כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אייבורי מחשבים

אייבורי מחשבים

חנויות מחשבים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avi_lowenstein   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
שמי עופרה ציון . ביום שישי 1/3/2024 קניתי מדפסת ביתית בלי כל ידע קודם בתחום מדפסות . בסניף "אייבורי" ברחוב החלוץ בתל אביב . לשמחתי שירת אותי בחור בשם ירין , שנתן שירות והסברים בסבלנות רבה . וענה בידע רב על כל שאלותנו . היה תענוג גדול לקבל שירות ממצה וברוח עדיבה ביותר . התרשמנו מאד מיכולותיו מה שיגרום לנו בעתיד לשוב ולקנות בסניף זה . עם תודעת שירות כמו לירין יש חשק גדול לקנות מוצרים בסניף בזכותו .
הצג עוד

Roi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
הלכתי לחנות במטרה לקנות מחשב נייח (ללא מסך ) במחיר של 4000 שקלים סה"כ . נציג המכירות בסניף הבטיח מחשב ברמה גבוהה עם חומרה הכי טובה בשוק ! . למרבה אכזבתי שילמתי 4000 ₪ לשווא כשהתברר לי שהמחשב ללא כרטיס מסך ואפילו אין לו צורב ! 4000 שקלים על מחשב בלי צורב הייתם מאמינים ? אין ספק שאני לא אחזור יותר לקנות בחנות של הרמאים הזו
הצג עוד

אבישי פרץ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אז קודם כל אני כותב על אייבורי בחוצות המפרץ כמעט שנה לאחר הקנייה הייתה לי תקלה במחשב הרמתי טלפון לשירות לקוחות הם רשמו את הפנייה שלי לאחר יום כבר הגיע שליח לקחת את המחשב שלי ולאחר שבוע המחשב חזר אליי עם שליח עד הבית מסודר מתוקן ואפילו עם חיוך של מחשב... שירות מדהים
הצג עוד

kotler   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
קודם כל ההמלצה החמה לא לקנות שום דבר מרשת זו ובפרט לא מסניף רעננה. רושם מחווית הקניה כאלו אני באפריקה בשוק. שירות גרוע. שחלתי גם פניה למועצת הצרכנות והנה התוכן של הפניה: בתאריך במוזכר הגענו לחנות IVORY אשר ממוקם ברעננה ברח' התעשייה 19. במטרה לקנות לילד במתנה מחשב נייד לצורך משחקים. לפני הגעה לחנות נבחר על ידינו דגם מחשב נייד שהופיע באתר הרשת תחת מק"ט k53ei7v. לצורך ביצוע עסקה פנינו לאיש מכירות בשם ברק רפאל. ברק הסביר לנו שדגם שנבחר על ידנו לא מתאים לצרכינו והציע לנו לקנות ממנו את המחשב המשומש שלו. כשהבהרנו כי אין ברצוננו לקנות מחשב משומש היציע המוכר לקנות מחשב מדגם TOSHIBA אשר מופיע בקטלוג החנות תחת מק"טtosl750-1nj . אשר עולה 4345 שקלים. בצענו את העסקה.             בתאריך 25.06.2012 (יום אחרי הקניה) המחשב הופעל לראשונה. לאחר שעה וחצי של פעולה המחשב התחמם בצד של פתח אוורור עד למצב שלא ניתן להחזיק את היד והתחיל להיתקע, תוך כדי שהוא מוציא צליל מכאני.             ב26.06.2012 חזרנו לחנות עם המחשב הנ"ל במטרה להחזירו ולקבל החזר כספי. מנהל בשם עידן סולימני לאחר פנייתנו ניהל שיחה כתובה במחשב עם קונטרול לוגיסטיקה אשר דרשנו להדפיסה ובידנו עותק. לדרישתנו להחזיר את המוצר השיב כי אין באפשרותו להחזיר את המוצר ולזכות אותנו גם לא עם דמי ביטול וגם לא באפשרותו לאפשר לנו לדבר עם ממונה עליו (או בעל החלטה אחר), ואינו יכול גם להוציא אישור בכתב על כך שהוא לא מוכן לזכות אותנו. לתשומת לבכם: לא התעניין ולא ניסח בפנייתו ללוגיסטיק קונטרול כלום על כך שמחשב בכלל לא תקין.             לאחר וויכוח התערב איש מכירות בשם אורון, אשר לא הסכים לגלות את שם משפחתו. אורון הציע לקחת את המחשב למעבדה של החנות לצורך בדיקה. אחרי כי שתי דקות יצאה איש מעבדה ששמו לא ידוע ונתן לנו תופס קריית שירות ובו תאור תקלה "מחשב מתחמם יותר על המידה". (למרות שאמרנו על תקלות נוספות). אורן הזמין אותנו להתיישב איתו. לבקשתנו צולם נוהל החזרת מוצרים. ורשם בכתב יד על פתק שאר התקלות שאמרנו. אורון הבטיח שיחזרו אלינו מחר.             אנו רוצים לשים את תשומת לבכם כי בסופו של יום אנו עומדים עם מחשב תקול שעלה סכום רב של כסף ובמקרה הטוב נקבל אותו בסכום הזה אחרי שפתחו אותו במעבדה, למרות ששילמנו על מחשב חדש. חוץ מזה לאחר יעוץ עם אנשי מחשבים הובהר לנו, כי דגם שבחרנו בהתחלה היה לגמרי מתאים לכל צרכנו וגם נחשב לאמין יותר מאשר זה שנמכר לנו. הדגם שבידנו פחות אמין וגם נמכר לנו במחיר גבוה יותר. (ההפרש כי 800 ₪ )             אנו מבקשים לעזור לנו לבטל את העסקה. בכבוד רב,  
הצג עוד

