כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולפני רחובות

אולפני רחובות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:08-9457745
90
94 מתוך 100
לפי 78 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב10.3.21 ואני חייבת לפרגן על כל החוויה ! מהשירות המדהים בתקופה הלחוצה הזאת , זה התחיל בדחיית התאריך המקורי והמשיך לחתונת בזק שהיו זמינים בשבילנו ובאווירה הכי טובה ונעימה שאפשר לבקש . כמובן שהתמונות ( החלק הכי חשוב שנשאר מהאירוע ) היו ברמה גבוהה ! תודה על הסבלנות האיכות ועבודה המדהימה שעשיתם . ממש ממש ממליצה !!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
היינו עם יובל הצלם הכי חברמן מקסים ומצחיק לגמרי עשה לנו כיף וטוב ונתן הרגשה של זוג מלכים ושהוא ממש אוהב את העבודה שלו ונהנה ממנה. את האלבום ערכה אנה המעצבת גרפית. לא משנה כמה שיגענו אותה, היא הייתה אדיבה ומקצועית ועשתה לנו אלבום שגרמה לנו להרגיש כמו כוכבי הוליווד!!! את המחיר והדיל סגרנו עם ג'יי המלך, שאחר כך גם צ'יפר אותנו בעוד מתנה על חשבון הבית וזה גם אחרי שהמחיר היה זול משמעותית מכל המתחרים וקיבלנו המון תמורה!! תודה ענקית אנחנו מאוד מרוצים ונשמח לחזור לעוד אירועים משמחים ❤😍
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם ג'ו ומהרגע הראשון הייתה כימיה והבנו שהגענו למקום מקצועי, רציני, ועם המון ניסיון. צוות הצילום היה מוכשר, מקצועי וממש אבל ממש אנושי ועזר לנו להשתחרר ולהוציא תמונות מדהימות מהבוקר ועד הלילה.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אולפני רחובות צילמו גם את החינה וגם את החתונה שלנו. מעבר לתמונות המהממות שקיבלנו והצלמים המדהימים והסובלניים (אלכס!!! שפשוט צילם רגעים ולא ביים אותנו) קיבלנו את כל התמונות תוך פחות משבוע, ואת הווידיאו תוך פחות מחודש! שמענו הרבה על צלמים שלוקח להם מינימום 3 חודשים להביא את התוצרים, ואולפני רחובות פשוט עשו את זה כל כך מהר שלא האמנו. אחד הספקים הכי טובים שהיו לנו בחתונה
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ג'ק המקסים! קיבל אותנו בזרועות פתוחות מהרגע הראשון. הצלם שהיה איתנו ביום החתונה היה אלכס, צלם עם ניסיון של 20 שנה אבל עם נפש של צלם בן 20! אלכס היה אנרגתי, פעיל, עם חיוך מאוזן לאוזן! ככלה הרגשתי שהוא ממש מתרגש יחד איתי, הוא זרם איתנו לאורך כול הצילומים! יצאו לנו תמונות מדהימות! גם נתי המקסים שהיגע בשלב מאוחר יותר לצילומים באולם היה מקסים! פשוט זכינו בצוות מדהים! אחרי החתונה, בשלב של עיצוב האלבומים וההגדלות כול הצוות כולל גי'ק והמעצבות היו קשובות לכול דבר, דאגו לעדכן אותי בכול דבר, ועשו הכול כדי שנהיה מרוצים מהתוצאה! המחיר היה פצצה, והתמורה הייתה שווה הרבה יותר! מליון תודות!
הצג עוד

giladp   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשחיפשתנו צלם לחתונה אמרו לנו שאנחנו צריכים מישהו להתחבר אליו מישהו נינוח ורגוע מישהו מקצועי שאוהב את מה שהוא עושה., אחרי לא מעט צלמים הגענו ל ג'יי והבנו מיד שכל מה שחיפשנו נקבל! לידיעתם, הצלם הוא הספק ביחיד! שלא מסיים את עבודתו בתום האירוע. עם הצלם אתם בקשר גם אחרי. וזה לא פחות חשוב! קיבלנו חומרים מדהימים! הסרט ערוך ומצולם בצורה מושלמת, קליפים מדהימים! אלבום עם עריכה ותמונות מקצועיות ביותר! ביקשנו מג'יי שיכניס גם את סרט של ההצעת נישואים, לא רק שהוא הסכים הוא גם ערך את הסרט למרות שזה בכלל לא בעסקה. ג'יי הגיע עד אלינו ומסר לנו את החומרים פיזית.  השקיע מחשבה ותמיד היה שם כשהתקשרנו או שלחנו מייל. אם תבחרו באולפני רחובות, לא תתחרטו! המחיר נוח מאוד ומקבלים תמורה אקסטרה מעל המצופה. תודה לכם אולפני רחובות!
הצג עוד

Eldad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שירות מצויין, הרבה מעבר למצופה! השירות אדיב ומקצועי, צלמים מדהימים ומקצועיים. קיבלנו את האלבומים במהרה ואת כלל מה שהבטיחו! מומלץ בחום וגם המחיר משתלם!
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רצינו להגיד תודה ענקית לכל אולפני רחובות ובמיוחד לאלכס הצלם היקר! הוא המתין ממש בסבלנות (היה עיכוב גדול בסלון כלות) ולא אמר מילה כדי לא להלחיץ אותי, והכל בעדינות ועם חיוך. לצילומי חוץ הוא גם נתן לנו יד חופשית וגם ביים אותנו. הצלמים לא פספסו דבר - אין אדם שלא צולם, ומכל זווית אפשרית. תודה רבה על הכל - ממליצים בחום!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ג'יי שלום, הגיע זמן לומר תודה. אני מאוד מרוצה מהבחירה בכם, מדובר באירוע חשוב ושמחה לומר שהייתם סופר מקצועיים, שירותיים ואדיבים. החל ממך בפגישות, מעמית שהוציא תמונות מעלפות (מסור לו את תודתי) וכלה באנה וילנה שהיו קשובות ומעולות. נשמח להזמין את השירות שלכם באירועים נוספים של המשפחות. תודה רבה לכל הצוות. בברכה,
הצג עוד

nofaragasi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 29.11.2016 בליווי הצלמים גיי, אלכס וסיוון. רצינו לציין את עבודתם הנפלאה והמוכשרת!!! אין ספק שהייתם הבחירה הנכונה ביותר! צוות אכפתי, זורם, מקצועי, מצחיק, יצירתי וכייפי! כשהעלינו באולם את מצגת התמונות מצילומי החוץ האורחים פשוט התפעלו ונתנו המון מחמאות. יש לציין לשבח את אלכס, אלכס עבד איתנו ונתן 100% מעצמו על מנת שהתמונות יראו טוב. רואים שאכפת לו מהעבודה ומהתמונות שיצאו. אלכס גרם לנו להשתחרר, לצחוק ולהנות מכל מהלך הצילומים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up