כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הודיה קרסנטי איפור ועיצוב שיער לכלות

הודיה קרסנטי איפור ועיצוב שיער לכלות

איפור כלות
95
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קבלתי המלצה על הודיה מגיסתי היקרה. הכל הלך בצורה חלקה החל מאיפור ותסרוקת ניסיון ובעיקר ביום החתונה עצמה שיצא מהמם! הודיה מקצועית מאוד ומלאת סבלנות, הבינה אותי ואת הסגנון שלי מהרגע הראשון. יש לציין שהיא איפרה בנוסף גם את גיסתי, חמותי ואמא שלי באותו היום!! פשוט תותחית על!!
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
להודיה הגעתי לאחר שארבע מבנות דודותי אופרו על ידה ביום חתונתן ואין לי ספק שאעביר את ההמלצה הזו גם הלאה. מקסימה, נעימה, מקצועית וקשובה, וכל זאת כשהאיפור שלה עדין והתסרוקות יפיפיות! היה נפלא לעבוד איתה ונעים מאוד לשהות במחיצתה ביום האירוע, ממליצה בחום!
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הודיה פשוט מקסימה, אפשר להרגיש זאת מהשיחה הראשונה בטלפון כשומעים את קולה. מעבר לאיפור המדהים ולתסרוקת המהממת שהיו בדיוק מה שרציתי (והחזיקו גם אחרי שקפצתי לבריכה בסוף הארוע) הודיה הייתה על תקן המרגיעה והמלבישה, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה ביום של החתונה. בנוסף טיפלה גם באמא והמלווה שלי שנראו מדהים! אין מילים לתאר את החוייה המדהימה שעברתי איתה
הצג עוד

Ornit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הודיה מקסימה מוכשרת ומקצועית. בתסרוקת הנסיון, נתנה את הנשמה והדגימה כמה וכמה אופציות והיתה לה סבלנות גדולה. לא הייתי בטוחה בבחירה שלי בתסרוקת ולא הייתי מרוצה מאורך השיער שלי , והודיה התאמצה ודאגה להשיג לי תוספות שיער שהתאימו בול, לגוון החדש של השיער ,עשתה הכל כדי שאצא מרוצה וגם הצליחה! היו רק 200 ומשהו אורחים אבל קבלתי מליון מחמאות הודיה תודה!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הודיה המקסימה טיפלה בי, במלוות שלי ובאמא שלי ברוגע, בנעימות ובמקצועיות רבה! לא האמנתי, אבל האיפור והשיער נשארו כפי שהיו ולא זזו ממקומם כל הערב. הודיה עדינה מאוד, הקשיבה למה שביקשנו, ואפילו לפרק את התסרוקת ולהוציא את הסיכות לא כאב בכלל. היא אכפתית מאוד והיה לה חשוב באמת שכולנו נצא מרוצות. ממליצה בחום על הודיה ועל האנרגיות הטובות שהיא מביאה עימה :)
הצג עוד

תמר1988   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
וואי, הודיה פשוט מהממת!!! באה אליי הביתה לניסיון וגם ביום החתונה. שלווה ורגועה. קשובה ועניינית. תקתקה אותי, את אמא שלי ואחיות שלי וכולנו יצאנו ממש מרוצות! שיניתי כל מיני דברים ביום החתונה עצמו והיא לא אמרה מילה ופשוט שינתה..השיער והאיפור נשארו כלללל הערב ולא היה טיפת זכר לחנצ'קונים שתקפו אותי יומיים לפני האירוע.הכינה לי מסרקייה מהממת שמתאימה לסגנון התסרוקת ולשמלה.ממליצה בחום על הודיה! האישה הנכונה בזמן הנכון. ביררתי איתה, היא מגיעה לכל הארץ.
הצג עוד

dardasit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתור אחת שלא נוהגת להתאפר ביום יום חיפשתי מישהי שתאפר אותי בצורה טבעית. הודיה ענתה לי על הציפיות מעל ומעבר! היא איפרה אותי בדיוק לטעמי וזרמה עם כל הבקשות שלי. לגבי התסרוקת היו לי כל כך הרבה התלבטויות והיו לה רעיונות ממש טובים.ביום החתונה היא הגיעה לבית שבו התארגנתי. היא היתה כ"כ סבלנית וכ"כ הרגיעה אותי שהיה ממש כיף להיות איתה.הייתי מאד מרוצה מהתוצאה הסופית ומכך ששום דבר לא התפרק עד סוף הערב.
הצג עוד

adeel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הודיה היה הדבר הכי טוב בחתונה שלי. העדינות והקסם שלה פשוט מרגיעים. היא הגיעה עד אליי הביתה, סידרה את השיער והאיפור לי, לשתי אחיות שלי ולאמא שלי. התוצאות היו מדהימות אבל הדרך עוד יותר. היה איתה צחוקים ומרגיע - לא יכולתי לבקש בחורה יותר טובה לבלות איתה את הבוקר של החתונה.האיפור והשיער החזיק כל הערב וכולנו קיבלנו כל כך הרבה מחמאות, היה ממש כיף!
הצג עוד

taltalon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מכיוון שלא רציתי להוציא סכומי עתק על תחום האיפור והשיער, חיפשתי מישהי שגובה סכום קצת פחות משוגע מהסכומים הממוצעים. פניתי להודיה, שכבר משיחת הטלפון עשתה עליי רושם חיובי וקבענו פגישת ניסיון בביתי. הודיה הייתה סבלנית מאוד, ויש לקחת בחשבון שאני כלל לא מתאפרת וגם בשיער לא עושה כלום. היא הסבירה לי שלב שלב, התייעצה ושאלה, עצרה כל הזמן לבדוק מה אני חושבת, ובקיצור - הייתה מקסימה! התוצאה הייתה לטעמי ולכן קבעתי איתה. ביום החתונה היא הגיעה בזמן (אפילו קצת לפני) ולי באופן אישי היה נחמד להעביר את בוקר החתונה איתה ברוגע ובשלווה. התוצאה הייתה מושלמת, המחמאות זרמו הן באירוע עצמו וגם לאחריו.אני ממש ממליצה על הודיה, המחיר באמת הוגן, והיא פשוט בחורה מקסימה.
הצג עוד

anatmelitz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הודיה היא בדיוק הבן אדם שאת צריכה לידך ביום החתונה- רגועה, מקסימה, זורמת, מחייכת ומאוד מקצועית.חיפשתי בנרות מישהי שתעשה לי שיער ואיפור במחיר שפוי אבל ללא התפשרות על האיכות. כמעט והתייאשתי ואז במקרה לגמרי הגעתי לעבודות המקסימות של הודיה. אני בחורה שלא נוהגת בד"כ להתאפר ולהתגנדר, היה לי חשוב להישאר עצמי. בנוסף, יש לי תלתלים טבעיים והיה לי חשוב מאוד למצוא מישהי שתוכל להתמודד איתם בגבורה אבל לא להשתיק אותם.כבר בתסרוקת ובאיפור הניסיון הבנתי שנפלתי על מיכרה זהב וביום החתונה היא הוכיחה את עצמה בענק. איפרה אותי באופן מושלם, יצרה תסרוקת מדהימה שהשאירה את אופי התלתלים והייתה כל כך רגועה ומקסימה!לא הפסקתי לקבל מחמאות בזכותה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up