כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב יוסף זלמנוביץ'

הרב יוסף זלמנוביץ'

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:050-5435661
91
95 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה חופה מרגשת! רב תותח! היה קשוב לבקשות שחנו, סיפר את סיפורנו ונתן לי לתת לבעלי טבעת ולהגיד כמה מילים (אפילו ביקש שאעשה זאת). שנייה לפני החופה גיליתי ששכחתי את ההינומה, הוא ניסה לעזור והציע פתרונות והיה הכי נחמד וזורם! קליל ומרגש!!! מומלץ מאוד :)
הצג עוד

Litalitl   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
80 מתוך 100
את הרב יוסף זלמנוביץ' בחרנו באופן פרטי, הוא נתן לנו שירות באמת מיוחד החל מהרבנות (תוך 40 דקות קיבלנו כבר כתובה), דרך הליווי שלו עד החתונה (הכרנו בואפן אישית בבית קפה ועשינו עוד שיחת סקייפ וטלפון) וכלה בחופה לבבית במסגרתה גם ענדתי לאישי היקר טבעת. החופה הייתה נעימה, הוא סיפר קצת עלינו וזכה להקשבה מדהימה מצד הקהל, קיבלתי עליו מלא מחמאות. הרב גמיש ונוח, לא כופה את הדת בשום צורה.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מדהים! גם מלא הומור גם מרגש וגם תכליתי! פשוט לא יכולנו לבקש רב יותר גמיש ונוח. יוסף נפגש איתנו ארוכות, שוחח איתנו ללא היסוס בטלפון והיה באמת קשוב לכל בקשותנו. מאורגן, מכווין והכל בצורה נעימה ומקרבת! פשוט נפלא!

מושיתיוצ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין דברים כאלה. חברה שלי שעובדת כמפיקת אירועים אמרה לי שהיא ראתה את כווולם, אבל יש בו משהו מיוחד. נפגשנו עם הרב זלמנוביץ ובאותו רגע הבנתי, גם בנאדם וגם מקצוען. אצלו זה לא עוד חופה, אלא הרגשנו שזו החופה. הוא לא רשם כמה פרטים טכניים, אלא רצה לדעת עלינו הכל. כמה שהגעתי מסודרת עם כל השאלות שיכולתי למצוא באינטרנט, הרב זלמנוביץ הציג לי רשימה ארוכה של שאלות שהיה מעוניין לדעת מהפרט הקטן ביותר ועד הדברים החשובים: על מה היינו רוצים שידבר בחופה, אילו מסרים נרצה להעביר לקהל. כשסיפרתי לו על שיר הכניסה הוא הביע התעניינות, ושאל אותי מה המילים של השיר מבטאות עבורי.בערב עצמו, החופה התנהלה בתוך אולם סגור. אמרו לי תמיד שבאולם סגור קשה יותר לערוך חופה, אבל הוא כבש וסחף את כולם. הרגשנו שכל האורחים הם משפחה אחת שלנו, שכולם אוהבים אותנו ושרים בשבילנו.הוא סיפר קצת עלינו, והסביר לכולם מדוע הם כאן - בשבילנו. הוא לא שם את עצמו במרכז אלא אותנו ואת האורחים שלנו. וכשהוא שר, כולם התחברו והצטרפו.בסופו של דבר מכל הדברים שהיו באירוע, והשקענו המון - היתה לנו מפיקה!!! - כולם ציינו שהדבר הכי מיוחד היה החופה. אנשים ניגשו אליו אחרי החופה ואמרו לו שאם רק היו יכולים היו מתחתנים שוב.
הצג עוד

שמעון בן שטח   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא מובן מאליו שאנשים מתקשרים אלינו לספר לנו כמה הם נהנו מן החופה. בדרך כלל החופה היא בשביל האורחים רק מאין מטרד בדרכם אל המזגן שבאולם,אבל בזכות הרב זלמנוביץ הרגשנו לאורך כל הטקס איך כולם מרותקים ומקשיבים לכל מילה ומילה. הרב יוסף הצליח לשלב בטקס הומור,רגש,ולספר את הסיפור שלנו בצורה מקורית ומיוחדת. הרב הצליח להפיג את המתח ואת החששות שלנו כבר מהרגע הראשון.כולם מדברים על החופה
הצג עוד

