שהיתה לנו. דאג שהחופה תהיה אישית ומותאמת לנו. האורחים לא הפסיקו לפרגן על הרב ועל איך שהחופה היתה. הם היו קשובים לאורך כל החופה (שזה היה לנו מאוד חשוב) , והחופה היתה בדיוק באורך שרצינו.. לא יכולנו לבחור טוב יותר. ממליצים בחום! 😊
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up