ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
בקשתי לרכוש חלקי מחשב מורכבים כדלהלן. מארז לוח אם, מעבד, מאורר וספק. ישבתי מול נציג של אייבורי בטלפון ויחד עם האתר שלהם שמציע אפשרויות להרכבת מחשב עצמית. הוא הציע מה שהציע ואני שדרגתי פה ושם. הנציג היה אמור להבין מה מתאים ומה לא ובהתאם לכך ליצור את ההזמנה.. לא רק שזה לא נעשה אלא שהמרכיב בודאי היה אמור לדעת על אי התאמה. מעשית קבלתי מעבד חזק לבחירתי ולוח אם ומארז לבחירת המוכר. המארז קטן ולא מתאים למעבד ולאוורור הענק, הלוח גם הוא לא בהתאם למה שבקשתי. מעשית הורכב לי מעבד עם אוורור שמכסה חלק מהלוח שגם כך הוא מנימליסטי הכיסוי מנע ממני התקנה של דיסק m2 למרות שהסלוט קיים! פשוט כי המאורר מכסה אותו. בקיצור נעשתה כאן גם מכירה וגם הרכבה שלומאילית חסרת הבנה וידע. המחשב עלה לא מעט כסף כ5000 שקלים. נשלח אלי ללא הודעה ופשוט נמצא מאחורי הדלת. גם חשבונית לא צורפה וכמובן זה הבעיה הקטנה. עד כאן הסאגה. כאשר פניתי לשרות הלקוחות הוצע לי להביא פיזית את המחשב לסניף ולהמתין עד שיפתרו את הבעיה אם בכלל במעבדה. זה שרות גרוע מאד ובכלל כל המכירה היא מתחת לכל ביקורת
100 מתוך 100
שמי עופרה ציון . ביום שישי 1/3/2024 קניתי מדפסת ביתית בלי כל ידע קודם בתחום מדפסות .
בסניף "אייבורי" ברחוב החלוץ בתל אביב .
לשמחתי שירת אותי בחור בשם ירין , שנתן שירות והסברים בסבלנות רבה .
וענה בידע רב על כל שאלותנו .
היה תענוג גדול לקבל שירות ממצה וברוח עדיבה ביותר . התרשמנו מאד מיכולותיו מה שיגרום לנו בעתיד לשוב ולקנות בסניף זה .
עם תודעת שירות כמו לירין יש חשק גדול לקנות מוצרים בסניף בזכותו .
הלכתי לחנות במטרה לקנות מחשב נייח (ללא מסך ) במחיר של 4000 שקלים סה"כ .
נציג המכירות בסניף הבטיח מחשב ברמה גבוהה עם חומרה הכי טובה בשוק ! .
למרבה אכזבתי שילמתי 4000 ₪ לשווא כשהתברר לי שהמחשב ללא כרטיס מסך ואפילו אין לו צורב ! 4000 שקלים על מחשב בלי צורב הייתם מאמינים ? אין ספק שאני לא אחזור יותר לקנות בחנות של הרמאים הזו
אז קודם כל אני כותב על אייבורי בחוצות המפרץ כמעט שנה לאחר הקנייה הייתה לי תקלה במחשב הרמתי טלפון לשירות לקוחות הם רשמו את הפנייה שלי לאחר יום כבר הגיע שליח לקחת את המחשב שלי ולאחר שבוע המחשב חזר אליי עם שליח עד הבית מסודר מתוקן ואפילו עם חיוך של מחשב... שירות מדהים
20 מתוך 100
קודם כל ההמלצה החמה לא לקנות שום דבר מרשת זו ובפרט לא מסניף רעננה. רושם מחווית הקניה כאלו אני באפריקה בשוק. שירות גרוע. שחלתי גם פניה למועצת הצרכנות והנה התוכן של הפניה:
בתאריך במוזכר הגענו לחנות IVORY אשר ממוקם ברעננה ברח' התעשייה 19. במטרה לקנות לילד במתנה מחשב נייד לצורך משחקים. לפני הגעה לחנות נבחר על ידינו דגם מחשב נייד שהופיע באתר הרשת תחת מק"ט k53ei7v. לצורך ביצוע עסקה פנינו לאיש מכירות בשם ברק רפאל. ברק הסביר לנו שדגם שנבחר על ידנו לא מתאים לצרכינו והציע לנו לקנות ממנו את המחשב המשומש שלו. כשהבהרנו כי אין ברצוננו לקנות מחשב משומש היציע המוכר לקנות מחשב מדגם TOSHIBA אשר מופיע בקטלוג החנות תחת מק"טtosl750-1nj . אשר עולה 4345 שקלים. בצענו את העסקה.