kor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
קיבלנו המלצה לרב מכל הלב, וכשנפגשנו איתו הבנו למה... בן אדם מקסים עוזר ומדריך לאורך כל הדרך אפילו ביום האירוע הוא לקח אותנו לצד והסביר כל חלק וחלק בחופש, כולל איך לשים את הטבעת שתצטלם יותר טוב ואיפה לעצור כדי שיהיה לכניסה יותר אפקט.בחופה עצמה הוא היה מצוין, מצחיק , מרגש ודיבר עלינו כזוג (בהתאם לשאלון שמילינו כשהתחלנו את התהליך איתו- אנחנו רק כתבנו לו איפה נפגשנו והוא כבר עשה את ההצגה בעצמו) הוא שר קצת- משהו שאני פחות מתחברת אליו אבל כל אחד ודעתו בנושא והתבדח לאורך כל הדרך.כך ירד לי הלחץ וגם לבעלי :) יש לציין שקיבלנו מלא מחמאות עליו
הצג עוד

benyb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הרב יוסף איש מדהים. נתן לנו תחושה שאנחנו הזוג הכי חשוב שהיה לו אי-פעם (למרות שהוא כל הזמן מחתן). הוא חיתן את כל החברים שלנו, וכל פעם הוא הדהים אותנו איך יש לו משהו חדש לספר. הוא התעניין בנו ורצה לדעת איך הכרנו ואיך הצעתי לחברה שלי נישואין. ומה אנחנו חושבים על הטקס.הוא ערך את הטקס בדיוק כמו שרצינו. ביקשנו שיזכיר את הסבתא שנפטרה לפני כמה חודשים, הוא עשה זאת ברגישות ובעדינות. הוא גם כיבד את המשפחה וגם הצליח לא לעייף את האורחים.הוא גם מאפשר לכלה לענוד טבעת ולומר כמה מילים
הצג עוד

pazmaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שנפגשנו איתנו, הבנו למה כל-כך הרבה זוגות ואנשים המליצו עליו. הרב יוסף הוא איש מקסים. השקיע בנו המון זמן. ישב איתנו על כל פרט ופרט, הסביר ובעיקר התעניין בנו. הלכנו לראות עוד רבנים אבל הוא באמת התעניין בנו. הוא רצה לדעת איך אנחנו רוצים שהוא יערוך את הטקס. זה נראה שהוא לא בא מתוך המקום שלו הוא מגיע מהמקום של הזוג. את החתונה הוא עשה בטוב טעם, גם קצר ולעניין וגם עם הרבה תיבול של חכמה והומור עדין. בדיוק מה שביקשנו ממנו. 400 מוזמנים היו באירוע כולם היו פעורי פה. אף אחד לא דיבר. וכולם מצלצלים לא מדברים על האולם רק על הרב. שואלים איך מצאנו אותו.
הצג עוד

Sami2008   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על הרב יוסף זלמנוביץ, הוא רב מקסים, קשוב ומאד מרגשמהתחלת הדרך אנו ובת זוגתי מאוד נהנו מהשהיה איתו ,היה מקסים ועזר ותמך לאורך כל הדרך
הצג עוד

Fangel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבוד הרב יוסף זלמנוביץ הוא באמת איש מיוחד במינו. נפגשנו איתו בתקופה של ספירת העומר, בה לא היו חתונות, ישבנו איתו בבית קפה בירושלים ודיברנו על אופי החופה שהיינו רוצים... קיבלנו ממנו שיעורי בית בדמות שאלות שהינו צריכים לענות עליהם ולשלוח אליו...חלק מהשאלות הן שאלות שעונים יחד, חלק שאלות שעונים לחוד או לבד: למה להתחתן? ועוד.הוא הציע לנו לענות עליהן תוך כדי ערב רומנטי.. העובדה שאתם עוצרים לרגע בתוך טירוף ההכנות וחושבים על הדברים שהוא שואל, זה קטע מדהים. כי זה מזכיר לכם למה התחלתם עם זה בכלל. אני שמעתי את התשובות של בעלי וממש התרגשתי, מאוחר יותר הרב השתמש בחלק מהדברים שהוא כתב אמר במהלך טקס החופה. (ידענו שהוא הולך להשתמש בחלק מהדברים ולכן הוא ביקש לציין דברים שלא נרצה שיאמרו בפני כולם).הוא מחתן בשביל הכיף וזה מורגש.. מדובר באדם משכיל, נעים ומבחינתנו הוא היה כל מה שרצינו ועוד קצת.ביום החתונה הוא הגיע בזמן, אמר לנו שלום בקבלת הפנים, שאל לשלומנו ורגע לפני היציאה לחופה כששנינו היינו בלחץ, הצחיק אותנו והרגיע אותנו מאוד.הקידוש נעשה ביין לבן, לאחר הטקס ההלכתי הבאתי לבעלי טבעתורגע לפני שבירת הכוס הוא הזכיר את שני הסבים שלנו שנפטרו. העניין המדהים היה שלא רק אנחנו התרגשנו אלא גם העיניים שלו דמעו כשהוא דיבר עליהם..מבחינת תשלום הוא לא אומר סכום שזה גם משהו שאהבנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up