כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נעמה יוגב

נעמה יוגב

תקליטנים
טלפון:0723927648
95
98 מתוך 100
לפי 55 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל נעמה הגענו דרך המלצה של חברה. היא הייתה הDJ הראשונה והאחרונה שנפגשנו איתה, ולשנינו היה ברור שאין צורך בפגישות עם DJ אחרים. הייתה כימיה מטורפת, נעמה קלטה בדיוק את הסגנון ואת הטעם שלנו. כשבועיים לפני החתונה נפגשנו איתה לפגישת מוזיקה, שהייתה כיפית, משחררת, ובאמת סוג של "הפסקה" מכל ההכנות הלחוצות של החתונה. בפגישה דיברנו על הסגנונות המוזיקליים ועל שירים שחשובים לנו שיהיו, וכמובן על שיר כניסה ושיר סיום לחופה, שעל שיר הסיום באמת לא היינו סגורים ונעמה ממש עזרה לנו ונתנה לנו המון אופציות שלא חשבנו עליהן, בסבלנות גדולה ועם חיוך גדול עד שבסוף נמצא השיר המתאים. באירוע עצמו נעמה לא אכזבה, תוך כדי קבלת הפנים פתאום שמענו שירים שאנחנו כל כך אוהבים ושלא בהכרח צוינו בפגישת המוזיקה, כך שבאמת ראינו כמה היא קלטה אותנו והערכנו עוד יותר את הבחירה בה. במהלך הריקודים נעמה ידעה לשלב בין סגנונות שונים שהקפיצו גם את המבוגרים וגם את הצעירים וידעה לשלב באופן מדויק את הבקשות המיוחדות שלנו. בקיצור, נעמה אלופת עולם, אנחנו ממליצים עליה מכל הלב!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את נעמה פגשנו פעם ראשונה באולפן המגניב שלה וכבר אז התרשמנו ממנה מכל הבחינות ונוצר ה-קליק בינינו. הפגישה הכי כיפית איתה הייתה כמה שבועות לפני החתונה להכנת הפלייליסט ולהבין את סגנון המוזיקה שאנחנו אוהבים- היא פשוט קלטה אותנו מיד זה מדהים! השיא כמובן בחתונה עצמה, נעצה שילבה באופן מושלם את כל המוזיקה שאנחנו אוהבים, כולל שירים ספציפיים שביקשנו 😍 היא הרימה את החתונה ורחבת הריקודים הייתה מלאה ממש (אירוע קטן של מאה איש).. הישג שראוי לציין!! אז אם לא הבנתם עד עכשיו.. נעמה מומלצת ממש! אנחנו והאורחים שלנו עפים עליה!🤩
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה יא אדירה!! נעמה עשתה לנו את החתונה הכי אדירה שיש, ועם זאת כל כך אנחנו. נעמה קלטה את הראש שלנו לדעתי בחמש דקות הראשונות של הפגישה. אבל ממש. ידעה להמליץ לנו, הצליחה לתמרן בין הטעם שלי ולטעם של בן זוגי (לא קל, לא קל) והייתה איתה כימיה מעולה, כי היא פשוט כיפית. היא הצליחה לשלב בחתונה את השירים ההומוריסטיים שרצינו, יחד עם מוסיקה שהשאירה את הקהל רוקד עד שהיו חייבים לסגור עלינו את השאלטר. אני לא חובבת מסיבות גדולה, ופשוט לא הפסקתי לרקוד לשנייה. אין כמוך בעולם הזה!
הצג עוד

