כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ענבל מסאס - איפור | עיצוב שיער

ענבל מסאס - איפור | עיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0723953835
96
98 מתוך 100
לפי 319 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל ענבל הגעתי דרך אחותי. ענבל הייתה אחראית על איפור-שיער בחתונה של אחותי, וכבר אז היה לי ברור שביום שאני מתחתנת אני חייבת שענבל תהיה שם איתי!מעבר לזה שענבל מוכשרת בטירוף, יש לה גם אישיות מדהימה! היא סופר נעימה, נחמדה ומכילה. קשובה מאוד, שמה לב לכל פרט הכי קטן וחשוב לה בטירוף שהכלה תהיה מרוצה! בנוסף לזה, היא סופר מוכשרת! השיער החזיק לי בסוף החתונה כאילו הרגע היא התחילה, וזה למרות החום של הקיץ והקפיצות בריקודים. גם האיפור החזיק והיה מהמם ובדיוק מה שרציתי - עדין ממש אבל עדיין עם נוכחות.לסיכום, בחירה בענבל זה ללכת על בטוח. אפשר לסמוך עליה שתהיה רגישה וקשובה בכל מצב שהוא, ואפשר לחלוטין לסמוך עליה שהאיפור והשיער יהיה בדיוק כמו מה שקבענו ויהיה ברמה הכי טובה שיש.
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל אישה מקסימה ונעימה, רגועה, איכפתית. מהשיחה הראשונית היה חיבור בינינו והבינה מה אני רוצה. ענבל סופר מקצועית והרבה מעבר לזה. עזרה וענתה לי בכל דבר ששאלתי. באמת אישה נדירה. אני כל כך שמחה שביום של החתונה היא זאת שהייתה איתי לשיער ולאיפור. הכול היה רגוע ולא בלחץ. איפרה אותי מדהים וגם השיער. ממליצה הכי הכי תמהרו לסגור איתה לפני שנתפסת :)
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לענבל דרך אחותי, היא איפרה אותה לפני 8 שנים. כשהתחלתי לתכנן את החתונה שלי ידעתי שאם יש משהו שלא אתפשר עליו בשום אופן זה איפור-שיער. הידיעה שענבל היא זו שתאפר ותסרק אותי ביום החתונה הורידה ממני המון לחץ של איך יצא ומה יצא, ידעתי שאני בידיים בטוחות אצל אחת התותחיות בתחום!ואם זה לא מספיק- לכל טיפולי הפנים והיופי לפני החתונה ענבל דאגה. התחלנו שלושה חודשים לפני החתונה טיפולי פנים אחת לחודש וזו המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש- המאפרת שלי מלווה אותי ודואגת לעור הפנים שלי כדי שאגיע הכי נקייה ומנצנצת לחתונה שלי, לא הייתי צריכה להתרוצץ מקוסמטיקאית אחת לאחרת ולהתפלל שהיא לא תהרוס לי את עור הפנים לפני החתונה.לא הפסיקו להחמיא על השיער והאיפור, עפתי באוויר מרוב מחמאות.אז תודה לך ענבל! על שגרמת לי להרגיש באמת יפה בצורה הכי טבעית, חלקה ונקיה... הרגשתי הכי אני בגרסה המשופרת 🙏🏻וכמובן שעוד ניפגש לטיפולי פנים🧖🏻‍♀️😉
הצג עוד

