כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סיני קורן

סיני קורן

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:050-345-1-345
94
99 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה שלנו עם סיני התותח ידענו שהוא זה שיצלם לנו את האירוע כי על דבר כזה לא מתפשרים זה אחד הדברים הכי חשובים באירוע וסיני זה הבן אדם הכי מתאים מקצועי ותותח בתחום הזה אז אין ספק שהשירות היה טוב כל דבר שרצינו הוא היה איתנו והיה קשוב לנו והכל בסבלנות הכי שאפשר אין אחד שלא החמיא על הצלם ועל השירות שהוא נתן לכולם באירוע !!! הכי תותח שאפשר ממליץ לכולם בחום !!! 👏👏
הצג עוד

noy000.d   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב28/8/19 הבחירה הכי טובה שעשינו!! אדם מצחיק וכיפי ושגורם ליום לזרום ושנוכל להינות ממנו וכמובן הכי מקצועי שפשוט הוציא תמונות מדהימות, כל הצוות שהגיע איתו תותחים והיו ברחבה בכל רגע בלי שנרגיש ולא פספסו כלום, התמורה הכי טובה למחיר שאפשר לקבל!
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב15.11.17 , עדן, מתן ואנטון הצלמים הגיעו בזמן ופשוט היו תותחים! קודם כל השרו אווירה רגועה כל הצילומים, עשו לנו תמונות מהממות אחת יותר מהממתת מהשנייה, לקחו אותנו לכמה מקומות להצטלם והיו פשוט מקסימים! במהלך החתונה דאגו לצלם את המשפחות בכל רגע ושלא נפספס תמונה עם אף אחד! סיני תותח אמיתי ובן אדם מדהים, דאג לוודא שהכל בסדר כל הזמן וגם בפגישות לאחר החתונה השרה אווירה כיפית ודאג שתמיד נצא מרוצים! ממליצה בחום!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סיני קורן התייצב לפני הזמן שקבעתי איתו ופשוט שמחתי ברגע שראיתי אותו. צילם הכל באווירה טובה ולא פספס אף פרט. התמונות יצאו מהממות ותפסו באמת רגעים יפים שלא נשכח בזכותו. תודה רבה על שירות מצויין!! מומלץ בחום
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב23/03 בטרויה... סיני הוא קודם כל אומן!! תותח אמיתי מקצוען שלוקח כל לוקיישן ומוציא ממנו דברים מדהימים. סיני הגיע לחתונה שלנו עם עוד 2 צלמים, אנשים מדהימים שיודעים להשתלב בקהל שבקושי אתה שם לב שהם נמצאים ושאתה רואה את התמונות אתה מבין שלא פיספסו שום חלק.. ממליץ בחום על סיני נהננו מאוד, הוא נותן תחושה של נוחות הוא מתחבר ישר ומוציא ממך תמונות מדהימות היינו איתו חודש לפני החתונה בצילומי זוגיות והיה מדהים המחיר סביר בהחלט בהשוואה לצלמים אחרים.. וברגע שרואים את התוצאה הסופית מבינים שזאת הבחירה הטובה ביותר!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
סיני קורן צלם ענק! המקצועיות הצוות שהוא בוחר לעבוד איתם כל הרמה היא מאד גבוהה עבודה פרפקציוניסטית מדויקת ללא פשרות. אדם מאד נחמד מצחיק כיף להעביר איתו יום שלם נעים הליכות ומקצועי. ממליץ בחום!
הצג עוד

ירדן ביק   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב15.10.15 את סיני פגשנו ראשונים ולאחר מכן עברנו לפגישות נוספות..לא היססנו וידענו שסיני הוא האחד שלנו. בן אדם מוכשר ברמות ופרפקציוניסט שאין דברים כאלה! ביצענו איתו צילומי טראש שיצאו מושלמים וכמובן שאנחנו בטוחים שככה יצאו כל שאר התמונות. בנוסף לסיני יש צוות צילום שהיו מקסימים ועשו עבודה נאמנה!! אם אתם מחפשים צלם בהחלט סיני הוא ה-צלם!!
הצג עוד

Yan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
סיני קורן אחד הצלמים המוכשרים שאני זכיתי להכיר, אנחנו עם סיני עברנו דרך ארוכה הוא עשה לנו גם את הטראש, נסענו לים המלח ולעין גדי. סיני עושה עבודה ממש יפה ומקצועית , עד שהוא לא מקבל את התמונה המושלמת הוא לא עוזב אותך בשקט, יודע מה הוא עושה, צלם מאוד יצירתי!!!! ביום החתונה הוא הגיע אליי לסלון כלות חשוב לציין הגיע בזמן!!! הוא היה נינוח ושידר רוגע שזה מאוד חשוב לכלה ביום המלחיץ הזה!!! יצאנו לצילומים בחוץ לקח אותנו לכמה לוקיישנים שונים, גיוון במקומות, התמונות יצאו מושלמות!!!! בכמה מילים לסיכום סיני בן אדם מצחיק שיגרום לכם לאהוב אותו מהרגע הראשון מאוד חשוב להרגיש בנוח עם הצלם ארי הוא ילווה אותכם בכל היום הזה, מאוד חשוב שהוא יקשיב לכם ובמקביל גם יכוון ברוגע ,בסופו של דבר הוא המקצוען פה :) . והכי חשוב הוא יודע לעשות את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר ולגבי המחיר שווה כל שקל ששילמנו ואגב המחירים שלו לשוק מאוד אטרקטיבים!!! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

shmili   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין על סיני! אחד הצלמים המדהימים! הגישה, הצילום כל תמונה קיבלה מחמאות :) ממליצה בחום למי שרוצה טראש מיוחד, או איכות צילום גבוהה. אחרי הכל התמונות אילו הזיכרון הכי טוב מהחתונה:)
הצג עוד

hadasoc   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צלם בחסד! פשוט אמן. כשסגרנו איתו ידענו שלא צריך לדאוג. בניגוד לצלמים שמאחרים לכלה כשהיא בשיא הלחץ, סיני הקדים.ליווה אותי בכל התהליך מהשיער עד שהחתן הגיע, הרגיע, הצחיק ונתן טיפים. הייתה כימיה נהדרת. הוא צילם אותנו בלי סוף, ויצר תמונות נדירות! כיסה את כל המקומות והפוזות האפשריות העיקר לא לפספס כלום. בזמן שראינו איך צלמים אחרים מצלמים מסביבנו כמה טייקים ובורחים. סיני התעקש על מושלמות. וזה היה כל כך שווה את זה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up