כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פביליון

פביליון

אולמות וגני אירועים
טלפון:054-4238943,053-9344634
58
79 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דוד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מקום מהמם הבעלים נחמדים שירות מעולה
הצג עוד

שלומית   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
אולם פבליון בתלפיות ירושלים- הזהרו! יחס דוחה ורמאים אחרי ששילמתם סגרתם חוזה לא מכירים אתכם לכן כל מילה, כל הבטחה- צריך לכתוב בחוזה. אף פעם לא העלתי פוסט משמיץ אבל אחרי התלבטות ארוכה החלטתי שאני רוצה להציל אנשים מליפול למלכודת שאני נפלתי אליה. סגרנו חתונה לפני פסח בפבליון בעל האולם היה נחמד סיפר באריכות על התחביב של אנתיקות שלו ועל גרושתו. ישבתי עם הזוג הצעיר והרגשנו שפגשנו אדם לבבי וכדבריו יבוא לקראתנו בהכל. סיפרנו שיש לזוג חברים מהישיבה שבאים רק לרקוד, בעל האולם אמר שהשטח הלובי לרשותנו ואני יכולה להביא קוגל ואלכוהול כרצוני. בסיור ראיתי שכסא הכלה ממש מלוכלך, ביקשתי שינקו. הבטיחו אבל ניקו רק יומיים לפני החתונה אחרי מלא בקשות. המעצב אמר אם את רוצה כסא כלה יפה את צריכה לשלם עניתי לו שלקבל דבר נקי זה בסיסי! המשגיח התווכח והתנגד להכנסת משגיח חיצוני (למרות שסיכמנו זאת מראש) ואמר: תוסיפו לי עוד 700 ש"ח ואני אשגיח יותר טוב. נחזור לעיניין החברים שנקראים "משמחים" בפגישה הראשונה הובטח בנוכחות הזוג ש 20-30 בחורים יתקבלו בברכה בלובי ואני רשאית להביא קוגל ושתייה. לאחר ששילמנו לפתע בעל האולם העלה את המחיר ל 65 ש"ח לבחור. אחרי יומיים המחיר הועלה ל 85 ש"ח וכמה ימים לפני החתונה המחיר עלה ל 120 ש"ח לבחור בתנאי שיאכל בעמידה! (ללא כסא) ויהיו ארבע סוגי מזון שיוצעו לו. לא עזרו טענותי, צעקותי, לא עזר שאמרתי שאין לנו 50 בחורים רק 20 וזה לא הגיוני. בעל האולם כבר לא הכיר אותי. לא הרים טלפון. שלח רק בחורה לתקשר איתי. המסכנה לא ידעה פרטים, מחירים כלום בעצם. וכל דבר היתה צריכה לבדוק ולגשר בינינו. הרגשתי הרגשה של בריונות, מתח נפשי מיותר לפני החתונה. פתאום החלתי לבדוק בגוגל ואני מוצאת שאנשים חוו את אותם רגשות כמוני, פשוט רמאות לשמה שעובדת כמו מכונה משומנת. בערב החתונה שילמתי הכל, בעל האולם לא טרח להיות באולם! לא היה כתוב במחשב על המקדמה של ה 5000 ש"ח ששילמתי. והייתי צריכה לשלם גם אותם. למחרת בעל האולם" שכח" את החוזה שלנו וביקש שאמציא מסמך שהמחיר כולל תאורה. הוא לא טרח להתקשר רק שלח הודעות. רק לקראת הערב מצאתי מכתב בכתב ידו. שלחתי והוא אמר כן שילמת כבר. לא התנצל ולא כלום. רק אחרי שבועיים החזירו את המקדמה. שירותים מלוכלכים עוד לפני שהתחיל האירוע, רוב תאי השירותים סגורים. בערב אין תאורה והנשים התפנו עם פנס מהפלאפון ואין איש בסביבה לדבר איתו. הסכו"ם מלוכלך והתשובה של המלצרים זה ככה יוצא מהמדיח. מנה צמחונית זה צ'יפס קר שהוגש בכניסה לאולם. פשוט בושה! בקיצור, הפרטים לא חשובים פבליון זה לא מה שהבטיחו לכם ואם אתם מחליטים כן להתחתן שם זיכרו את הסבל וההתעללות שאני עברתי. שלומית בשן
הצג עוד

רחלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות מאכזב. כשבאנו בפעם הראשונה לפביליון הכל היה טוב ויפה. קיבלנו שירות מדהים!!! התלהבנו!!! ואז ככל שהתקרבה החתונה דברים התחילו להתנהל בצורה מזוויעה!!! התחילו שיפוצים באולם שהיה מיועד אלינו יומיים לפניי החתונה מיותר לציין שלא קיבלנו שום עידכון בנושא. בחתונה עצמה האורחים רתחו מחום- המזגן לא עבד ולא היה לנו למי לפנות, מנהלת האירוע לא הואילה בטובה להגיע לאירוע בכלל הבעלים ענה בצורה לא יפה ולא מכבדת בכלל. בסיכום הדברים הכל היה נראה טוב עד שהגענו לסגירות ולתשלום. יחס לא מכבד ולא נעים. לא מומלץ.
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
סגרנו אירוע עם חופית המקסימה!! הכל היה כמו שצריך ואפילו יותר! שירות ברמה גבוה, יחס ומקצועיות! אוכל טעים מאוד אנשים לא הפסיקו לדבר כמה היה מושלם!! אין ספק שפביליון אחד האולמות הכי טובים בארץ. תודה רבה על הכל! מעיין ואוהד
הצג עוד

a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
התחתנו בפביליון בירושלים. כשהגענו לאולם קיבלה את פנינו חופית-קיבלנו יחס אדיב, אוזן קשבת ובאו לקראתנו בתפריט ובמחיר. אחרי שסגרנו הכל, הגענו לשלב הטעימות שם קיבלנו יחס מזלזל ולא מכבד כלל. ביום החתונה הגענו והדברים לא התנהלו כפי שסגרנו מול האולם – עיצוב חופה שונה, לא מושקע בכלל (נרות על הרצפה, לא דולקים, נרות ישנים), שטיח לבן מלוכלך (עוד לפני הגעת האורחים לאולם), כלים מלוכלכים ושבורים (למרות שביקשנו בפירוש עוד משלב הטעימות שיהיה פוליש ברמה טובה על כל הכלים), יחס של חלק מהמלצרים לא מכבד (לא רצו להביא דברים לאורחים, התווכחו מי יביא, התנהגויות אחרות לא ראויות, עישנו באולם ועוד), עובדי המקום החלו לפנות שולחנות לאחר הגשת המנה העיקרית בזמן שבו אורחים ישבו בשולחנות הסמוכים. בנוסף לכך הוגשו לשולחנות בקבוקי משקה גדולים במקום בקבוקים אישיים (דבר חשוב לנו ולאורחים שלנו) – נציין שבשלב סגירת התשלום בעלי האולם הודו בטעות והורידו במחיר על כך, אך עוגמת הנפש לאורחים ולנו כבר נגרמה. ההרגשה שקיבלנו בסוף הערב הייתה של חוסר הקשבה וזלזול בנו ובאורחים, דבר שפגם באווירה של היום המיוחד הזה. כשחזרנו לאולם לאחר כמה ימים לצורך סגירת תשלום עם רשימת הבעיות והתקלות מהאירוע ומהתלונות שקיבלנו מהאורחים, ישבנו עם חופית והיא הודתה בטעויות שנעשו והשתדלה