כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טומוקו

טומוקו

ספא
טלפון:09-9552365
46
96 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
carolina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
היה ממש קסום לגלות את הספא.אווירה נעימה וריח טוב ממש בכניסה ואפילו בשירותים.הגענו זוג חברות ליום כייף.עשו לנו מסאז׳ ממש מקצועי (מניסיון של שנים)אחת מאיתנו הגיעה עם כאבים באזור השכמות ואחת יותר לרוגע מהימים המטורפים.היו לנו מטפלות מקסימות ומקצועיות.בטוח שנחזור עם כל המשפחה :)
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
שלום לכולם,רציתי לספר לכם על החוויה הנוראית שעברתי בספא טומוקו ואני עדיין עובר.אז ככה,שמי איתי ואני בן 33,יש לי פריצת דיסק מעל כעשור בערך.אישתי היקרה רצתה לסגור לי מתנה ליום הולדת ספא 'מפנק ורפואי' איכשהו היא הגיע לספא לכאורה בעל שם טוב טומוקו ונמצא לכאורה במקום איכותי הרצליה פיתוח.אישתי סגרה איתם ועידכנה מראש על הבעיה הרפואית שלי,על הדרך סגרה לעצמה גם טיפול זהה לשלי,מפה לשם שילמה כמעט 1000₪.הגענו למקום שעל פניו נראה 'נחמד' ניגשה אלינו המטפלת מירי,נכנסתי ראשון כי הרי בשבילי ה'מתנה' הזאת...עוד כשהגענו נשאלנו שנית איזה חוזקה של טיפול אנחנו רוצים וביקשתי בינוני(אני בספק שמישהו בכלל קרא את הבקשה שלי).מירי 'המטפלת' שמה אותי על השולחן טיפולים והביאה אותי לפוזיציות שבחלומות שלי לא חשבתי שאגיע,עלתה עליי עם הברכיים,עשתה לי הילינג, ועוד טענה שאני מאוד מאוד גמיש.(אזכיר לכם שוב,יש לי פריצת דיסק,אני לא יכוללל להיות גמיש!).מפה לשם,אני כבר שבוע לא יכול ללכת,לשכב,לעמוד.אין שום פוזה שנוחה לי הכל כואב לי מאותו הרגע,פשוט טעות היה להגיע למקום הזה.1000 שקל שהלכו לפח.חשבנו שהגענו למקום מטפל ויצאנו כאילו אחריי עינויי.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
אכזבה גדולה הזמנתי עיסוי שוודי והגעתי לספא יום שישי בתאריך ה-25.6.21 כשניכנסתי היה ריח מאוד לא טוב בספה וגם בחדר הטיפולים . לאחר שהחל העיסוי שהיה לי לא נעים ואיטי באופן חריג העיסוי נעשה על עור כמעט ללא שמן והרגשתי חיכוך שהרגיש כמו צביטות . ביקשתי לדעת באיזה טכניקה היא משתמשת .. ענתה לי שהיא משלבת רקמות עמוק עם שוודי. אמרתי לה בעדינות שזה לא המסג שהזמנתי ואשמח אם תוכל לשים שמן ולעשות רק שוודי .. היא נעלבה בהפגנתיות מרחה עלי את השמן ואז התחילה ללטף אותי הלוך וחזור ללא טכניקה של עיסוי כלל .. ממש הייתי צריכה לאזור אומץ מצידי כדי לבקש להפסיק את הטיפול כי הרגשתי שזה פשוט לא מקצועי ורחוק מלהרגיש עיסוי ובטוח שלא עיסוי שוודי עם שמן חם כמו שאני שנים עושה בארץ ובעולם. המעסה יצאה כמעט בטריקת דלת דרמתית ואספה לחדר פנימי את הבנות בקבלה. חיכיתי כמה דקות ארוכות עד שיחזרו, הסברתי בנועם את שהיה ואז הפקידה ענתה בקרירות שמכיוון שיצאתי מהעיסוי לאחר 30 דקות לא מגיע לי פיצוי ואני צריכה לשלם מחיר מלא 390 שח! ניסיתי להסביר שלא היה לי עומדן זמן וגם הערתי למעסה לאחר 15 דקות לערך .. היא אמרה שהמנהל יחזור אלי יום ראשון ויחליט על הסכום שאצטרך לשלם. לא עברו שעתיים והם גבו את המחיר המלא מפירטי הויזה שלי בלי ליידע אותי ומבלי שהמנהל יתקשר. חוויה של עוגמת נפש גדולה . מקום שהיה פעם בעל שירות תודעה גבוהה ומטפלים ברמה גבוהה מאוד נהנתי לעשות שם עיסויים והמלצתי לכל מכריי ולקוחותיי . כף רגלי וקרוביי לא ידרכו שוב מאוד לא ממליצה !
הצג עוד

Odelia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הוזמנתי למסז' ליום הולדתי. קיבלתי טופס למלא את דרגת החוזק, רשמתי חזק. כשהמסז' התחיל ביקשתי חזק והמסזיסטית אמרה זה יתחזק, לאחר כמה דקות ביקשתי שוב חזק ומה שהיה לה לומר זה "אני לא מתכוונת לשבור את האצבעות בשבילך, פעם הבאה תזמיני מרפקים". נשארתי ספיצ'לס, לא האמנתי למה ששמעתי. ולפני ששמתי לב המסז' הסתיים בליטופים מהולים בשמן. התלוננתי בפני הילדה בקבלה והיא אמרה שתעביר את זה להנהלה. בנוסף לכך, לא היו מים חמים במקלחות ונאלצנו להישאר עם השמן עלינו. עד היום אף אחד לא יצר קשר איתי. למען ההגינות היו צריכים להתקשר ולתת יחס הוגן. לא ממליצה על המקום, לא מתייחסים אליך ברצינות ואפילו מזלזלים.
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
מאכזבת מאוד ואינה מצדיקה את המחיר
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
רושם פה אחרי שלא התייחסו למייל באתר שלום היינו בספא בוינגייט הספא שהתחיל בבום גדול אני לקוח של הספא למעלה מחמש שנים בו הייתי עושה עיסויים מדי רבעון ושולח גם כל בני משפחתי אשתף כי בפעם האחרונה שהגעתי וביקשתי טיפול ארבול בול שנאמר על ידי דניאל הפקידה כי הוא מפנק ומרגוע המעסה לא הייתה מקצועית ועשתה עם הארבול רק פעמיים בלבד פעם אחת בגב ועוד פעם בכף רגל מבלי שום התמקצעות בארבול מיותר לציין כי יצאתי כולי מלא שמן שנמרח חסר תועלת לא אחזור שוב ולא אמליץ לבני משפחתי ובנוסף לא התרחש עיסוי בידיים והרגליים ברגע שנאמר להסתובב על הגב אלא רק בראש במשך 3 דקות ונאמר כי נגמר העיסוי הייתי בהלם
הצג עוד

dos   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ספא יפני מקסים , טיפולים ברמה גבוהה (מטפלות תאילנדיות ויפניות) החדר הזוגי עם האמבט יפני מומלץ מאוד.
הצג עוד

david852   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
a great place with a good atmosfer

להמשך גלישה באתר
up