כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בהדרה

בהדרה

שמלות כלה
כתובת:פרדס חנה
טלפון:054-6547272
93
96 מתוך 100
לפי 51 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עפרה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
בהדרה היא פשוט קוסמת, או שאפשר לומר אמנית - היא שינתה בשמלה כמה פרטים בודדים, ששינו לגמרי את כל התחושה שלי בה. הרגשתי מלכה, לא רק כי ככה בחרתי להרגיש אלא גם כי השמלה פשוט לא הותירה לי ברירה. תענוג להגיע למישהי כזאת מנוסה ומקצועית, שכל כך אוהבת את העבודה שלה, שרואה יופי בכל אחת ויודעת לגרום לו לצאת החוצה במיטבו.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל בהדרה הגעתי כשחיפשתי שמלת כלה יד שנייה. ידעתי שאני לא רוצה לקנות שמלה "מהמדף", לא רוצה לייצר שמלה חדשה בשוק שגם ככה מוצף... ולא רוצה להוציא אלפי שקלים על שמלה שאלבש לערב אחד. הגעתי עם שמלת הכלה של אמא שלי, וגם עם חששות רבים אל מול התהליך יוצא הדופן. ביחד עם בהדרה יצרנו שמלה יפה ועדינה, שכל כך מתאימה לי ושהיא one of a kind. בהדרה היא אישה מיוחדת, התהליך איתה היה משמעותי, מרגש ומלא בערך מוסף. אל מול כל החששות וההתלבטויות, בהדרה הייתה סבלנית, רגישה, איפסה ופיקסה אותי ונתנה לי המון בטחון ורוגע לאורך כל הדרך. גם תהליך התכנון המקדים (שנפרס על פני שנתיים תודות לקורונה) וגם יום התפירה עצמו היו נעימים ומהנים. הרגשתי שאנחנו יוצרות ביחד את השמלה שדמיינתי. התהליך של תפירת השמלה על הגוף שלי ומול העיניים הוא מרגש ומיוחד. וזה שהכל נעשה בצורה אקולוגית, חסכונית ועדיין יוצא תוצר איכותי ויפה- זה פשוט מדהים בעיניי!!! יש לציין שהשמלה הייתה נוחה, עמידה ויפיפייה לאורך כל האירוע.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפסתי שמלה במחיר נורמלי וסירבתי לקנות אחת חדשה, בהדרה קפצה לי בפייסבוק והמילה אקולוגית תפסה לי את העין וניכנסתי לאתר. אהבתי כל כך את השמלות ואת הרעיון המדהים והמרגש של מיחזור שמלות, הרעיון שאני יכולה ללבוש את השמלה של אאמא שלי ריגש מאוד! כשדיברתי עם בהדרה והיא אמרה את טווח המחירים שלה ידעתי שמצאתי את האחת ;)
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בהדרה היא כמו פיה קסומה שמגשימה מישאלות, את השמלה שלי קניתי ברוח נשית והרבה זמן חיפשתי מישהי שתתן את הטאצ' שרציתי בשמלה, את בהדרה מצאתי בעקבות המלצה בפייסבוק ואני כלכך שמחה שהגעתי אליה, כבר מהפגישה הראשונה פגשתי אישה נעימה וקשובה וביחד בנינו לי את שמלת החלומות שלי שהיא ייחודית רק לי,מעבר לזה שהיא ממש מוכשרת היא גם אש שיחה מצויינת! בהדרה דוגלת באופנה אקולוגית וזה כלכך מבורך! תודה תודה תודה
הצג עוד