בתאריך 25.06.2012 (יום אחרי הקניה) המחשב הופעל לראשונה. לאחר שעה וחצי של פעולה המחשב התחמם בצד של פתח אוורור עד למצב שלא ניתן להחזיק את היד והתחיל להיתקע, תוך כדי שהוא מוציא צליל מכאני.
ב26.06.2012 חזרנו לחנות עם המחשב הנ"ל במטרה להחזירו ולקבל החזר כספי. מנהל בשם עידן סולימני לאחר פנייתנו ניהל שיחה כתובה במחשב עם קונטרול לוגיסטיקה אשר דרשנו להדפיסה ובידנו עותק. לדרישתנו להחזיר את המוצר השיב כי אין באפשרותו להחזיר את המוצר ולזכות אותנו גם לא עם דמי ביטול וגם לא באפשרותו לאפשר לנו לדבר עם ממונה עליו (או בעל החלטה אחר), ואינו יכול גם להוציא אישור בכתב על כך שהוא לא מוכן לזכות אותנו. לתשומת לבכם: לא התעניין ולא ניסח בפנייתו ללוגיסטיק קונטרול כלום על כך שמחשב בכלל לא תקין.
לאחר וויכוח התערב איש מכירות בשם אורון, אשר לא הסכים לגלות את שם משפחתו. אורון הציע לקחת את המחשב למעבדה של החנות לצורך בדיקה. אחרי כי שתי דקות יצאה איש מעבדה ששמו לא ידוע ונתן לנו תופס קריית שירות ובו תאור תקלה "מחשב מתחמם יותר על המידה". (למרות שאמרנו על תקלות נוספות). אורן הזמין אותנו להתיישב איתו. לבקשתנו צולם נוהל החזרת מוצרים. ורשם בכתב יד על פתק שאר התקלות שאמרנו. אורון הבטיח שיחזרו אלינו מחר.
אנו רוצים לשים את תשומת לבכם כי בסופו של יום אנו עומדים עם מחשב תקול שעלה סכום רב של כסף ובמקרה הטוב נקבל אותו בסכום הזה אחרי שפתחו אותו במעבדה, למרות ששילמנו על מחשב חדש. חוץ מזה לאחר יעוץ עם אנשי מחשבים הובהר לנו, כי דגם שבחרנו בהתחלה היה לגמרי מתאים לכל צרכנו וגם נחשב לאמין יותר מאשר זה שנמכר לנו. הדגם שבידנו פחות אמין וגם נמכר לנו במחיר גבוה יותר. (ההפרש כי 800 ₪ )
אנו מבקשים לעזור לנו לבטל את העסקה.
בכבוד רב,
20 מתוך 100
הגענו לאייבורי מחשבים לקנות מחשב נייד, יש לציין שבזמן הקנייה הצוות היה נחמד מאוד ואדיב אך לאחר שנתגלתה בעייה במחשב הפך הצוות עורו !!! התנהג בצורה גסה, מכוערת, תוקפנית זלזל והתנשא !! פשוט לא יאמן וכשפניתי לשירות הלקוחות שלהם קיבלתי תקופה לאקונית המתנערת - התקלה במחשב התגלתה לאחר חודש !!!!! לא היו מוכנים להגיש עזרה נפנפו אותנו לספק ולא היו מוכנים לטפל בבעיה !! להתרחק מהחנות הזו !!!
