כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
MD-studio
93
96 מתוך 100
לפי 39 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גילה וניב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למושיקו דרך אולם הארקה (שאנן המליץ) וזאת בהחלט הייתה הבחירה הנכונה, מדובר בצלם סופר מקצועי, שירותי שיודע את הלוקישיינים הכי שווים בתל אביב שניתן להצטלם בהם ויודע לגזור את הזמנים ומכיר את ההתנהלות בע"פ. מאוד מומלץ, ישר שלח את התמונות ונתן הסברים מקצועים לאורך כל הדרך. תודה, ניב וגילה 28.8.18
הצג עוד

חן ויגאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו למושיקו דרך אולם ארקה, ומהרגע הראשון ידענו שזה הצלם שלנו!!! כזה קליל ומקצועי, הגיע למלון לצילומים בחיוך, עשה אווירה טובה, בצילומים היה מקצועי מאוד, פשוט מושלם!! לדעתי הגדולה של צלם זה שלא מרגישים אותו, שהוא לא דוחף אנשים עם מצלמה והורס לאנשים את החוויה. ככה מושיקו, כמו אחד האנשים בקהל, עם המצלמה שלו בלי להפריע, מדהים מדהים מדהים. כל הצוות שלו מדהים, היה מושלם מומלץ בחום רב!!! חן ויגאל :)
הצג עוד

lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו למושיקו דרך האולם בו התחתנו ודיי חששנו מחוסר ההיכרות ואי קבלת המלצות וכו'. יצאנו מאוד מרוצים - מושיקו מקסים , רגוע , מצחיק ובאמת שהייה כיף לעבור איתו יום שבד"כ רווי לחץ . מושיקו הייה גם אחראי על המגנטים שלנו באירוע ופירגן לנו בלא מעט מגנטים מתמונות החוץ . מעט תמונות החוץ שראינו היו מאוד מאוד יפות . מרוצים מאוד שהקשבנו להמלצת האולם ובחרנו במושיקו שיתעד את היום הגדול .
הצג עוד

שירן ושניר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקצועיות, עמידה בזמנים, יצירתיות וליווי לאורך כל הדרך! קשה למצוא בתחום החתונות בעלי מקצוע אמינים ובאמת אחרי העבודה עם מושיקו והחברה שלו אנחנו מרגישים שלא יכלנו לבקש יותר טוב! בכל מקום באירוע היה צלם זמין, המגנטים באיכות מעולה ומאוד יצירתיים! מושיקו תודה רבה על הכל נתראה בשמחה הבאה!!!
הצג עוד

אליסה ודני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלם מושלם מושלם........................................................................................................................................................................................................................
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם מושיקו היה לנו ברור שנבחר בו. מעבר לעובדה שהוא אדם מקסים מקצועי והרבה מעבר לצלם. הוא האדם שיסדר לך את העניבה הוא יעיר על שערה שלא מונחת במקום והכול בחן ועוד תצא תמונה מושלמת. מספיק לראות את העבודות שלו להבין איזה צלם תותח הוא!! צלם מעולה וכל מילה נוספת מיותרת!
הצג עוד

kerenM   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מושיקו וצוות הצלמים שלו היו אדירים! היה ממש כיף להעביר איתם את היום- גם מביאים איתם אנרגיה ואווירה טובה וגם מקצוענים שלא מפספסים אף תמונה, בלי שום תקלות, רגועים ומשרים ביטחון. הם עשו עבודה מעולה תוך כדי האירוע והתמזגו ברחבה כולם פשוט אהבו אותם! התמונות יצאו מדהימות וגם קיבלנו אותם ממש מהר... תענוג!
הצג עוד

chenhaviv9   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הצוות של מושיקו פשוט מעולה!!! הכרתי את מושיקו מחתונות של חברים קרובים וידעתי שהוא מעולה. כשהגיע זמננו ידענו שאנו בידיים טובות ובאמת שלא הבנו עד כמה...הרגשת בטחון מלאה, צוות חייכן מקצועי ואדיב, 0 תקלות, ממש מושלם:-).
הצג עוד

moriahmiller   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין מילים בפינו להודות על החוויה המדהימה שעברנו עם מושיקו והצוות. הכל היה פשוט מושלם. מושיקו אדם נפלא, מלא חן והומור ופסיכולוג בשעת הלחץ. העבודה היתה מהנה מאד, פשוט נפלא! No words could ever express our gratitude for Moshiko and his staff. Moshiko is so talented and made the wedding day so much fun! He was the photographer and the psychologist of the day! The photos and videos came out great! We can't wait to work with Moshiko at our next event מוריה ואלי ינקלביץ
הצג עוד

ganibendavid   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מושיקו הפך את היום שלנו ליום שמח ומצחיק, דאג לצלם כל רגע קטן, יצר אווירה קלילה ונעימה, דאג לנו לכל דבר שהיינו צריכים במהלך היום. נהננו מכל רגע איתו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up