לבוא לקראתנו תוך שיתוף בעל האולם בדברים. בעל האולם הגיב בצורה לא מכבדת בלשון המעטה (לא קילל/העליב במילים ישירות) וטען שבאנו להתלונן סתם על מנת לא לשלם ושהטענות שקריות (מלבד עניין הבקבוקים) וביקש לדבר עם אורח מהחתונה שראה את הדברים. התקשרנו בשיחת ועידה לאחי הכלה שהיה נוכח באולם כשעה לפני תחילת האירוע ובמקום להקשיב לדברים שנאמרו מפיו בצורה מכבדת, בעל האולם החל להרים את קולו עליו ולרמוז בצורה בוטה שהוא משקר (בעל האולם ביקש ממנו שישבע שהוא ראה במו עינו את הדברים ולאחר שנשבע לו על כך אמר לו ש"אין לו רגש למושג של שבועה" ועוד שהשתיקה יפה להם). בעל האולם "הסכים" ברוב טובו להוריד ב1000 ₪ את המחיר כפיצוי על כך שנפגענו מהדברים שקרו לטענתנו. לאחר מכן דיברנו עם חנן (הבן של בעל האולם) שהחל לצעוק שאנחנו מנסים לגזול אותו ועושים סיפור מכל דבר ("האורחים קיבלו שתייה, מה זה משנה"). הכלה יצא בבכי ובתחושת עלבון גדולה מאוד מהמקום והשארנו להם צ'ק עם הסכום שביקשו. אנחנו רושמים את דברים אך ורק על מנת שאנשים יזהרו מהחיוכים והאדיבות שיש לפני סגירת החוזה, ולא חס וחלילה מתוך נקמה. תקפידו לרשום את כל מה שאתם סוגרים מול האולם בתוספת חתימה רשמית של האולם ותקפידו לתעד אם היו אי אילו תקלות והפרות חוזה (לנו זה לא עזר למרות שהראנו תמונות). אנחנו באמת מקווים שבעלי המקום יבינו את חשיבות היום המיוחד הזה עבור בני הזוג ואת הרגישות שיש בו ויתנהגו בהתאם, ולא כאילו אנחנו אחרוני הגנבים – באמת שהיינו שמחים לשלם את כל הסכום ויותר מכך ושהאירוע יתנהל כשורה.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
תודה רבה לכל צוות פביליון על ערב מושלם! הכל היה בדיוק כמו שתכננו, השירות היחס והאוכל היו מעולים.
הצג עוד

אינה ורותם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך 6/9/12 באולמי פביליון בירושלים. מהפגישה הראשונה שלנו עם ערן המקסים, ועד לאירוע עצמו ההתנהלות הייתה פשוט מעולה. סגרנו בין הזוגות הראשונים בפביליון מאז שמשפחת בליטי קנתה אותם, ולכן זכינו במחיר אטרקטיבי מיוחד, הטעימות היו מעולות, תמיד היה עם מי לדבר ואני ובן זוגי היינו מגיעים לשם לפחות פעם בשבוע בשלושה חודשים לפני החתונה ותמיד פשוט תמיד התייחסו אלינו כמו מלכים.אין אחד שלא החמיא על האולם, על האוכל, על השירות..מומלץ לכל הירושלים כי לא תמצאו אולם טוב יותר!!!
הצג עוד

