כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב נחמיה פישמן

הרב נחמיה פישמן

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:057-3113837
94
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו רב די הרבה זמן, היה לנו חשוב מצד אחד שהחופה תהיה קצרה וקלילה אבל מצד שני רצינו שתהיה מכבדת ושלא תעבור ב-5 דקות רק כדי לסמן וי. למזלנו מצאנו את הרב פישמן שמתאים את החופה בדיוק לרצונות הזוג. נפגשנו פגישה מקדימה מאוד נעימה שבה הסביר לנו על שלבי הטקס והמשמעות שמאחורי (היה לנו מעניין). בערב החתונה הגיע זמן רב לפני החופה, סיפר בטקס את סיפור ההיכרות שלנו (והדהים אותנו שזכר מילה במילה את הכל!) ואיפשר לי להעניק לבעלי טבעת. הרב לא נקב בסכום מסוים ושילמנו כראות עינינו. שורה תחתונה, ממליצים בחום על הרב פישמן, שהצליח להפיק לנו חופה מרגשת ומלאת הומור במקומות הנכונים, שגרפה אח"כ גם מחמאות מהסובבים.
הצג עוד

Tsahi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קצת קשה לתת חוות דעת על רגע החופה, זאת משום שאפפה אותנו עננת שמחה והתרגשות ענקית. את עצמנו לא ראינו ברגע הגדול הזה, אך אי אפשר היה לפספס את האווירה והאור הגדול והמרגש הזה שאפף את כולם. ברור כי חלק גדול מהאור הזה, היה קשור לשמחת המוזמנים בשמחתנו ולהתרגשות, אך חלק לא פחות גדול ברגע המציף הזה, היה קשור לרב המקסים נחמיה פישמן . איש גדול ויקר, צנוע, מרגש, מתחשב והכי חשוב - משמח.. משמח... משמח. הרב סחף את כולם ובנוכחותו גרם לרגע הזה להיות מרגש ביותר. כשפגשתי אותו לראשונה, מיד ידעתי שהוא האדם הנכון. הרגשתי שנוצרה כימיה והוא הבין בדיוק את האופי של טקס החופה שאנחנו מעוניינים לקיים. הרב עזר לאורך כל הדרך והדריך מא' ועד ת' כיצד הטקס אמור להתנהל ודאג להסביר את כל הפרטים. הרב סיפר על איך הכרנו מתחת לחופה, סיפר את הסיפור המיוחד שלנו של הצעת הנישואין והפך את הטקס הסטנדרטי לאישי ומיוחד. הטקס היה מרגש ונפלא והעלתה בו זמנית חיוכים ודמעות. ללא ספק שפשוט מצוין זו ההגדרה שעונה על חוות דעתי הכללית. קיבלנו תגובות מצוינות מהאורחים על צורת הניהול ושהטקס היה פשוט מקסים ומרגש. בקיצור, אנחנו ממליצים בחום על הרב שהיה לנו לעזר לאורך כל הדרך ושהתברכנו בנוכחותו בטקס החופה.
הצג עוד

Adar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל הרב נחמיה פישמן הגענו בהמלצה של רב אחר שהיה תפוס. משיחת הטלפון הראשונה ידענו שאותו אנחנו רוצים, הרב היה מקסים נחמד וענייני. פגשנו את הרב כדי להכיר ולראות אותו בחופה. החופה שלנו הייתה מדהימה עניינית ובטוב טעם. הרב לא נקב במחיר וציין שניתן כמה שאנחנו רוצים. הרב חיכה עד שהתפננו לאחר החופה רק כדי להגיד מזל טוב. בן אדם מקסים ונחמד מומלץ מאוד.
הצג עוד

liron.oliver   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לפני ארבע שנים צפיתי ברב נחמיה מחתן ולמרות שעוד הייתי רווקה החלטתי שהוא יהיה הרב שלי. הרב כל כך עדין וצנוע, אישי מאוד ונותן הרגשה מיוחדת לא משנה קרבתך לדת. החופה שלי הייתה בדיוק כמו שחלמתי שתהיה וזה הרבה הרבה בזכותו. ממליצה בחום
הצג עוד

Rivka   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב נחמיה פישמן בדקה ה-90 בעקבות המלצה של רב אחר. לשמחתנו הוא היה גם פנוי וגם נעים הליכות. הוא ערך את הטקס בנועם וחמימות, בקלילות, פתיחות וחוש הומור שהתאימו גם לנו וגם לקהל הנוכחים שלנו. הוא ניהל את הטקס בצורה מעניינת, עניינית ונוגעת ללב , ידע לאלתר במצבים לא צפויים, ולשלב בטקס בחן וברגישות אנקדוטות מחיינו האישים. ממליצים עליו בחום מעומק הלב!!!
הצג עוד

ענבר ואייל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב נחמיה פישמן ערך לנו טקס חופה מרגש ויפה! הטקס היה קצר יחסית ושילב פרטים אישיים עלינו. בנוסף הרב אפשר לאשתי להגיד כמה דברים ולהעניק טבעת. לא מעט אורחים שאלו אותנו לשמו של הרב ואמרו שהיה טקס מאוד יפה ומרגש. ממליצים בחום!

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מסכים עם כל מילה מה שכתבו כאן בהמלצות לפני. אדם מקסים, כריזמטי. הטקס היה מכובד, מרגש, לא ארוך מדי.
הצג עוד

הדר ספרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתור זוג שממש לא היה לו חשוב מי יהיה הרב שיחתן אותנו, אחרי שהכרנו את נחמיה פישמן, הבנו כמה הנושא הזה חשוב וחבל להתפשר!שבועיים לפני החתונה פגשנו את נחמיה בביתו, וישבנו איתו לשיחה שהייתה פשוט מרתקת, בגובה העיניים וליברלית.בתור בחורה שלא מתחברת לדת, הוא הצליח לגרום לי להתעניין בנושא ואף השיחה איתו ריגשה גם אותי, וגם את בן זוגי.בחתונה עצמה הוא ניהל את החופה בצורה מעניינת, מרגשת, קלילה, ואף מצחיקה (אך ברמה).אחרי החופה אנשים אמרו לנו שזאת הייתה החופה הכי מרגשת שיצא להם לראות.בקיצור, מומלץ :) פשוט בנאדם טוב.
הצג עוד

mayal34   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נזכרנו קצת מאוחר לחפש רב, ורובם כבר היו תפוסים. למזלנו. אנחנו כל כך שמחים שנפלה בידינו הזכות להינשא על ידו! החופה היתה כל מה שחלמנו: מצחיקה במידה, מרגשת במידה, ערכית, מכבדת וקצרה. הרב זכר את כל הפרטים הקטנים שסיפרנו על האופן בו הכרנו, התייחס לכל מה שביקשנו שיתייחס, לא הכביד אפילו קצת ואיפשר לתת טבעת לחתן בחופה עצמה. קיבלנו כל כך הרבה תגובות מעולות, והרבה סיפורים על דמעות של התרגשות... העובדה שכולם שתקו והקשיבו מההתחלה ועד הסוף מדברת בעד עצמה. תודה לך הרב פישמן שאיפשרת לנו חווייה כל כך מדהימה שתיזכר כל החיים!
הצג עוד

michalba   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אדם מקסים, מעביר את החופה בצורה קלילה מעניינת ונעימה.משאיר את הטקס בצורה מכובדת ומצד שני מכניס הומור בצורה עדינה.קיבלנו המון פידבקים חיוביים מהאורחים שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up