כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ליאור שי

ליאור שי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0544510646
95
98 מתוך 100
לפי 93 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווו וואו! ליאור שי! הצלם הכי כריזמטי ומדהייים שתכירו! הוא צילם את החתונה של אחות של בעלי ועכשיו את שלנו ועוד מעט גם את של חברה טובה שלי מרוב שהיא התלהבה עליו! הוא פשוט היה מדהים חגג איתנו בטירוף ועצר לי להשתחרר. חששתי מאוד שבצילומים יהיה לי קשה להשתחרר ויהיה לי חיוך מזויף או בלי חיוך בכלל בתמונות. הבן אדם קורע מצחוק וזה אפילו לא היה קרוב למצב! מלבד זאת התמונות שלו מדהימות!! צןדה רבה על יופ שלא נשכח!
הצג עוד

joanna7.gartner   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסו לליאור, התאהבנו! בן אדם כיפי וזורם שעושה תמונות מושלמות!! לא יכולנו לבקש צלם טוב יותר!! הכל זרם והיה מושלםםם!!! מקצועי ברמות, מרים את האווירה ויעשה הכל כדי שיהיו תמונות מהממות. באמת שאין עליו ונהנו איתו מכל רגע!! האלבומים יצאו בדיוק כמו שרצינו, היה סבלני איתנו והחליף כל דבר שרצינו עד שיצא שלמות! אלבומים פשוט מושלמים!! ללא ספק ממליצה עליו וניקח אותו לאירועים הבאים שלנו! מומלץ בחום!!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ליאור שי כשהמליצו לנו עליך כצלם אלוף לא הבנו בדיוק על מה מדובר... מקצוענות שאין דומה לה!! היצירתיות והאנרגיות המטורפות שאתה מביא איתך כובשות את כולם! ללא ספק אתה צלם הבית של כל ארוע עתידי במשפחה!
הצג עוד

סמדר ואמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ליאור הגענו דרך המלצה מחבר טוב (שידע בדיוק מה שאנחנו מחפשים). הפגישה הראשונה עם ליאור הייתה מעולה ובעיקר עם הרבה צחוקים וזרימה טובה (שאליה הכי התחברנו). ביום החתונה ליאור היה מצחיק, קליל ובעיקר יצר אווירה טובה.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על ליאור קיבלתי המלצה מחברה ואחרי שראיתי את האלבום שהוא ייצר לה הרגשתי שאני חיייבת לסגור אותו!! עזבו שליאור צלם מוווכשר ואני לא יכולה כבר לחכות לקבלת החומרים ממנו. יש לו אישיות מדהייימה הוא קופצני מרים מחייך ושומר לכל אורך הצילומים והאירוע על אווירה מצחיקה וקלילה- דבר שבלעדיו כנראה לא היינו מצליחים להשתחרר. מהרגע שליאור והצוות שלו נכנסים לחדר אין אחת ואחד שיכול להישאר אדיש אליהם!!! אני הייתי בלחץ שיא ובזכות ליאור הצלחתי להשתחרר לכל אורך האירוע הרגשתי שליאור הוא חבר ולא צלם הוא הרים אותי באוויר (תרתי משמע) רקד איתי וניטמע בין האורחים בחתונה תוך כדי צילום. כך גם חשבו האורחים שלי בחתונה, אף אחד לא חשד שהיכרנו לא מזמן חח מי שרוצה צלם מוכשר ברמות על יחד עם אישיות קופצנית ורועשת שבאה לעשות חגיגה שיבחר בליאור ולא תתחרטו לשנייה !!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כאשר קיבלנו המלצה על ליאור מהדיג'י שלנו. הגענו לפגישת הכירות- ופשוט התאהבנו בשמחת בחיים של ליאור, הוא מלא באנרגיה, מצחיק אך למרות זאת גם מאוד מקצועי. ראינו את העבודות שלו והתרשמנו. ליאור מצלם יצרת ותמונות עם רגש
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ליאור בחור מהמם, בא לעבוד! איך שנכנס אלינו הביתה כבר התחיל להרכיב לעצמו סטים לצילום בלי לבזבז זמן. מקצוען על חלל והכל עם חיוך, צחוקים והמון איכפתיות! תודה רבה על חוויה כיפית, אתה תותח ברמות! מומלץ בחום!!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הצלם שלא נח לרגע :) ליאור הוא הצלם הראשון שפגשנו ולא היה לנו ספק שנבחר בו. ללא ספק האיש שכדאי שיהיה לידך ביום שכזה. קורע מצחוק, יצירתי וקצת (הרבה) משוגע 😎 תמיד עם חיוך ותמיד חושב על איך לגרום לתמונה היצירתית הבאה לקרות :)
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כמו עם כל ספק- ליאור היה הראשון שקבענו איתו, לאחר מכן הייתי אמורה להתקשר לעוד 2 צלמים לפחות כך שאוכל לבחור ביניהם. ליאור כל כך הקסים אותנו בפגישה! אמנם חשבתי "מקסים מקסים.... אבל התמונות מה איתן?" ואז הוא הראה לנו את האלבומים. באותו רגע ידעתי שהגעתי למקום הנכון. ידעתי שבדיוק כך אני רוצה שהאלבום שלנו ייראה. הפגישה עם ליאור הרגישה כאילו זו הפעם הראשונה שהוא נפגש עם לקוחות- נלהב, שמח, מצחיק. ובדיוק כך עבר יום החתונה שלנו! ליאור- בלי צל של ספק- היה הבחירה הכי הכי טובה שלנו ביום החתונה.
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שראינו את ליאור ידענו שנסגור איתו! בסוף הפגישה איתו כבר ידענו שאין סיכוי שהוא לא יהיה בחתונה הצלם. ביום האירוע ליאור הגיע עם מרץ ואנרגיות מטורפות. העמיד אותנו וביים אותנו בצורה מבריקה פשוט (אין דרך לתאר את הגאונות).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up