כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יורוספא
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
מכונות השיזוף אינן חזקות די, נדרש לבצע שני שיזופים ברצף אל מנת לראות תוצאות. הצוות מודע לכך ואף שואל בעת הזמנת שיזוף כמה שיזופים תהיה מעוניין לבצע. הדבר מגוחך, כמו לשאול במסעדה כמה מנות עיקריות אדם יהיה מעוניין להזמין לעצמו. דלת חדר השיזוף אינה נסגרת/ננעלת וכל אדם יכול להיכנס לחדר במהלך השיזוף בין אם זה איש צוות או אדם טועה. השירות חובבני. המקום מאוד לא מקצועי.
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לספא דרך גרופון לחגוג יומולדת לחבר שלי. לפני הכל, יש לציין שדיברתי עם אחת הפקידות בטלפון וסגרתי איתה את השעה ואת היום והיא לקחה ממני את פרטי האשראי למקרה ויש ביטול. כשהגענו הבחורה שקיבלה אותנו אמרה שאנחנו לא רשומים אבל כן הפרטים מופיעים במערכת. היא התחילה לחפש מי יבוא למקום ויעשה לנו מסז' שזה היה פשוט ביזיון ולא מקצועי. בינתיים נכנסנו לספא ואמרנו שלפחות נהנה מהמתקנים עד שיגיע המסז'. אז זהו שלא.. המקתנים שזה הג'קוזי הסאונה ופינת הקפה נמצאים יחד עם החלק התפעולי של הספא. בזמן שאנחנו בג'קוזי נכנס בנאדם שממלא מגבות למחסן. מוזר ולא ראוי! כל הספא בנוי בצורה לא נכונה. שעה לאחר מכן הגיע המסז', אפשר היה להרגיש שהמטפלות ממהרות הבייתה והכניסו אותנו בין לבין וממסז' של 45 דק' שמגיע לנו זה הפך ל25 דק'. חוויה מאכזבת ופשוט לא מקצועית!
הצג עוד

michalm612   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
הגעתי עם חברתי באמצע השבוע לחגוג יום הולדת ב- יורו ספא היה גרוע ביותר, נכנסו למסג' ללא חלוקים ואח"כ שבקשנו אף אחד לא התייחס, השירותים והמקלחת מלוכלכים ברמה שאין לתאר, אין מצב שנחזור לשם!!!!

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
הייתי באמצע השבוע ביורו ספא עם חברה שחוגגת יומולדת. היה נראה ריק ונחמד. קיבלנו מפתח לחוקר שנמצא בתוך חדר עם מקלחת ושירותים, חשבנו שדוקא נחמד יותר מאשר ספא בבתי מלון שהכל משותף. טעינו. במהלך הזמן שהיינו שם הצטרפו אנשים וכך יצא שהיינו צריכות לחכות לחדר המקלחת שיתפנה ממישהו אחר שתפס אותו וגם כל הדברים שלנו היו בוקר שנמצא בפנים. בחדר של המסאז הרמקולים היו מקולקלים ולכן לא היתה מוזיקה לאורך כל המסאז , מה שנורא הפריע להרגע, כי שמענו כל פעם את הרעש שמטפלת עשן ואפילו את הצעדים שלהן. המסאז עצמו היה טוב. השתדלו מאוד וכל פעם שאלו אם לא חזק מדי. לא חושבת שנחזור, אהל גם לא מאכזב מדי.
הצג עוד

Zvi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
כמידי שנה ביום הולדתי אני מתייצב ביורו ספא לטיפול זוגי, כך קרה גם השנה (7/10) בניגוד לפעמים קודמות חוויתי חוויה גרועה שלא אשכח. המסזיסטית שלמרות שביקשתי ממנה, פעמיים, לעבוד חלש "טחנה" אותי, כמעט ועזבתי באמצע. גם הסיום היה משונה, פתאום נעלמה, לא אמרה מילה והייתי צריך לנחש שהסתיים העיסוי, (לפחות תציעו כוס מים קרים בסיום). חדר ההלבשה, מקלחת וארונית היו תפוסים ברציפות כך שנאלצתי לשבת בחוץ ולחכות רציתי לשתות כוס תא, אבל כוסות מבודדים אין בנמצא. אני כבר לא מזכיר את העובדה שכרגיל אני מביא חלוק מהבית כי אין לכם חלוקים למידתי (חוסכים). צביקה.
הצג עוד

roeea   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
כבר פעמיים ביקרנו ביורוספא, בשתי הפעמים ביצענו את ההזמנה דרך ספא דיל, בחבילה הכוללת ארוחת בוקר. הספא אינו גדול, ויש בו רק מקלחת אחת, ג'קוזי אחד וסאונה יבשה (אין סאונה רטובה). זאת אומרת שמלבד העיסוי, אין הרבה מה לעשות שם. הכיבוד די בסיסי, אבל מספק - שתיה חמה (תה בטעמים) ומגוון עוגיות קטנות. העיסוי עצמו היה מצויין גם בביקור הראשון וגם בשני. בביקור הראשון היינו בחדר זוגי, אך הביקור השני היה קצת מוזר- הזמנו את העיסוי ליום שישי בבוקר, וביקשנו מסאז'יסטית לאישתי שנמצאת בהריון. בספא אמרו לנו שמסאז'יסטיות הריון עובדות רק באמצע השבוע, אך בכל זאת תיאמו לנו פגישה לשישי. יומיים לפני התאריך - אנחנו התקשרנו וביקשנו לדחות את הטיפול - והם הסכימו בלי בעיה ובלי שום התניות. כשהגענו לטיפול כשבועיים לאחר מכן, אחת המטפלות איחרה, מה שגרם לעיכוב בכל הטיפולים. אישתי נכנסה לפניי לחדר נפרד עם המטפלת המיוחדת להריון, ואני נכנסתי רק לאחר חצי שעה (בזמן הזה אמנם ביליתי בג'קוזי החדש והמעולה, אבל רצינו שהטיפולים שלי ושל אישתי יסתיימו יחד). כפיצוי על האיחור הוסיפו לי 10 דקות לטיפול, אבל זה גם אמר שאישתי חיכתה לי עוד 10 דקות בחוץ (היא נמנמה לה באיזור המנוחה).   אנחנו נחזור לשם שוב - סה"כ יש תמורה טובה למחיר (ארוחת הבוקר בקפה ג'ו גם היא מצויינת) נקווה שבפעמים הבאות לא יהיו איחורים.
הצג עוד

Diam0nd   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
יותר גרוע מהספא הזה פשוט לא תמצאו!!! מסריח מלוכלך ממש מגעיל חבל על כל שקל הזדעזעתי מהמקום אל תאמינו לאתר שלהם שנראה טוב ואיכותי , המקום זוועה אמיתית !! אם אף פעם לא ישבתם בג'קוזי בריח של ביוב (הרגשה שיושבים באסלה אבל ממש!) אז זה המקום!   אז תזהרו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up