כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארבל

ארבל

שמלות כלה
כתובת:בת ים
טלפון:050-6946103
86
91 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אירנה פשוט מקסימה! התאימה את השמלה אליי, פשוט קראה את המחשבות שלי, היה חיבור מהיר! הבדים והחומרים היו איכותיים מאוד!! פשוט אלופה!!
הצג עוד

Shira&Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
אכזבה גדולה. נדרשתי להגיע ל 6 מדידות ועדיין השמלה לא הייתה מוכנה. לא עמדו בזמנים ובהבטחות שהבטיחו. לקחו מידות שוב ושוב עד שהתייאשתי ועברתי לחפש שמלה אחרת שבועיים לפני החתונה. איכות הבדים והתפירה היו מאכזבות. התופרות היו נחמדות מאוד, אבל רחוקות מלהיות מקצועיות.
הצג עוד

Claudia   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אירנה וגאיה הקשיבו לכל פרט קטן ובקשה שהייתה לי, הציעו לי גזרה מאוד מחמיאה והיו זמינות לכל השאלות ולמדידות! שירות נפלא החל מבחירת הבדים ביחד לאורך התפירה וכלה בפרטים אחרונים במסירה! יצאתי כמו נסיכה בזכותן!!! המחמאות שקיבלתי היו בלי סוף כל הערב ואחרי החתונה עוד! תודה ענקית וממליצה בחום. דרך אגב הגעתי אליהן אחרי סיבוב בתל אביב, יחד עם בת דודה של בעלי שגם תפרה שמלה בסלון ארבל. מחירים שפויים ושירות מקצועי מאוד!
הצג עוד

אנה27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התוצאה הסופית היא בדיוק מה שרציתי!!. העדינות, האלגנטיות האושר. השמלה יצאה נהדר. לקחתי שמלת בסיס שהייתה לה ועשינו שינויים ותוספות כך שקיבלתי את התוצאה שבאמת אליה רציתי להגיע. השירות היה מקסים, יש שתי תופרות מקסימות מאוד אני פשוט לא זוכרת את השם. קיבלתי יחס נעים וכיפי היה להיכנס לשם. בכל שיחת טלפון שביקשתי משהו הם ישר עשו מבלי להתווכח. קיבלתי מחמאות רבות על השמלה, והכי חשוב אמרו שזאת בדיוק אני :).
הצג עוד

Len&Serg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאירה, לאחר שהיתי בסלון כלות אחר. אירה וגאיה, שתי נשים מקסימות, תפרו לי שתי שמלות מהממות. השמלות היו תפורות היטב, תוך הקפדה על כל פרט ופרט.השמלה הראשונה, למרות היותה עם מחוך, ישבה עלי בנוחות ונהניתי ממנה כל רגע.השמלה השניה, הישרה יותר, נתפרה היטב, האבנים שעל השמלה נתפרו בצורה מדוייקת ומקצועית.מאחלת לכל אחת להגיע לתופרות כמו אירה וגאיה ולהינות מראש שקט ושמלות מדהימות.
הצג עוד

csv2106   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפושים לא מעטים הגעתי למקום והתאהבתי ישר ביחס החם של אירנה וגאיה. לאחר שסגרתי נוכחתי לראות כמה הן מקצועיות ועד הסוף נותר יחס חם ותומך! בסופו של דבר יצאה שמלה מדהימה!!! לא יכולתי לבקש ביום החתונה שלי משהו יותר טוב. מי שרוצה להתייעץ מוזמן לכתוב למייל [email protected]
הצג עוד

JenJen79   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את סלון ארבל מצאתי דרך אתר מתחתנים. כשראיתי בעמוד המבצעים שמלה מהממת במחיר 4500 הייתי חייבת לבדוק את המקום. הגעתי ולא תאכזבתי. הסלון שייך לשתי מעצבות ותופרות מקצועיות ומקסימות, גאיה ואירנה שהיו קשובות לכל בקשה ורעיון שהיה לי בראש וביחד מצאנו את הדגם המושלם בשבילי!!! אחרי בחירת הבדים ומספר מדידות השמלה היתה מוכנה וכשהיום הגדול הגיע - לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה המדהימה שלי, גם אחרי האירוע!
הצג עוד

amito   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תפרתי אצל גאיה שמלה לחתונה של אחי וגם שמלה לאמא שלי לאותה חתונה.מההתחלה גאיה ואירנה היו פשוט מקסימות. הבאתי דגם של שמלת כלה, ואמרתי להן לעשות כזו בול בצבע אחר.למרות שהיה לי קשה להגיע, אירנה וגאיה ממש התגמשו במדידות ועשו שיהיה לי קל ונוח להגיע.השמלה יצאה כל כך מדהימה שהחלטתי לקנות אותה בסוף. גאיה אפילו הכינה לי עגילים וצמיד עם חרוזים שהתאימו לשמלה. אירנה וגאיה כל כך מקצועיות, ועשו הכל כדי שהשמלה הכי תחמיא לי לגוף, גם שביקשתי ש"יעשו לי חזה..."לאמא שלי הן תפרו מחוך, שהיה כל כך עדין שאמא שלי לא הרגישה אותו כל הערב! היא רקדה, ישבה, והסתובבה איתו כל היום!
הצג עוד

shayoz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
נתבקשתי לשלם מראש כמחצית מהסכום הכולל, כתשעה חודשים תרם החתונה, נתבקשתי גם להגיע יחד איתה לת"א לבחור בדים, כמו כן בתמורה סוכם כי בסיס השימלה יהיה מוכן בתאריך מסיום, כאשר הגיע תאריך היעד עליו סיכמנו, לא עמדה בהתחיביות שלה למרות שעמד לפניה זמן רב.בשיחות הטלפון נענתה ברוגז ובחוסר סבלנות מוחלט, כאילו השתנו פניה לאחר קבלת התשלום, המחיר אומנם זול יחסית אך חוסר המקצועיות והאנושיות מתחת לכל ביקורת.צר לי מאוד על כך שכחודש תרם למועד החתונה לא ידעתי מה לעשות מאחר ולא היתה שמלה ועוד דחתה אותי בשבועיים החלטתי לא לקשור את גורלי בגורלה ונאלצתי לרכוש שימלה ממקום אחר ובטוח יותר.
הצג עוד

karinvspini   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אם היה יותר מחמישה כוכבות הן היו מקבלות !תופרות מעולות במחיר הכי הכי הכי הכי חולמי וסביר שיכול להיות !מבלי לשמוע עליהן חוות דעת מבלי להכיר או לשמוע עליהן מלפני כן , ניגשתי אליהן בחנות קטנה בבת ים אחרי שחציתי וחרשתי את כל מעצבי השמלות שיש ושמעתי מהם את כל ההעלבות שאפשר : את שמנה , את נמוכה , לא יתאים לך מחוך, תצאי וכו'!ניגשתי אילהן חצי מיואשת ושוב מבלי לשמוע אף המלצה קודמת , החלטתי שהן זה המקום !הן כל כך עבדו מהלב נתנו את הנשמה , גמישות בשעות חייכניות והכי הכי חשוב אומרות את האמת - ברוך ובנעימות .על השמלה עד היום אני מקבלת מחמאות וכבר שלושה חברות נוספת סגרו אצלהן .לא סתם הן מושלמות .תודה - זה מילה קטנה !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up