talmizrahi11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגענו לאייבורי מחשבים לקנות מחשב נייד, יש לציין שבזמן הקנייה הצוות היה נחמד מאוד ואדיב אך לאחר שנתגלתה בעייה במחשב הפך הצוות עורו !!! התנהג בצורה גסה, מכוערת, תוקפנית זלזל והתנשא !! פשוט לא יאמן וכשפניתי לשירות הלקוחות שלהם קיבלתי תקופה לאקונית המתנערת - התקלה במחשב התגלתה לאחר חודש !!!!! לא היו מוכנים להגיש עזרה נפנפו אותנו לספק ולא היו מוכנים לטפל בבעיה !! להתרחק מהחנות הזו !!!
הצג עוד

איציק שטרקר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בשל בעיה בפריסת התשלומים חרגתי ממנהגי, ובמקום לרכוש מחשב אצל הספק הרגיל שלי (ספק עסקי קטן) הלכתי על אייבורי. קניתי מחשב במיפרט הגבוה ביותר - מה כבר יכול להיות לא בסדר? בזמן הקניה שידרגתי את כרטיס המסך והוספתי זכרון (דבר שבדיעבד התברר כהרה-אסון). בקיצור... 4 ימים לאחר האספקה - המחשב עדיין כמעט ללא תוכנות מותקנות עליו - מסך מוות כחול. לאחר 3 ימים נוספים - המחשב נינעל על מצב CAPS LOCK, משתחרר רק עם כיבוי המחשב (ובהפעלה הראשונה של המקש נינעל שוב). מקלדת אחרת - אותו הסיפור. לאחר יום - המחשב מסרב להתעורר ממצב שינה, מחייב כיבוי והפעלה. אחרי עוד יום - המחשב לא מצליח למצוא את ההארד דיסק בהדלקה, רק בניסיון השלישי עולה. אני מתעסק בעבודתי עם מחשבים (כבר 21 שנה), ומחליף מחשב בבית כל שנתיים בערך. סיפור כזה עוד לא היה לי, ואין לי שום כוונה להתחיל להתרוצץ עם המפלצת הזאת (מארז THERMALTAKE ענק, גודל ומשקל של מכונת כביסה קטנה) למעבדות שרות. פניתי לאייבורי וביקשתי להחזיר את המחשב. שיחה עם איש המכירות האדיב והנחמד, ולאחריה עם מנהל השרות הקצת-פחות-נחמד (אבל עדיין אדיב) הבהירה לי שאפשר לשכוח מזה. המחשב "הורכב במיוחד" עבורי (זוכרים את שדרוג כרטיס המסך והזיכרון?), ולפיכך אינו ניתן להחזרה. האופציה היחידה שיש לי היא להתחיל את מסלול מעבדת השרות. כל זה כאמור מתייחס למחשב בתצורה העילית הנמכרת באייבורי, שעלה (עם מערכת ההפעלה) 7000 ש"ח, מחשב בן שבועיים שעדיין לא הספיק לצבור אבק. יתכן מאד שחוויית מעבדת השרות תהיה מקסימה, והמחשב יחזור אלי חייתי ומתפקד על כל שמונה הצילינדרים ואושר ועושר לעולמי עד. אשמח לדווח אם אכן כך יהיה. זאת לא הנקודה; נמכר לי מחשב שאמור היה להיות BMW, וקיבלתי משהו שמתפקד כמו סוסיתא, ללא אפשרות להחזיר אותו. המסקנה שלי: הייתי אידיוט (כי לא הקשבתי לאנשי מקצוע שכמעט קיבלו התקף לב כששמעו היכן אני מתכוון לקנות את המחשב הבא שלי). המלצתי לכם: חישבו היטב לפני שאתם הולכים באותה הדרך.
הצג עוד

