כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב גולדשטיין מרדכי

הרב גולדשטיין מרדכי

רבנים ועורכי טקסים
89
90 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maxim   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד מהפגישה הראשונה הבנו שיש על מי לסמוך, הליווי, השקט, הניסיון והמקצועיות גרמו לכל התהליך להיות קל והכי חשוב - שהכל עם חיוך ענק והקשבה.ממליצים בחום!
הצג עוד

עדן ובן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה לנו חששות בבחירת רב, מרדכי היה קשוב לאיך שרצינו לערוך את הטקס והתאים אותו אלינו. בזמן החופה ירד הגשם הראשון וזה לא הופיע כל היום בתחזית ולכן היינו בלחץ ונאלצנו להקדים את החופה לבין ההפוגות של הגשם. מרדכי הגיע בזמן, היה מאוד קשוב וסידר הכל במהרה כדי שנספיק בזמן. מומלץ בחום!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב גולדשטיין נעים הליכות, אדיב וקשוב לרצונותינו כזוג. היה לו חשוב לפגוש אותנו ולהכיר אותנו קצת לפני החתונה. בחתונה הייתה חופה מרגשת והרב אפשר לנו לארגן את טקס החופה יחד איתו ועם המשפחות.
הצג עוד

Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
השירות של הרב גולדשטיין היה אדיב, מקצועי, קליל והיה זהה למה שביקשנו.

Ashley   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב מרדכי גולדשטיין מהשיחה הראשונה היה אדיב, נחמד, מסביר פנים ומקצועי מאוד. ידע לכוון אותנו, להציע את עזרתו האישית ולתת טיפים. הרב ערך לנו חופה מדהימה שקיבלנו עליה רק מחמאות! חופה כמו שביקשנו, קצרה, קלילה, נתן לי להעניק טבעת ולומר משהו קטן לבעלי, נענה לבקשות שלנו.. הרב פשוט מושלם!
הצג עוד

Lin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טקס חופה מקסים, קליל ומרגש!!!! הרב גולדשטיין חיתן את אחותי, ואחרי הטקס שלה ידעתי שזה הרב שאני רוצה שיחתן אותי! אני ובן זוגי ממליצים בחום :)

Livnat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו רב קליל,ליברלי,רגוע ושלו בלי צעקות וטונים גבוהים למיניהם, זורם וקליל ומצאנו את הרב מרדכי גולדשטיין! הגענו אליו לפני לתיאום ציפיות החלטנו שהכלה תשים את הטבעת לבעל ואפילו המליץ להגיד כמה דברים אבל ויתרנו. ישר ידענו שהוא הרב המתאים לנו!! חופה הייתה רגועה כי הרב השרה הרבה רוגע וסבלנות וזה הרגיע אותנו מאד,הרגשנו שבמקום מתח קיבלנו הרבה הכלה ורוגע עצמי. זה היה קליל וזורם ואפילו הכניס כמה סממנים שלנו כזוג ואיך הכרנו בחופה עצמה. מומלץ מאד ליבנת ורז כספי
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כל החוויה עם הרב הייתה מאוד נעימה ונוחה. הוא ענה על כל ציפיותינו ודרישותינו: חופה קלילה, שמחה ולא ארוכה. היה חופש מלא לכלה ולהצעות שלה: להגיד משהו בחופה, לשים טבעת בעצמה. היה תמיד זמין לכל בקשה (אירגן לנו את המוטות לחופה והיריעה).
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב גולדשטיין חיתן אותנו ב-24.5.2018. כבר מהפגישה הראשונה, הרגשנו שמדובר ברב פתוח, ונותן מרחב גם לאישה ( הענקת טבעת, להגיד דברים אחד לשני מתחת לחופה).כמו כן, הרב לקח פרטים עלינו בפגישה הראשונה ושילב את הפרטים בסיפור בחופה. מעבר לכך, טקס החופה היה בדיוק כמו שרצינו, קצר ומרגש. היה מעולה ולא הפסקנו לקבל ביקורות חיוביות על הטקס. ממליצים בלב שלם.
הצג עוד

kikico   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב בזכות המלצות חמות. הרב זימן אותנו לפגישת היכרות בביתו וממנה יצאנו מוקסמים מגישתו הנעימה, הרגועה והמחויכת. לשמחתנו הרבה הרב מרדכי הגיע לחתונה עם אותן אנרגיות ורוח שמחה ולבבית. הטקס היה מרגש, אלגנטי ומקסים. זו הייתה יריית פתיחה נהדרת לאירוע שכולו היה נפלא ושמח וברכת הדרך ליציאה לחיים המשותפים. המחמאות מבני המשפחה והאורחים רק הוסיפו לתחושות הנעימות. בן זוגי ואני ממליצים בחום ובחיוך :-)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up