כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סשה
92
99 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חד משמעית אלופה!! לא העלתה מחירים בחמש שנים האחרונות היא פשוט אלופה ומקצועית ברמות כשהיא הגיעה למקום התארגנות קיבלה אותי בצורה נעימה ישר סידרה לעצמה עמדה לקחה כיסא ניקתה אותו עבורי שלא אשב ואתלכלך, אח"כ ביקשה לראות את השמלה שתדע מה יתאים לי ראתה שיש לי מחשוף , גב פתוח וכתפיות דקות ישר שאלה אותי אם אני רוצה שתאפר לי את כל הגוף כדי שלא אראה לא אחידה בצבעים (והייתי רמזור בגוף שלי) לא הייתי צריכה לבקש היא פשוט עשתה! היא איפרה אותי , את אחותי ואת אמא שלי שהכי קשה לרצות אותה בעולם , שלושתנו פשוט יצאנו כוכבות !! היא פשוט איפרה אותי ולא זרקה עלי שפכטל של צבעים , הייתי אני אבל משודרגת בזכותה!!
הצג עוד

לינור ועופר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
עד היום כשאני מסתכלת בתמונות החתונה אני מתבאסת... האיפור יצא כבד מאוד, המייקאפ התקשה והדגיש כל כפל בפנים, הריסים כל הזמן נדבקו ולמרות שביקשתי איפור עדין כמעט ולא הכרתי את עצמי. זמן האיפור היה מאוד ארוך ולכן הלו"ז של כל היום התעכב. גם אמא שלי מאוד התאכזבה מהאיפור שלה
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סשה היקרה! אני כלכך שמחה שבחרתי בך לאפר אותי ואת אמי לחתונה. כבר מהפגישה איתך ידעתי שיש על מי לסמוך הבנתי כמה את מקצועית וכשרונית ואכן לא טעיתי. ביום עצמו הגעת נעימה ורגועה נתתי לך לעשות אותי יפה מבלי להתערב כמעט כי פשוט סמכתי עליך וזה התברר כדבר הנכון לעשות כי האיפור יצא מושלם! הייתי יפה זוהרת ועם זאת טבעית ולא "עשוייה" מדי. האיפור לא זז מ"מ גם אחרי הבכי של החופה ואפילו אחרי קפיצה לבריכה! ממליצה עליך מכל הלב לכל מי שרוצה להראות ולהרגיש מדהים ביום חתונתה!
הצג עוד

Israela   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
סשה המדהימה!!!! הגעתי אליה אחרי המלצות מאוד חמות מחברה טובה ולא רק שסשה לא אכזבה, אלא היא התעלתה עליהן! היא הרגיעה אותי, זרמה עם כל הטירוף שהיה מסביב ( והיה הרבה) ומעל הכל היא אדם מדהים ואמנית איפור מטריפה! בזכותה יצאתי מדהים בתמונות! האיפור נשאר עליי כל היום וכשלוקחים בחשבון שהחתונה נערכה בגן אירועים באמצע אוגוסט, זה אומר הרבה! ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

iritsnir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
סשה המלכה דייב!! אין מילים לתאר את המקצועניות של הבחורה המדהימה הזאת. סשה איפרה את אחותי לחתונה והיה לי ברור שהיא תאפר גם אותי. מעבר לזה שאין נעימה ממנה להעביר איתה את היום, היא פשוט מאפרת מדהימה שאין כמותה!! האיפור קיבל המון מחמאות גם מנשים וגם מגברים (!) וזה פשוט אומר הכל...
הצג עוד

דניאל ק   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
וואוווווו זאת הזכייה הגדולה שלי בחתונה!!!מאפרת מדהימה, מלאה בניסיון! לא משנה מה ציינתי בפניה (עיניים דומעות, אלרגיה לאיפור) היא חייכה ולא התרגשה מזה לרגע והתוצאות היו מעל לכל ציפייה שהיתה לי בראש!לא האמנתי שאני יכולה להראות כך, היא עשתה ממני נסיכה ליום אחד, בדיוק מה שכלה צריכה להיות :)האיפור לא זז מילימטר למרות כל הדמעות שלי :)והמחמאות- לא מפסיקות להגיע, אנשים פשוט התהפנטו מהאיפור שלי!ומעבר לניסיון והמקצועיות שלה היא כבשה אותי באופי, אישה כל כך נעימה ומרגיעה. סשה היתה פיסת השפיות שלי ביום המטורף הזה! אני התאהבתי :)בקיצור- ממליצה, ממליצה, ממליצה- בטירוף!בכללי השילוב שלה ושל שרון סילקו המעצב שיער- שילוב מהסרטים, הרגשתי פשוט נסיכה :)
הצג עוד