OROD   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
שלום לכולם, קניתי בחנות אייבורי בחדרה מחשב יקר לפני שבוע וחצי..  מאז שקניתי המחשב מקולקל. אני מתרוצצת למעבדה הלוך ושוב. כל פעם התשובה אחרת.אני נואשת. נראה לי שאתבע אותם.

asfur100   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הזמנתי מחשב שולחני להורים שלי.איש המכירות היה שרותי וענייני .המחשב הגיע תוך כמה ימים .לאחר שהפעלנו אותו אבא שלי לא הבין משהו והתקשר לתמיכה הטכנית שלהם והנציג היה איתו בטלפון כ30 דקות עד שהכל היה מובן(אבא שלי לא מבין כלום במחשבים למקרה שלא הבנתם :)). ההורים שלי מרוצים וזה הכי חשוב.אני כבר לקוח שלהם כמה שנים ולא מחליף אותם בשום חנות.
הצג עוד

barakia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
  קניתי מחשב חדש.... ולשמחתי נתקלתי בשירות יוצא דופן מטעם נציגי המכירות... ממש עזרו לי ,השוו בין דגמים וממש עזרו לי לבחור את הדגם הכי טוב והכי מתאים לי תודה רבה 3250 כולל אחריות ל 3 שנים
הצג עוד

yeya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לסניף ירושלים הר חוצבים, בררתי לגבי מספר פריטים, לגבי פריט אחד אמרו לי שאין במלאי אך יש בסניף בתלפיות, בררתי לגבי שאר הפריטים ואמרו לי שאת כולם יש במלאי בתלפיות. נסעתי לתלפיות, קניתי את כל הפריטים חוץ מהפריט שלא היה בהר חוצבים, גם בתלפיות לא היה. לאחר יומיים הגעתי לסניף בתלפיות כדי להחזיר שניים מהמוצרים שהתברר לי כי אין לי בהם צורך, אמרו לי שאין אפשרות להחזיר בסניף זה כי אין להם מעבדה לבדיקה שהמוצרים לא עברו שימוש ואפשר רק בהר חוצבים. נסעתי להר חוצבים, שואל אותי איפה קנית אמרתי  תלפיות אבל הם שלחו אותי לכאן, אומר לי מה זה צריך להיות איזה שטויות הם כן יכולים לקבל הם סתם שולחים לקוחות אלינו וישר התקשר לסניף שם ואמר למי שזה לא היה שזה לא בסדר שהוא שולח לו לקוחות והוא כן יכול לקבל חזרות. הקטע הזה היה מצחיק אם הוא לא היה עצוב, זה היה נראה כאילו שהוא המסכן שדפקו אותו והיה צריך ליסוע את כל ירושלים. הוא אמר לי שאני צריך לחכות עד שיבדקו אם המוצרים תקינים, אני מיהרתי לכן ביקשתי שיודיע לי טלפונית אם זה בסדר, הוא אמר שזה לא חלק מהשירות שלהם והוא לא יכול, ביקשתי שוב והוא אמר שאולי. הלכתי ולאחר 20 דקות קיבלתי ממנו שיחה שהכל בסדר. שאר המוצרים עבדו ללא דופי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up