כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

SASAN
88
91 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
oshratush17   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובן זוגי התחתנו ב- 29.11.18 אל sasan הגענו דרך mitformit וכשהגענו היה מבחר מטורף של חליפות במלא צבעים. הם מוכרים שם הכל; נעליים, פפיונים, עניבות חולצות מכנסיים וג'קטים. מעבר למבחר הרב, המוכרים שם היו מקסימים ואדיבים לאורך כל הדרך מומלץ מאד ללכת לשם :)
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
הגענו לסאסאן לאחר המלצה מחבר טוב שקנה שם. בחנות עצמה יש דגם אחד גג 2 דגמים (עיצובים, סגנונות) שונים של חליפות (בלייזר + מכנס) בלבד. עם זאת, יש לו סחורה בשלל צבעים שסביר שתתאים כמעט לכל אחד. המחירים נוחים (חליפה ב550 ש"ח בערך) והשירות היה אחלה. לבסוף לא קניתי שם כי לא היה את החילפה שרציתי במידה המתאימה לי, התבסאתי, אבל סך הכל הייתה חוויה טובה.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ישר כשנכנסנו לסאסאן ידענו שאנחנו בידיים טובות. קיבלנו שרות ממעלה ראשונה, ואפילו בעלי לעתיד ששונא חליפות ונגעל מכפתורים זרם על חליפה מהממת שיושבת עליו בול! כששמענו את המחיר חשבנו שאולי התבלבלנו, אבל ב700 שח יצאנו עם חליפה קומפלט, מכופתרת, עניבה וחגורה, שלא נדבר על כל הצ׳ופרים שקיבלנו על הדרך!! בקיצור רק דברים טובים להגיד, לגמרי חוזרים בשביל הארוע הבא!
הצג עוד

Rafi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קונה אצל סאסאן באופן קבוע עבור חברי הלהקה שלי. עשרות חליפות חגורות חולצות ונעליים. תמיד השירות סבלני ואדיב. ומחירים שאי אפשר למצוא כמוהם ברשתות האופנה. כשצריך להחליף הוא עושה זאת בשמחה. מומלץ!
הצג עוד

mksw   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
המקום הראשון והיחיד שהלכנו אליו בעקבות המלצות. למרות שבאנו בשישי הינו לבד שם חלק גדול מהזמן. המוכר היה כל כך שירותי וסבלני, עזר לנו בהתלבטויות ואפילו נתן עניבה במתנה כי התלבטנו אם צריך. המחירים שם הרבה מתחת לממוצע והאיכות מעולה. מבחר שלא תמצאו בשום מקום. היתה לנו חוויה כל כך נעימה וחיובית. ממליצים בחום.
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
גילינו שלא כזה פשוט למצוא חליפה איכותית ויפה. הלכנו למספר חנויות ולא מצאנו משהו שנראה מספיק טוב. קיבלנו המלצה מחברה על sasan וכשהגענו ראינו חנות עם מבחר גדול וכבר בהתחלה הרגשנו שהגענו למקום הנכון כי האנשיםש קיבלנו את פנינו שם היו סבלניים ומקצוענים ביותר. הם חיפשו להתאים לנו בדיוק את מה שחיפשנו ומצאנו חליפה מאוד איכותית ובמחיר מצוין! הצלחנו לסגור הכל במקום אחד- חליפה, חולצות, חגורה, עניבה ואפילו נעליים! את תיקון המכנס עשו לנו על המקום וזאת ללא תשלום נוסף והכל היה מוכן באותו רגע. מרוב שהיינו מרוצים מהשירות והמחיר חזרנו לשם כעבור מספר ימים לקנות חולצות נוספות ופריטים נוספים למשפחת החתן והכלה! ממליצים בחום להנות מביגוד איכותי, שירות מצוין , מבחר גדול ומחיר מעולה!
הצג עוד

ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ממליצים בחום על סאסאן לרכישת ביגוד לחתן החל מחליפה ועד נעליים. מהרגע שגילינו את החנות הזו אנו קונים רק שם וממליצים לכולם להגיע ולהתרשם מהמגוון הגדול והאיכותי של החליפות, חולצות, עניבות, חגורות ונעליים יפות ונוחות. המחירים נמוכים ושווים לכל כיס. הצוות מקצועי.
הצג עוד

rob   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
מחירים טובים, אך יחס לא משהו. עמדנו שם ועד שעזרו לנו לקח המון זמן כנראה כי זה היה יום שישי. הרגשנו כמו ללכת לסופר ולקנות לבד את המצרכים שאנחנו צריכים. בסוף קנינו שם בגלל המחיר וגם את אבא שלי שלחתי לשם, למרות השירות הבסיסי.
הצג עוד

eden & gabby   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מבחר ענק במחיר מאד טוב!
הצג עוד

רוני_טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מי שלא הולך לקנות חליפות במקום הזה פשוט מפסיד.אנחנו שמענו על המקום מזוג אחר ונסענו קודם כל עם אחי הגדול כדי לבדוק את השטח.יש שם חליפות וחולצות בכל הצבעים, עניבות ופפיונים בכל הצבעים והצורות והכל באיכות ממש טובה, הרבה יותר טובה מהחליפות שתמצאו ברשתות האופנה שלוקחות פי 2 מהסכום הכולל ורק עבור חליפה..אחי הגדול קנה חליפה, חולצה, עניבה וחגורה ב-900 ש"חלאחר מכן נסענו לשם שוב עם החתן ושוב עם אחי הקטן וכל אחד קנה חליפה שלמה כולל הכל ב-900 ש"ח.החתן קנה חליפה שלושה חלקים, חולצה, עניבה, חגורה ב-900 ש"חאחי הקטן קנה חליפה, חולצה, פפיון, חגורה ונעליים ב-900 ש"חנסענו כל פעם מראשון לרעננה וזה שווה לגמרי את הנסיעה.. לא תמצאו בשום מקום אחר איכות כזו במחירים כאלה.כולם החמיאו על החליפות ואנחנו יצאנו מרוצים ולא מרוששים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up