20 מתוך 100
בשל בעיה בפריסת התשלומים חרגתי ממנהגי, ובמקום לרכוש מחשב אצל הספק הרגיל שלי (ספק עסקי קטן) הלכתי על אייבורי. קניתי מחשב במיפרט הגבוה ביותר - מה כבר יכול להיות לא בסדר? בזמן הקניה שידרגתי את כרטיס המסך והוספתי זכרון (דבר שבדיעבד התברר כהרה-אסון). בקיצור...
4 ימים לאחר האספקה - המחשב עדיין כמעט ללא תוכנות מותקנות עליו - מסך מוות כחול. לאחר 3 ימים נוספים - המחשב נינעל על מצב CAPS LOCK, משתחרר רק עם כיבוי המחשב (ובהפעלה הראשונה של המקש נינעל שוב). מקלדת אחרת - אותו הסיפור. לאחר יום - המחשב מסרב להתעורר ממצב שינה, מחייב כיבוי והפעלה. אחרי עוד יום - המחשב לא מצליח למצוא את ההארד דיסק בהדלקה, רק בניסיון השלישי עולה.
אני מתעסק בעבודתי עם מחשבים (כבר 21 שנה), ומחליף מחשב בבית כל שנתיים בערך. סיפור כזה עוד לא היה לי, ואין לי שום כוונה להתחיל להתרוצץ עם המפלצת הזאת (מארז THERMALTAKE ענק, גודל ומשקל של מכונת כביסה קטנה) למעבדות שרות. פניתי לאייבורי וביקשתי להחזיר את המחשב.
שיחה עם איש המכירות האדיב והנחמד, ולאחריה עם מנהל השרות הקצת-פחות-נחמד (אבל עדיין אדיב) הבהירה לי שאפשר לשכוח מזה. המחשב "הורכב במיוחד" עבורי (זוכרים את שדרוג כרטיס המסך והזיכרון?), ולפיכך אינו ניתן להחזרה. האופציה היחידה שיש לי היא להתחיל את מסלול מעבדת השרות. כל זה כאמור מתייחס למחשב בתצורה העילית הנמכרת באייבורי, שעלה (עם מערכת ההפעלה) 7000 ש"ח, מחשב בן שבועיים שעדיין לא הספיק לצבור אבק.
יתכן מאד שחוויית מעבדת השרות תהיה מקסימה, והמחשב יחזור אלי חייתי ומתפקד על כל שמונה הצילינדרים ואושר ועושר לעולמי עד. אשמח לדווח אם אכן כך יהיה. זאת לא הנקודה; נמכר לי מחשב שאמור היה להיות BMW, וקיבלתי משהו שמתפקד כמו סוסיתא, ללא אפשרות להחזיר אותו. המסקנה שלי: הייתי אידיוט (כי לא הקשבתי לאנשי מקצוע שכמעט קיבלו התקף לב כששמעו היכן אני מתכוון לקנות את המחשב הבא שלי). המלצתי לכם: חישבו היטב לפני שאתם הולכים באותה הדרך.
20 מתוך 100
שלום לכולם, קניתי בחנות אייבורי בחדרה מחשב יקר לפני שבוע וחצי.. מאז שקניתי המחשב מקולקל. אני מתרוצצת למעבדה הלוך ושוב. כל פעם התשובה אחרת.אני נואשת. נראה לי שאתבע אותם.
100 מתוך 100
הזמנתי מחשב שולחני להורים שלי.איש המכירות היה שרותי וענייני .המחשב הגיע תוך כמה ימים .לאחר שהפעלנו אותו אבא שלי לא הבין משהו והתקשר לתמיכה הטכנית שלהם והנציג היה איתו בטלפון כ30 דקות עד שהכל היה מובן(אבא שלי לא מבין כלום במחשבים למקרה שלא הבנתם :)).
ההורים שלי מרוצים וזה הכי חשוב.אני כבר לקוח שלהם כמה שנים ולא מחליף אותם בשום חנות.
100 מתוך 100
קניתי מחשב חדש.... ולשמחתי נתקלתי בשירות יוצא דופן מטעם נציגי המכירות...
ממש עזרו לי ,השוו בין דגמים וממש עזרו לי לבחור את הדגם הכי טוב והכי מתאים לי
תודה רבה
3250 כולל אחריות ל 3 שנים