כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חני טביב

חני טביב

שמלות כלה
טלפון:054-4935601
92
91 מתוך 100
לפי 32 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ofek   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את חני הכרתי דרך דודה שלי, היא הייתה קשובה לי ולמה שאני רוצה, ממש זרמה איתי בהכל. תמיד הייתה זמינה לי וענתה לי על כל השאלות. היא גרמה לכל החששות להיעלם וביום עצמו היא הייתה ממש תומכת, ורק חיפשה איפה אפשר לשפר ולעשות יטתר טוב בשביל ההרגשה שלי. איו כמו חני הכי הכי מומלצת!!
הצג עוד

בתאלמור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחני דרך המלצה חמה חמההלכתי רק אליה ופשוט התאהבתיהיחס האישי, ההסברים, ההרגעה פשוט אישה מדהימהכמו פיה שמוציאה נסיכות מהבית :)
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עברתי 10 סטודיוים לפני שהגעתי לחני ,כבר מיואשת מחיפושים...חני קבלה אותי כמו אמא שנותת חיבוק ,הייתה קשובה וסבלנית בתוך שניות הבינה את הסיגנון שלי ומצאה לי את השמלה המושלמת מבלי למדוד נוספות! תמיד זמינה בשבילי קשובה ומכוונת!כלכך שמחה על שבחרתי בחני !מלבד האישיות המהממת שלה היא כלכך מקצועית בעלת שנים של נסיון ואת הכל עושה באהבה שמבריקה מעיניה! אין מישהו שלא עף לי על השמלה!סמכתי על חני מהשניה שהגעתי לסטודיו ואם הגעת אליה מובטח לך איכות והקשבה שלא ראית ! מודה לך על שניה איתך על הסבלנות וחיבוק החם והאוהב❤️
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואו מאיפה להתחיל חני פשוט אישה מדהימה עם לב ענקי באמת כל-כך אישה טובה ומיוחדת. היה לי איתה ישר חיבור וקליק מדהים וכל בחירה שבחרתי היתה וואו יותר מהשנייה. לקחתי 2 שמלות כי באמת שאי אפשר לוותר עליהן! השמלות היו מעלפות, מיוחדות ממש כמו של נסיכות מדיסני ככה הרגשתי נסיכה מהאגדות. המחמאות באמת לא פסקו והכל היה מהמם ובמקום כיאלו שנתפר בול בשבילי על הגוף שלי, אני ממליצה בחום לכל כלה להתחתן רק עם השמלות כלה של חני טביב !!! אוהבת אותך רינת פוליקר ❤️ תודה על הכל!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ערב לפני שהייתי אמורה לסגור שמלה אצל מישהי אחרת, לא הרגשתי בטוחה במאה אחוז, והגעתי לחני. סגרתי איתה על המקום! מעבר לכך שהשמלה יצאה פשוט מושלמת והמחיר היה הוגן באופן יחסי, האכפתיות של חני והיחס שהיא נותנת לאורך כל התהליך הוא פשוט מדהים ושונה מכל מקום אחר שחיפשתי בו שמלה. חני עשתה מעל ומעבר כדי שאצא מרוצה והייתה פתוחה לכל בקשה שלי לשינוי בשמלה. וכל זה אגב - חודש וחצי בלבד לפני החתונה. לסיכום: וואו. אין מרוצה ממני! ממליצה בחום❤
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חניי היא נכס ,מטורף ,דואגת ואכפתית !!! הרגיעה לאורך הדרך ידעתי שהכל יהיה בצורה הטובה ביותר ! והשמלות יצאו שלמותתתת ❤️
הצג עוד

20dorin95   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אחרי מקומות רבים שהייתי בהם וקיבלתי את הויז'ן של הסגנון שאני רוצה. הגעתי לעמוד אינסטגרם של חני ומצאתי שמלה בדיוק כמו שרציתי! הגעתי אליה, והיא הייתה מאד נעימה, סבלנית, עזרה לי למדוד מליון פעם את השמלות עד שמצאתי את האחת. זרמה עם הרעיונות שלי והשינויים שרציתי לעשות בשמלה. נתנה ביטחון שאני נראית בה הכי מהממת שיש ובאמת אין מה להגיד רע על האישה הזאת. שמחה שבחרתי בחני, וחבל שאפשר להתחתן רק פעם אחת.
הצג עוד

Gleenee John   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לחני דרך האינסטגרם ובמזל! היא מעצבת שמלות, מעצבת שיער ומאפרת! לא חשבתי שאוכל למצוא הכל במקום אחד. ועוד אצל חני טביב - ללא היסוס סגרתי אצלה, מקצועית, דואגת ואיכפתית, פשוט מדהימה! דאגה לפרטים הקטנים בין אם תכשיטים ולסודר למקרה שיהיה קר, אמינה, נותנת טיפים מה יותר יפה ומה פחות, וכמובן שקיבלתי רק מחמאות בערב החתונה! מאוד שמחה שיצא לי להכיר את חני, ומקווה שעוד נתראה עד החתונה הבאה... של החברות! 😄😍🥂
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
חני אישה ממש מקסימה באה לקראתי והתחשבה בכך שמועד החתונה היה מאוד קרוב דאגה שאהיה מרוצה על הזמן ביום החתונה לא יכלתי להראות ולהרגיש יותר טוב, בזכותה השיער האיפור השמלה ההינומה השכמייה הכל היה יפייפה היה לי נעים להעביר אצלה את הבוקר והיא דאגה לפנק ולשמח חוויה מאוד טובה באופן כללי גם לי וגם לאחותי שעשתה אצלה שיער איפור ניתן להתרשם מהתמונות כמה היא מקצועית וטובה באמת מודה לה ואני ממליצה מכל הלב !!
הצג עוד

Cohav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל חני הגעתי שבועיים (!) לפני החתונה שלי.. בשניה שנכנסתי לחני היא פשוט נתנה לי את ההרגשה הכי שלווה וטובה שיש! שהיא איתי והכל יהיה מוכן ואין מקום לדאגה. היא תפרה לי את שמלת החלומות שלי!!! בסבלנות אינסופית ועם הרבה אהבה והשקעה! לא היה אורח שלא החמיא לי על השמלה ואמרו שזה השמלה הכי מיוחדת שהן ראו מזה הרבה זמן! היא הבחירה הכי טובה שתהיה לכן ! מקסימה וסבלנית ותקתקנית ברמות !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up