ליאת שלום   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
סשה דייב- האישה והאגדה!!כל מה שאני אומר, אגיד, אכתוב או אספר לא ימחיש את מה שאני רוצה באמת להגיד על סשה!לא היה אורח אחד בחתונה שלי (כולל גברים סליחה על השוביניזם), שלא החמיא לי על האיפור! ומלבד למחמאות של האורחים, זה התמונות וההרגשה הכללית- האיפור היה פשוט מושלם!!אם זה לא מספיק אני אספר לכן בנות מי זו סשה דייב. לסשה הגעתי דרך סטודיו עדה לזורגן ומהמלצות של חברות. הגעתי לפגישה ותחושת הביטחון, המקצועיות הכייף והזרימה שסשה הרעיפה עליי- מיד ידעתי שזה זה !מדובר במאפרת מקצוענית וותיקה ומנוסה שיודעת להתאים את האיפור המתאים לכל אחת ! והכל בצניעות, בגובה העיניים ובכייף גדול!היום עצמו היה מושלם! סשה מגיעה בזמן ואפילו לפני הזמן ומדובר פשוט בשעתיים של בילוי צרוף שבסופן את גם הכי יפה שאת יכולה להיות! וגולת הכותרת כמובן - האיפור לא זז!!!! סשה ציידה אותי בקצת מייק אפ עם ספוגית, ועוד כל מיני אמצעים לשיפור האיפור המהלך האירוע. הכל נשאר ארוז וסגור ולא נזקקתי לתיקונים, לא האמנתי שאיפור יכול להחזיק מעמד כל כך הרבה שעות וגם להראות טבעי !תודה לך סשה - ממליצה בחום! עשית לי את היום הזה למלא יופי, אסתטיקה , ביטחון וכייף גדול !אלף תודות ואת כל ההמלצות שבעולם!! אין מאפרות כמוך!!
הצג עוד

orlyori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בדקתי מספר מאפרות ואז הגעתי אל סשה..... סשה היא משהו מיוחד, שילוב של מאפרת מוכשרת מאוד, מקצועית בחורה מקסימה ומרגיעה, נעימה וקשובה. היא עזרה לי לארגן ולתאם ולסדר את היום כך שתוכל גם לאפר את אחותי ואימי (שהתארגנו במקום אחר), וכשביקשתי לעוד בנות באותו יום ידעה להגיד שהיא לא תוכל לעשות זאת אבל תיאמה לי מאפרת מהסטודיו שאיפרה את שאר הבנות. לכל אחת מאיתנו עשתה איפור שונה לגמרי (בהתאם ללבוש ולגיל כמובן) וכולן היו מרוצות מהאישיות והכישרון! הייתי מאוד מרוצה מעבודתה, רואים כמה היא מקצועית תוך כדי, בודקת עם הצלם לראות איך האיפור יוצא בתמונות ולא עוזבת את הכלה לשנייה עד שהיא מרוצה. בקיצור - הבחירה הכי נכונה שניתן לעשות ליום מיוחד שכזה. ברור לי שהיא תלווה אותנו בכל שמחה משפחתית שתהיה בעתיד, כולם היום מאוד מרוצים (אפילו הבנים :))
הצג עוד

דנה-ווי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני בחורה טבעית וחשבתי בכלל לוותר על מאפרת מקצועית, להתאפשר בקטנה לבד כמו שאני יודעת ואוהבת. סתם בשביל הניסיון, הלכתי לבדוק מאפרת אחת שהמליצו לי עליה, כאחת שמאפרת תמיד הכי טבעי נקי ויפה, ויצאתי אחרי שהפנים שלי התנפחו מהחומרים הלא איכותיים וכנראה מעוררי אלרגיות אצל בעלות עור רגיש כמו שלי....חשבתי לוותר על איפור בכלל אבל אז קיבלתי המלצה מחברה שהתאפרה אצל סשה, המאפרת הבכירה של עדה לזורגן עליה שמעתי רבות והחלטתי להיפגש איתה. מהרגע הראשון הבנתי שמדובר במישהי שמבינה את הראש שלי ובמאפרת מקצועית ביותר. שאלתי על כל החומרים והיא ענתה בסבלנות וגם כשהתלבטתי ושיניתי את דעתי היא שמרה את התאריך והיתה מאוד סבלנית ותומכת.ביום של החתונה היא היתה הכי נחמדה ועזרה לנו להעביר את היום בכיף כדי שיצאו צילומים יפים ומגניבים. וגם כשמשהו לא מצא חן בעיני היא הציעה לשנות ותיקנה לפי רצוני. בסופו של דבר אחותי נדלקה והחליטה גם להתאפר בעזרתה והיא עשתה לה לוק אחר ,נקי, סקסי ומדהים לגמרי. בקיצור, ממליצה בחום :) תודה סשה!
הצג עוד

miri123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ל סשה דייב המדהימה הגעתי דרך הסטודיו של עדה לזורגן בהתחלה הגעתי לשם עם חששות כיוון שהעור שלי כהה ולא כולן יודעות לאפר עור כהה זה לא סוד, אז ניסיתי מאפרת אחת ולא הייתי מרוצה כ"כ אז ניסיתי אצל סשה דייב והיא פשוט ידעה מה היא עושה מההתחלה וגרמה לי להרגיש בטוחה ורגועה שאצא יפה גם בתמונות וגם בחתונה עצמה ובאמת כשהגיע הרגע לא חששתי לשנייה והתוצאה הייתה מדהימה, קיבלתי המון מחמאות והתמונות יצאו מעלפות בזכות ההשקעה שלה באיפור והפרפקציוניזם שלה שכל קו יהיה במקום וכל האיפור יהיה עדין אך עדיין יפהפה ומדוייק. פשוט מקצועית ברמות ונעימה ומשרה אווירה נינוחה היה לי פשוט כייף!!סשה את מהממת!!! המון תודות!!!מירי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up