Rona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בהדרה הקוסמת, הענקת לי לא רק שמלה מהחלומות אלא גם יום כיפי וחוויה מעצימה! דרכך המיוחדת, האנושיות שבך, החיוך והנועם, כל אלו לצד מקצועיות ויצירתיות שלא נגמרות... הפכו את היום הזה אתך ועם אמא לאירוע נשי שלא אשכח. כל רעיון שעלה איפשרת לנו לבחון דרך העיניים, או כמו שלמדתי ממך- דרך הלב ולא דרך השכל. אין מילים לתאר את החוויה, את התודה הענקית, ואת הסיפוק מהשמלה שיצרת לי! הבאתי שמלה שנקנתה בבוטיק רוח נשית, והכנסותיה תרומה לנשים שיצאו ממעגל האלימות. ידעתי מהיום הראשון שאני אעשה הכל, גם את השמלה, בדרך שלי. ואכן, עמדתי בתקציב שלי וקיבלתי בדיוק מה שרציתי לעצמי! את ללא ספק אי של שפיות בתעשיית החתונות. אוהבת מאד, ושוב, פשוט תודה.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בהדרה המהממת! מההתחלה שמצאתי אותך בפייסבוק ידעתי שאני אגיע אלייך שתצרי לי את שמלת הכלה שלי. את מביאה משהו חדש ומיוחד לתעשייה הזו, שמלה בהתאמה אישית הנתפרת על הגוף במחיר שפוי ובאווירה מדהימה בסטודיו הנעים שלך. מעבר ליצירת שמלה שהיא בול לטעם (ולנוחות) שלי, יצרת אווירה כל כך פתוחה ונעימה ונתת לי מקום לשתף ולפרוק את כל הלחצים שלפני החתונה, הקשבת וייעצת בחכמה. הייתה חוויה מיוחדת במינה, שמחה שהגעתי אליך והתוצאה מדברת בעד עצמה :) שתמשיכי לפזר את הקסם שלך על כל הכלות... אוהבת!
הצג עוד

שרונה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בהדרה אומנית עם בדים, הגעתי עם שמלה יחסית פשוטה והיא הפכה אותה לשמלת כלה מדהימה!!! כל החתונה לא הפסיקו לדבר על השמלה והייחודיות שלה. אז המחיר הוא מעבר לסביר והיחס פשוט מדהים. ביליתי עם בהדרה פעמיים פעם אחת בו היא ראתה את חזון השמלה ובפעם השנייה כשהיא הביאה אותה לידי מציאות. בסטודיו קטן ונעים בחדרה בהדרה יוצרת חלומות מבדים ומנעימה את הזמן עם שיחות על החיים. ממליצה בחום על חוויה שתשדרג את כל תהליך החתונה עבורך. באהבה גדולה שרונה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לא רציתי לבזבז המון כסף על שמלת כלה אך עם זאת רציתי שתהיה לי שמלה יפה ופשוטה. הגעתי לבהדרה ולאט לאט ראיתי איך ביחד אנחנו יוצרות את השמלה שלי. הרעיון של תפירת שמלה ישנה לחדשה עם בדים נוספים היה יפה בעיניי. הכרתי אישה מקסימה שיודעת להקשיב ועם זאת היה גם כיף לדבר. מומלץ לכל אחת שלא רוצה ליפול לרגלי תעשייה שלמה של שמלות כלה שעולות המון כסף.
הצג עוד

levcarmel03   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה על השירות המעולה לא רציתי להוציא אלפי שקלים על השמלה ואצל בהדרה מצאתי את מבוקשי באתי עם השמלה שאחותי התחתנה בה ויצאתי עם משהו אחר לגמרי שמלה עדכנית שיקית ומחמיאה מושלם וגם אקולוגי

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד מילדותי הייתי מאוהבת בשמלת הכלה של אמא שלי וכשהחלתנו להתחתן לא היה לי ספק שאני מתחתנת באותה השמלה. מהר מאד מצאתי את בהדרה וקבעתי פגישה. בפגישה הראשונה הכרתי אישה מקסימה ואדיבה שפשוט אוהבת ליצור ואוהבת את מה שהיא עושה ולכן התוצאה היא לא פחות ממושלמת, באותו יום קבענו פחות או יותר אילו שינויים יעשו בשמלה אך ככל שהתקרב יום החתונה גיבשתי לי רצונות אחרים ובהדרה זרמה עם כל שינוי. הפגישה השניה היא פגישת העבודה- יום שלם בו בהדרה התאימה את השמלה בדיוק למידותיי וביחד החלטנו על השינויים שנבצע בשמלה, הרגשתי שחשוב לבהדרה שארגיש בנוח בשמלה ושכל תפר וקפל הכי קטן יימצאו חן בעיני. את החלק העליון של השמלה הפכנו לגופיה, הוספנו תחרה וחגורה ובחלק התחתון הוספנו מעט אורך שאינו מורגש כלל אך משמעותי מאד מבחינתי. ביום החתונה רק חיכיתי לרגע שאלבש כבר את השמלה, הרגשתי בה נוח יותר מבכל בגד אחר שלי ובלילה לא רציתי להוריד אותה. בנוסף, בהדרה חוסכת את השיקול הכלכלי עם מחירים הוגנים לעומת כל תפירה/ השכרה/ קנייה של שמלה במקום אחר. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up