כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דוצ'ה וילה
89
90 מתוך 100
לפי 57 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חייקי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא היה לנו ספק שאנחנו רוצים אירוע בתל אביב, אירוע אחר ממה שחווים היום, עם ניחוח אורבני ואווירה אינטימית וחמה. הלכנו להמון מקומות בעיר בערך 8!!! אחרי התלבטויות רבות החלטנו ללכת על הדוצ׳ה וילה.. מהרגע שפגשנו את אביה המקסימה כבר התאהבנו! המקום כלכך רומנטי, הכיל את 170 האורחים שהיו לנו באופן מושלם! אפילו לא היה צריך להניח עציצים במרכז השולחן מרוב שיפה שם ומושקע בפרטים הקטנים. האירוע הרגיש מלא וחי עם אווירה מדהימה. לא הפסקנו לקבל מחמאות מכולם על בחירת המקום והאוכל הטעים. ליאור מנהל האירוע.. היה כלכך כיף לעבוד מולו! דאג להכל ובעיקר לכך שרק נהנה ונהיה אורחים בחתונה שלנו! בקיצור.. הכי שמחים על הבחירה שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מילה אחת רעה אין. כל האנשים שדיברנו איתם לפני כדי להבין מה הקאטצ' של המקום אמרו לנו אותו הדבר: אין קאטצ'. אחלה אוכל, אחלה צוות, חנייה צמודה, מקום כיפי ומזמין. יש גם גלריה בקומה העליונה עם סנוקר, כדורגל שולחן ופלייסטיישן (אנחנו גם שידרנו מכבי באותו הערב, היה משחק מטורף מול צסק"א). למי שמחפשת חתונה שבה האורחים יעשו מה שבא להם ובזרימה - ה-מקום. לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני ולא התחרטנו לרגע. אירוע קטן לא מצריך מנהל אירוע.
הצג עוד

Mashka   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה מקום מדהים! חיפשנו משהו יוצא דופן, רצינו מקום שנוכל להיות אנחנו, מקום שיוצר אווירה אינטימית וחמה. דוצ'ה וילה זה בדיוק מה שחיפשנו . המקום מאוד יפה ומיוחד, מעוצב בסגנון וינטאג' אשר תורם לתחושה של "בית". זה היה המקום הראשון שראינו, קיבלה אותנו אביה המדהימה שהייתה מאוד סבלנית אלנו כי אחרי ביקור ראשון הגנו עוד 3 פעמים לביקור :) ואז הכרנו את ליאור המנהל אירוע המקסים, שהתחברנו אליו מהרגע הראשון, תמיד היה זמין, עזר בכל דבר, ענה על כל שאלה, עשה הכל כדי שהאירוע יעבור כמו שצריך בלי שום תקלות. גם בזמן האירוע תמיד היה בסביבה , פיקח על הכל, ועשה את העבודה שלו 110% !! באירוע עצמו לא היינו צריכים לדאוג יכולנו להרשות לעצמנו להשתחרר ולהנות מהאירוע. אחר האירוע קיבלנו מלא מחמאות על המקום ועל האוכל הטעים !!! היה לנו מאוד חשוב שהאוכל באירוע היה הכי טעים, והאוכל היה מעולה! תפריט אלכוהול עשיר מאוד, ויש גם חניה תת קרקעית . היה לנו אירוע מושלם !!! נהננו מאוד ושמחנו שבחרנו בדוצ'ה :)
הצג עוד

noalevinton   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו!!!! איך מתחילים בכלל? התחתנו בדוצ'ה וילה ב 22.8.19, מהרגע שנכנסנו למקום הרגשנו שנינו מיידית את החיבור. כשגם קצת הכרנו את אביה המדהימההה (אין דברים כאלו), הבנו שאנחנו במקום המדוייק וסגרנו. ואז הגיע ליאור.. ליאור הוא לא מנהל אירוע.. הוא נשמה אמיתית, חבר, זורם, קשוב, מייעץ, הכי איתנו, זמין כל הזמן.. לא יודעת מה צריך יותר מזה בתכלס.. האירוע עצמו היה מעל המצופה ממש!! האורחים פרגנו על הנראות של המקום, האוכל המעולה והאווירה!! וואוווו האווירה!!! המבנה של המקום מסודר בצורה כל כך מושלמת שהיו 180 איש עם הרגשה של 300, הרגיש מלא ולא צפוף בכלל. ממליצים ביותר, אין משהו שלא אהבנו.. הכל היה מעל ומעבר מבחינתנו
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
השבוע היה לנו את טקס הזוגיות סטייל מלחמת הכוכבים הכי מדהים בעולם. אנחנו עדיין באופוריה. דוצ'ה וילה היה המקום הראשון שראינו. קיבלה אותנו אביה המדהימה, שהייתה מקסימה ונהדרת אלינו מההתחלה. אז הכרנו את ליאור המנהל המקסים, שהתחברנו אליו מהרגע הראשון. הוא זרם איתנו על כל בדיחה ורעיון שהיה לנו, מערב הטעימות עד השנייה האחרונה של האירוע. ליאור ואביה ענו לנו על כל שאלה שהייתה לנו. לקחנו בנוסף את די. ג'יי הבית- עופרי, שהיה גם הוא פשוט נהדר. ליאור דאג לנו ולמשפחות שלנו, מכמובן ערב הטעימות ועד השנייה האחרונה של האירוע. קיבלנו על המקום והאירוע בכלל מחמאות מכולם. על האוכל, הדיג'יי, על הטקס שהיה מרגש ונפלא והיחס החם מהמלצרים. קיבלנו על ליאור מחמאות מכל הספקים שלנו. ליאור דאג לכל אחד ושכל דבר יהיה מתוקתק עד לפרט האחרון. אם הייתה איזשהי בעיה כלשהי הקשורה לאירוע, אין לנו שמץ של מושג כיוון שדאגו שהכל יתקתק בצורה מושלמת. דוצ'ה, נתתם לנו את טקס הזוגיות שחלמנו עליו. לא היה יכול להיות ערב יותר טוב מזה. תודה על ערב שלא ישכח.
הצג עוד

