כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גוטמן החברה למוסיקה -DJ גיא גוטמן

גוטמן החברה למוסיקה -DJ גיא גוטמן

תקליטנים
טלפון:0723933939
96
98 מתוך 100
לפי 209 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך נתחיל זה הדיגי הראשון שראיתי ואותו לקחתי כדיגי לחתונה היה מושלם ברמות מוזיקה טובה הצליח להרקיד אותי שאני בחיים לא רוקד בחתונה
הצג עוד

Yona   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גיא היה הדי ג'יי בחתונה של אחי ומאז היה לי ברור שהוא יהיה בחתונה שלנו!!
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו המלצות על דיג׳יי וראינו את כל מה שכבר כתבו לפנינו על גיא, הבנו שחייבים לקבוע איתו פגישה. כבר בפגישה הראשונה גיא זיהה את הסגנון שלנו וידע להתאים את המוזיקה לאופי האירוע והאישיות שלנו, הכל באווירה נעימה וכיפית. ההיכרות של גיא עם קיסר ים - המקום והצוות - והיכולת שלו להתאים את המוזיקה לפני ותוך כדי האירוע, נותנות שילוב מושלם ורחבה שמחה שלא עוצרת עד שמכבים את האורות! כדי לוודא שזה לא רק התחושה שלנו, בדקנו עם האורחים איך היה להם וגם הפידבקים מהם היו מצויינים. יותר מזה מה עוד אפשר לבקש?
הצג עוד

עומר יעקובוביץ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גיא גוטמן די גיי מספר אחת בארץ !! כללל החתונה הוא גאד לשים את השירים המתאימים, הקשיב לבקשות שלנו ועם זאת עשה הכל בשביל שיהיה שמח וכייף ושכולם ירקדו הייתה מוזיקה מדוייקת אלינו, הוא קרא את הקהל בצורה הטובה ביותר ולא נתן לאנשים לשבת .. היה שמח וכייף הרבה בזכות האנרגיות המדהימות של גיא . ממליצים בחום רב רב רב !!!
הצג עוד

דוד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עצרו את החיפושים ! זה הדיג׳יי / מפיק שלכם ! גיא גוטמן מספר אחד בתעשייה. באהבה גדולה הוא התאים, סיגנן והקשיב לבקשותינו הרבות מאוד. יותר מזה, גיא הפך לחבר טוב שעוזר ומייעץ גם על האירוע - האורחים המגוונים שלנו עפו על המוזיקה, עפו על הצורה שהוא תיקלט ואהבו מאוד את האירוע. מקצוען וחברותי שכיף לעבוד איתו, ועשינו ראיונות להרבה אנשי מקצוע אבל אין ספק שאנחנו שמחים מאוד מאוד שבחרנו בו. תזכרו - הדיג׳יי קובע איך יהיה האירוע - בחרו במישהו מקצועי ואיכותי, גיא גוטמן !
הצג עוד

חן ודודי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! ידע להתאים במקצועיות ורגישות את המוזיקה לאירוע ולאנשים. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גיא הוא דיג'יי מחונן, וותיק ומנוסה. כבר מהפגישה הראשונה בטעימות של האולם (נמצא במומלצים) גיא היה חביב ומקצועי. הוא עזר לנו בהרבה שאלות שלא קשורות כלל לעולם המוזיקה והיה זמין לכל גחמה ושינוי שרצינו בשירים שיתנגנו. הוא קורא את הרחבה בצורה פנומנלית ויודע להגיב לכל סיטואציה. היה קשוב מאוד לרצונות הלא שגרתיים שלנו והקפיץ את כל האורחים באירוע שהיה קטן ואינטימי.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את גיא (אחרי הרבה הרבה המלצות) היה לנו ברור שהוא יהיה הדי.גי בחתונה שלנו. גיא היה קשוב, זמין וסופר מקצועי לאורך הדקך וביום של החתונה הקים לנו בטירוף ועשה מלא שמח.

ארד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה היה ברור לנו שזה מה שאנחנו צריכים בחתונה שלנו. גיא אדם חם וחברותי שמצליח לשאוב בפגישה קצרה את האווירה של הזוג שיושב מולו ולתכלל הכל. אצלנו היה אירוע עם אנשים מכל העולם והוא פשוט הצליח להביא את כולם לרחבה ולא להפסיק לרקוד כל הערב. צעירים בוגרים ברזילאים, ישראלים הכל מהכל. גם אחרי האירוע לא מפסיקים לקבל פרגונים על מה שהלך ברחבה והאמת הכל זה גיא המדהים. גם החופה הייתה מורכבת, רצינו 3 שירים אחד למשפחות אחד לחתן אחד לכלה שונים לחלוטין אחד מהשני וגיא בכשרון שלו שילב הכל כאילו נוצרו יחד. פשוט מדהים היה תענוג ואין ספק שהוא המומלץ ביותר בשבילנו. גיא הוא גם האדם שהייתם רוצים לידכם ברגעי הלחץ עם נסיון ויכולת להגיד את הדגשים והמילים הנכונות בזמן הנכון ולסדר הכל. בקיצור מושלם.
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גיא האלוף! נתן הרגשה שאנחנו בידיים טובות כבר מהפגישה הראשונה. מעבר לתוצאה הסופית שהייתה מושלמת וקיבלנו מלאאאא מחמאות על המוזיקה בחתונה, גיא דאג שלאורך הדרך נרגיש מולו הכי בנוח ובאווירה טובה. פשוט תענוג לעבוד עם איש כזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up