dewi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
80 מתוך 100
המשפחות מירושלים, אז לא טרחנו בכלל לבדוק מקומות מחוץ לעיר, התרכזנו באולמות בירושלים. היינו ב-3 מקומות. הפביליון היה המקום הראשון שהגענו אליו. הכרנו אותו כבר כי היינו בשני אירועים שהתקיימו בו. המקום ממש יפה, יש לו טרסה בחוץ שאפשר לעשות שם את החופה כשתנאי מזג האוויר מאפשרים זאת. אחד הדברים שבאמת היה חשוב לנו שיהיה טוב - האוכל. האוכל שם פשוט מעווולה. וזה גם היווה שיקול מרכזי בבחירת המקום. החלטנו לראות עוד 2 מקומות רק כדי להרגיש שלמים עם הבחירה, ובאמת חזרנו לפביליון. בגדול - כל ההתנהלות מול שרית היתה 100%. מדובר בבחורה מקסימה, אדיבה, שירותית, תמיד קשובה לרצונות הלקוח ועם המון סבלנות. היא אפילו אפשרה לנו לשנות את תאריך החתונה (כמו שכבר כתבתי בחוות הדעת על הדי ג'יי שלנו - פשוט היינו חייבים שצביקה בירן יתקלט ולא אף אחד אחר, והוא היה תפוס בתאריך המקורי שבחרנו, אז ביקשנו לשנות את התאריך - ולא היתה עם זה שום בעיה). מה שכן - דברים שלא תלויים בשרית, האולם מגביל את בעל האירוע בכמה דברים -אי אפשר להביא בר חיצוני (בר אקטיבי למשל), יש אפשרות לשדרג את האלכוהול לתוצרת חוץ תמורת X שקלים לאדם, או פשוט לקנות אלכוהול ולהביא באופן עצמאי.דבר נוסף - אי אפשר להביא מעצב חיצוני. חייבים להצמד למעצב האולם. מבחינתי - כשיש איזושהי הגבלה - כבר הבטחון יורד, כי אם לא מרוצים מאותו ספק - אין מה לעשות. ההגבלה הזו, לדעתי, ממש מיותרת. אז לפני שסגרנו עם הפביליון דברתי עם המעצב, ראיתי פחות או יותר שיש על מה לדבר, ואז סגרנו. אבל כמובן שיש דברים בלתי צפויים - וכשהתקרב האירוע - המעצב הוחלף... אז גם כשמנסים לדעת כמה שיותר ולהיות מוכנים מראש - זה לא תמיד עובד.בסך הכל - היה סבבה לגמרי.
הצג עוד

יעל שלזינגר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אולם בהחלט ברמה!אוכל טעים מאוד ואסתטי, האולם עצמו יפה ומרשים. את החופה עשינו בחוץ בחצר ענקית כזו עם דק (רצפת עץ).יתרון ענק הוא שיש להם חניון צמוד לאולם בחינם.וגם האנשים שם (הצוות של האולם) נחמדים. יצאנו מרוצים

\"בריידזילה\"   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
היינו שם בפגישה לא מזמן. המקום לא מאפשר שום ספק חיצוני בתירוץ של "לשמור על הרמה" ולכן אינך יכולה להביא בר אקטיבי אלא רק לקבל את השירות דרכם (אופציה אחת לשלם 20-30 ש"ח לכל מוזמן תמורת בר תוצרת חוץ-כך שזה יוצא די יקר- או אופציה שניה לקנות את השתייה והם יתפעלו את הבר ויביאו שתיה קלה וחריפה תוצרת הארץ ואז משלמים רק 2,500 ש"ח). את העיצוב חייבים לקבל מהם וחייבים תוספת כי העיצוב שכלול במחיר הוא ממש בסיסי וסטנדרטי לא ממש בדקתי את מחירי העיצוב אבל אני מאמינה שהם גבוהים. לגבי המחיר, ההצעת מחיר הייתה 180 ש"ח אבל גם חייבים לקחת את חבילת התאורה והסאונד ב6500 ש"ח כך שבמקרה שלי (400 מוזמנים) זה באמת יוצא 196 למנה ולא 180 וכן משום שלא ניתן להביא בר חיצוני חובה להשתמש בעמדה שלהם (בין אם את מביאה את האלכוהול ובין אם לא) כך שזה עוד 2500 ש"ח לעמדה (+שתיה קלה+ אלכוהול תוצרת הארץ). המקום בהחלט נראה יפה (ממה שראיתי ביום) אבל יוצא ממש יקר כי זה לא כולל כלום ועל כל דבר צריך להוסיף- המון. באופן אישי נראה לי מוגזם. מקווה שעזרתי ומזל טוב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up