0
78
מתוך
100
לפי
2
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
60 מתוך 100
רשמיי מביקור באיזדורה בתאריך 11/07/2010העסקיות אכן משתלמות ביותר, השירות אדיב והמנות חביבות (אבל לא יותר - לא נפלתי משום מנה). אבל 2 פדיחות בעצימות גבוהה ביותר יגרמו לי לחשוב פעמיים לפני שאבקר שם שוב: הזמנתי פילה (103 ש"ח בעסקית) וקיבלתי אותו עשוי מידי ויבש מאוד למרות שהזמנתי מדיום-רייר. במיוחד בשר פילה שהינו עדין מאוד (ויקר) הקפדה על איכות הביצוע קריטית. לא התביישתי וביקשתי שייתקנו את המנה. ללא היסוס המלצרית לקחה את הצלחת, אך המנה החלופית הגיעה אחרי המון זמן (15 דקות). מיותר לציין ששאר היושבים לשולחן כבר מזמן סיימו את מנותיהם (ואפילו פינו להם את הצלחות). הפעם הפילה היה מצויין ועשוי בהלכה אך מוח עצם שהוגש כחלק מהמנה היה קפוא. קפוא!! הפעם, כשציינתי את העניין בפני המלצרית, כבר זכיתי לתגובה צוננת ביותר (על סף המאשימה, כאילו אני מנדנד). לצערי גם לא זכיתי להתנצלות (נהוג שאחראי המשמרת מגיע לומר משהו). אחרי שניהלנו דיון סוער בקול רם (במיוחד) אודות מה נהוג לעשות במסעדות מכובדות במקרים כאלה הציעה לנו המלצרית קינוח ע"ח הבית (לא שאלה אותנו לגבי העדפותינו אלא פשוט הניחה מנה על השולחן) וגם כאן הרגשתי כאילו אני זה שצריך להתנצל. יושבי השולחן הלוחמניים יותר, הציעו לי להלחם ולדרוש לא לשלם על המנה. אני העדפתי לשלם בשקט, ולומר את דברי ברשת. אני בטוח שאפשר לאכול טוב באיזדורה, ושמדובר בצירוף מקרים עגום ביותר. אבל גם במקרים כאלה המסעדה (במיוחד מכובדת כמו זו) צריכה לדעת לטפל.
100 מתוך 100
המסעדה מעוצבת בשחור עם נגיעות של כתום. כל הריהוט שחור, יש אגרטל ענק ובו תפוזים, וילון כתום החוצץ בין המסעדה וחדר פרטי. בקיצור אהבתי מאוד את העיצוב.חנייה חינם בחניון.השירות מצויין. אם תשבו על הבר, תקבלו טעימות מהברמן. יש אפילו מיץ פטל (כמו של פעם) לילדים.