כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סיגל אשרף

סיגל אשרף

איפור כלות
כתובת:
טלפון:050-7548945
94
99 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הלכתי עם הלב וזכיתי במאפרת מדהימה שהיא גם בן אדם מדהים!!!! סיגל המדהימה כבר באיפור ניסיון קלעה בול לטעמי ועשתה אותי פשוט נסיכה!!!! איפרה גם את המלוות שלי והמחמאות שקיבלנו היו וואו!!! גם בזכותה היה לי יום רגוע ושמח. באמת מקצועית ובן אדם שזה חשוב לא פחות!!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סיגל , פשוט אושיה בתחום האיפור , מקצועי מאוד, יודעת להתאים את האיפור הנכון לאישה הנכונה , הכל נעשה בחן ,אדיבות,סבלנות . התוצאה יוצאת מושלמת לכלה וגם למלוות- מומלץ מאוד.

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עם ניסיון מטורף, פרפקציוניזם שגובל בהפרעה נפשית ורמה מקצועית מהגבוהות שנתקלתי בהן סיגל היא הבחירה הטובה ביותר שאפשר לעשות ביום החתונה. תוסיפו לזה את לב הרחב, האיכפתיות האמיתית והכשרון העצום ולא תוכלו למצוא מאפרת טובה יותר ליום החשוב בחייכן. מבין כל המאפרות שנפגשתי איתן סיגל הייתה ברמה הגבוהה ביותר (בהרבה!) , היא הבליטה את הדברים הטובים וטשטשה את הגרועים עד שלא יכלתי לדמיין גירסה יותר יפה של עצמי! היא סירבה בתוקף לאפר גם את המלוות שלי כיוון שהיא טענה שהכלה צריכה לקבל את מלוא תשומת הלב ושיהיה לא מקצועי להספיק לאפר גם אותן בזמן שיש, לכן היא הביאה איתה מאפרת נוספת (יוליה המדהימה) שאיפרה את האחיות והאמהות במקביל. בקיצור, לא פחות ממדהימה:)
הצג עוד

mayarazmail   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סיגל מדהימה! מאוד מקשיבה ומתאימה את עצמה אליך, האיפור לא זז כל הערב והרגשתי הכי יפה שיש!! הייתה מאוד נעימה ביום ההתארגנות, היו לי הרבה מלוות וגם המאפרת השנייה שהביאה איתה הייתה מעולה והמלוות היו מאוד מרוצות!
הצג עוד

בתאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סיגל מדהימה!! כבר באיפור ניסיון התאהבתי בה והרגשתי הכי בנוח שיש. היא ביררה את הסגנון שלי, שאלה שאלות חשובות והקשיבה לכל חשש שהיה לי. מיד אחרי שראיתי את האיפור ניסיון, לא היה לי ספק וסגרתי איתה באותו הרגע! גם ביום החתונה היא הגיעה עם חיוך ואנרגיות מעולות ואיפרה אותי הכי מושלם שיש! והאיפור לא זז כל הערב והיה בדיוק כמו שרציתי ויותר מזה! סיגל מוכשרת, יסודית, פרפקציוניסטית משקיעה עד הפרט הכי קטן, עד שהכל מושלם!! ממליצה בחום על סיגל!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
סיגל המדהימה, מאפרת מקצועית, פרפקציוניסטית ברמות על. לא תעזוב פיפס ממך עד שיהיה פחות ממושלם! איפרה אותי ביום החתונה,את אמא שלי ואחותי כולנו היינו מרוצות כ"כ שבא לי שהיא תאפר אותי כל בוקר מחדש! הרוגע והשקט שהיא נותנת בזמן האיפור-פשוט וואו! סיגל עשית אותי לכלה הכי יפה שיכולתי לבקש-תודה!!!
הצג עוד

estymula   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום! כבר מהפגישת ייעוץ דרך איזיווד ראיתי כמה שהיא מקצוענית ומאפרת עדין ויפה, לעומת מאפרות אחרות שפגשתי. ביום האירוע עצמו, היא הגיעה בזמן ולא איחרה, השקיעה בי ובאחותי עד הסוף והביאה גם אודם. בנוסף, היא ראתה שהזדקקתי לעזרה עם השמלה ובאה לעזור!!
הצג עוד

Tagelle   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סיגלוש המהממת! אין ספק שהבחירה בך ליום הגדול הייתה אחת הבחירות הכי טובות שלקחתי. מעבר לעובדה שהאיפור היה מהמם וגרפתי אינספור מחמאות, האיפור החזיק מעמד לאורך כל היום ולא זז אפילו שקצת בכיתי . תמיד חששתי מאיפור כבד מדי ואת ידעת לקלוט את הראש שלי בדיוק ואיפרת אותי בדיוק כמו שחלמתי. בנוסף , בבוקר ההתארגנות שהוא בוקר מלחיץ למדי , השרית תחושה של רוגע ושלווה עם אנרגיות חיוביות שעזרו לי להשתחרר ואפילו לצחוק מכל דבר. דבר אחרון לסיום, האיפור לאמי ולחברתי הטובה היה מהמם וגם הן גרפו אינספור מחמאות 😘 תודה לך על הכל! 💞
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
סיגל הגיעה עם אנרגיות מצוינות, נותנת הרגשה נוחה ומשמחת. והיא משקיעה במלוות לא פחות מהכלה עצמה.
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לסיגל הגעתי דרך איזיווד. היא היתה המאפרת הראשונה שהגעתי אליה ובשניה שהתיישבתי על הכיסא היתה לי הרגשה שאני סוגרת אצלה.. בפגישת ניסיון סיגל לא ביזבזה הרבה זמן על דיבורים, חוץ מלשאול כמה שאלות כדי שאכוון אותה לסגנון ומיד התחילה לאפר אותי והתוצאה היתה מדהימה. ביום האירוע מעבר לעבודה המדהימה שלה, סיגל לא הפסיקה להרגיע אותי תוך כדי עבודה כי הייתי בהיסטריה..אני כל כך מרוצה מהבחירה שלי כי התוצאה הסופית היתה בדיוק כמו שדמיינתי..יש לה ידי זהב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up