Adir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את ענבל הכרתי לפני חמש שנים כשאחותי הגדולה התחתנה והיא הייתה המאפרת והמסרקת שלה. הדבר הראשון שעשיתי אחרי שסגרנו תאריך לחתונה שלנו היה להתקשר לענבל כדי לשריין אותה גם לחתונה שלי. האיפור היה אחד מהדברים שהכי פחדתי מהם- אני לא מתאפרת ביום יום שלי וכל כך חששתי שאני אראה לא כמו עצמי ביום הכי חשוב לי. ענבל הייתה כל כך קשובה אלי. היא גרמה לי להרגיש הכי יפה ומיוחדת שיש. לכל אחת יש את האישיו שלה והאיפור היה האישיו שלי ולאורך כל הדרך ענבל כל כך הרגיעה אותי, היית שם בשבילי והיית מעבר לנותנת שירות. היא ראתה את החששות, הייתה קשובה אלי ונתנה לי את התחושה שהיא תעשה הכל כדי שיהיה מרוצה. באותו היום, בהתארגנות, המאפרת של אמא שלי ואחיות שלי הבריזה להם ברגע האחרון וענבל ישר התגייסה למשימה ואיפרה את כולן- דבר אשר לא מובן מאליו, בייחוד לאור העובדה שהיא עבדה יום שלם אצלנו, ללא הפסקה. בקיצור, אין לי מילים לתאר את האישה המיוחדת הזאת. אישה מדהימה, מקצועית ומנוסה. הרגישות, המקצועיות והכישרון שלה היה מורגשים לאורך כל הדרך ואני מוקירה תודה עליה. הבחירה בה הייתה מדויקת.
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה המאפרת ומעצבת השיער שלי ביום החתונה.חומרי האיפור האיכותיים גרמו לי להרגשה שהיא מטפחת ומזינה את עורי ומאפשרת לו לקרון מבפנים. לענבל יש עין בוחנת של מאפרת מקצועית ומנוסה, והיא איפרה אותי בסגנון טבעי שהלם אותי מאוד.בנוסף ענבל עיצבה את השיער שלי בסגנון וינטג' שכלל שיער אסוף למחצה ותלתלים שגלשו מתוכו בשובבות. לא יכולתי להעלות על דעתי עיצוב שיער יפה מזה עבורי ליום החתונה.
הצג עוד

מרינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל (המאפרת שלי) המליצה לי על ענבל המהממת לעיצוב שיער.. דיברתי עם ענבל וישר היה חיבור! וגם גילינו שאנחנו מכירותענבל עשתה לי תסרוקת מושלמת, הרגשתי כמו נסיכה וקיבלתי מלא מחמאות.התוספות שיער ירדו ממש בקלות וזה ממש שימח אותי כי פחדתי שאסתבך עם זה
הצג עוד

Merav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לענבל יש ידי קסם! כל כלה לחוצה ביום החתונה שלה אבל ברגע שענבל שמה את הידיים שלה על הכתפיים שלי והסתכלה עליי דרך המראה ידעתי שהכל יצא מושלם (לא רק האיפור גם החתונה) ענבל מאפרת איפור טבעי שנשאר כל היום עד שמגיע הזמן להוריד אותו היא יותר ממקצוענית, יש לה נסיון של ששנים והיא מאוד אוהבת את העבודה הזאת היא מביאה מילות חוכמה שמרגיעות יש לה ידע מעבר לאיפור ועיצוב שיער היא יודעת בידיוק מהעור זקוק לו ואיך השיער יצא בכל מזג אוויר היא פשוט מקצוענית ומושלמת
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז ככה... לענבל הגעתי במקרה, אחרי ששמרתי לעצמי תמונה מקטלוג צילומים של המעצבת שלומית אופיר אחרי שהתלהבתי מהאיפור המטריף של הדוגמנית שם.. אין מילים שיתארו כמה מדהימה החוויה של להעביר את בוקר החתונה איתה, היא באמת בlevel אחר של מקצועיות, סבלנות, רגישות והוגנות. מאפרות טובות יש בשפע, אבל ענבל יש ממש רק אחת.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ענבל מסאס היא חד משמעית הבחירה הכי טובה שעשיתי. כמה אנושיות, כמה שהלב רחב ונותן, כמה מוכשרת שהיא. הצליחה לקלוע בול למה שרציתי, הכל באווירה טובה ובנעימים, הקשבה, סבלנות והשקעה לפרטים הקטנים. מילת המפתח אצלה - אכפתיות. יצא כלכך מוצלח שגם חברות שלי נהנו משירותיה בחתונות שלהן.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לענבל דרך הגיסות שלי שהתאפרו אצלה ביום החתונה שלהן. מהשיחה הראשונה שלי עם ענבל הרגשתי שהיא הכי קשובה, רגועה ומקצועית וידעתי שאני רוצה אותה בחתונה שלי. לאורך כל הדרך מרגע שסגרתי איתה ועד החתונה ענבל הייתה זמינה להרגיע ולייעץ, היא גם עושה איפור ושיער ניסיון ואפילו טיפולי קוסמטיקה לפני האירוע. ענבל פשוט מהממת, אותנטית, משרה רוגע ואנרגיות טובות וזה בדיוק מה שכלה לחוצה צריכה ביום הזה:) האיפור והשיער היו מדהימים, מחמיאים ונכונים לי וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות גם הרבה אחרי האירוע. ממש שמחה שענבל הייתה חלק מהיום הזה, ממליצה עליה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up