Nurit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה היתה מדהימה, נעימה ומקצועית מהפגישה הראשונה ועד סוף החתונה, קלטה בדיוק את הראש שלנו ועזרה לנו בבחירת שירים שהתאימו לנו כמו כפפה עם סבלנות רבה (החתונה של ישראלית ואמריקאי ורצינו ששיר הכניסה יתחבר לכל הקהלים- נעמה מצאה לנו שיר מושלם של הביטלס בביצוע של אריק איינשטיין), בנוסף בסוף החתונה התקיימה חינה מרוקאית שהיתה שמחה בטירוף והרחבה היתה מפורקת!! ממליצה עליה מכל ליבי
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה מקסימה! היתה ממש אווירה טובה בפגישות שלנו איתה. היא קלטה את הראש שלנו, ושילבה את כל הבקשות שלנו גם בקבלת הפנים וגם ברחבה. כזוג שלא כלכך אוהב לרקוד, לא עזבנו את הרחבה לרגע וכך גם האורחים שלנו.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זכרתי את נעמה מחתונות מלפני 8 ו10 שנים (!) והיה לנו ברור שהיא תהיה אחראית על המוזיקה בחתונה שלנו. מעבר לכך שהיא אדם מקסים והיה ברור שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, נעמה הצליחה לשלב את הטעם שלנו בפלייליסט מושלם, מרים ושמח. היה כיף גדול ולנעמה היה חלק גדול מאוד בהצלחה.
הצג עוד

yaeli orbach   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה המושלמת!! אישה כזאת מדהימה, דיג׳ייאית חלום! קראה את הסגנון שלנו בדיוק, החזיקה רחבה בשישי בצהריים, בחוץ בחום של 37 מעלות והרחבה הייתה מלאהההה! אין עליה!
הצג עוד

Adi & Neria   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נעמה היתה הראשונה שראינו וגם האחרונה. היא היתה מקסימה לחלוטין אבל מעבר לזה, היתה לנו הרגשה שהיא תצליח לעשות את הבלתי אפשרי, ולחבר יחד את האורחים מכל הרקעים, המקומות והשפות שהבאנו לחתונה. היתה לנו חתונה יחסית מבוגרת וקטנה, ופחדתי שהמסיבה תגמר עוד לפני שהיא התחילה אבל נעמה הקפיצה את האורחים עד הרגע האחרון. עוד לפני החופה אנשים ניגשו אליי והחמיאו על הפלייליסט, שכלל את הטעם המשונה שלנו :) למסיבה היא גייסה מוזיקה מכל העולם ומכל הזמנים, העיקר שיהיו שולחנות ריקים ורחבה מלאה. היה פשוט תענוג.
הצג עוד

Ofer&Noah   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תהליך בחירת ה-DJ לחתונה לא היה פשוט עבורנו. נפגשנו עם מספר לא קטן בכלל של DJ's ולא היינו שלמים עם הבחירה והמשכנו לחפש עד שפגשנו את נעמה. לאחר הפגישה עם נעמה, קבעתי עם בת זוגתי שפגשנו מספיק ספקים, ושבמקום להמשיך להתלבט פשוט נספור עד 3 וכל אחד יגיד את הבחירה המועדפת עליו – נעמה נבחרה פה אחד 😊 אין ספק שזו הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות! כל פגישה עם נעמה היתה כיף גדול, תמיד הרגשנו שאנחנו בידיים טובות וסופר מקצועיות. האירוע עצמו היה מושלם, ולאחר האירוע כולם שיבחו את ה-DJ. נעמה תודה רבה על הייעוץ, ההכוונה, ההגעה לפגישת ספקים ביום של טיסה, הזרימה עם כל השגעונות הקטנים שלנו ועל הכול! ממליצים בחום פשוט לא לחשוב פעמיים, רק לקוות שנעמה פנויה בתאריך ולסגור!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נעמה היתה הDJ בחתונה שלנו והיה תענוג לעבוד איתה. מהמפגש הראשון היה ברור שיש פה מישהי מעולה עם חיבור מדויק למוזיקה ולראש שלנו. נהנינו מכל פגישה ומכל רגע של עבודה משותפת בדרך - כל פגישה הייתה כמו הפסקה כיפית בתהליך הסידורים. באירוע עצמו היה מעולה, המוזיקה הייתה תענוג, בדיוק כמו שרצינו, והקהל זרם ונהנה מאוד! תודה על כל רגע ועל כל מה שתרמת לשמחה שלנו. אנחנו רוצים עוד אירוע רק כדי להזמין אותך שוב! אוהבים הרבה, הדר ושי :-).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up