Ami   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אווירה שירות ואולם שהתאימו לנו בול, והיו נהדרים מההתחלה ועד הסוף. תמיכה, מחשבה משותפת, השקעה וירידה לכל פרט ופרט. המקום עצמו מאוד מאוד יפה, האוכל מעולה ביותר, והשירות מצויין. לאירוע בסדר גודל כמו שלנו נותן הרגשה של "לא עוד חתונה" אלא משהו ייחודי. ובמיוחד חשוב לנו לציין את רומן מנהל האירוע שדאג לכל דבר והקפיד על כל בקשה ורצון שלנו, וגרם לכך שנהיה בראש שקט כל האירוע ושתהיה לנו חוויה מדהימה. תודה!
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, איזה מקום מדהים! ראשית, נפתח ונאמר כי לאו דווקא רצינו לעשות חתונה. חיפשנו משהו יוצא דופן מכיוון שהחלטנו שאם כבר עושים חתונה, נרצה מקום שנוכל להיות אנחנו ובתקווה, יעזרו לנו לעשות זאת. ברגע שנכנסו לביקור ראשוני במקום, ריח הנקיון, העיצוב הייחודי, ה"פאב השכונתי" שפוגש את רחבת האוכל המיוחדים וכמובן, הרצון והחיוך של אביה (האחראית) לאחר כל שאלה הוביל לכך שלאחר חמש דקות, דיברנו תאריכים פנויים. המחיר (330 ש"ח לראש על התחייבות ל-100 איש שמגיעים, על כל אדם נוסף - 320 ש"ח) כלל ארוחה עשירה (3 מנות פתיחה, 3 מנות עיקריות, 6 קינוחים - כל דבר יותר איכותי ויותר טעים מהקודם! שלא לדבר על כך שהצמחוניים/טבעוניים ליקקו את הצלחות מהמנות שלהם), תפריט אלכוהול עשיר, חניה תת קרקעית ומשכורות לצוות (לאחר האירוע החלטנו לתת טיפ קטן לצוות כהוקרה על הארוע המדהים!). לאחר מכן, כחודש לפני, קבענו פגישה עם מנהל הערב שלנו (מר רומן שהיה מדהים) - העברנו לו כי אנו מעוניינים בחתונה קצת פחות שיגרתית והוא האזין לשגעונות שלנו ולאחר שהבין אותנו, התחיל להציע רעיונות כיצד להוציא את השגעונות שלנו לפועל. רומן עשה הכל על מנת לעזור, להקל, לייעל ובעיקר, להרגיע את החששות שלנו. טעימות - כשבועיים לפני הארוע (בתאריך הראשוני שהוזמנו אליו, כ-6 שבועות לפני - לא יכולנו להגיע מסיבות אישיות) - 4 מתוך 9 מנות ראשונות הוצגו, 6 מתוך 18 מנות עיקריות הוצגו - יש מי שיגיד שזה חסרון, אני בעיקר התרשמנו כי על אף ההתחייבות שלנו למקום ללא טעימות מוקדמות, לא הצטערנו...היה פשוט מדהים! בסופו של יום, החלטנו קצת "להסתכן" ולבחור מנות שלא טעמנו (בדיעבד, הסיכון היה מוצלח!) - גם כאן, התייעצנו עם רומן והוא קלע! הארוע עצמו היה מדהים ומרגש - לכשהגענו, הצוות עשה הכל ע"מ לגרום לנו לנוח קצת ולהירגע (בינינו, מי מסוגל ביום החתונה?!). לכשהארוע החל, הצוות היה נהדר, לא הפסקנו לקבל (עוד במהלך הארוע עצמו ועד יומיים לאחר מכן) שיחות והודעות על הבחירה החכמה, האוכל האיכותי, העיצוב המדהים וכמובן, החיוך והרצון הטוב של הצוות. אתוודה ואומר, עוד במהלך הארוע, רק מהרצון של להגיע שוב פעם, "שידכתי" בין חבר טוב המחפש מקום להתחתן לאביה - האחראית בתקווה שהוא יתחתן שם...נראה מה יקרה! אני יודע למה אני מקווה :)
הצג עוד

עליזה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה קטנה של פחות מ150 איש, ובביקור שלנו בדוצ'ה הייתה הפעם הראשונה שהתחלתי ממש לדמיין את הארוע המיוחד שלנו. זה מקום שהוא שילוב מושלם בין בית פרטי מעוצב היטב, לבין בר-קפה בסגנון רטרו, נותן הרגשה חמימה וביתית, אבל גם, לא פחות חשוב, מאפשר מסיבה משוגעת. הצוות של הדוצ'ה מקצוענים, החל מאביה שפגשה אותנו לראשונה, ועד לרומן מנהל הארוע, שדאג לנו לכל הפרטים הקטנים, כולל כל הבקשות המיוחדות שלנו, ותקתק את הכל במהלך הערב בצורה מושלמת. לסיכום - חוויה בלתי נשכחת, ואנחנו סופר מרוצים!
הצג עוד

ייגור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לדוצ'ה וילה הגענו בטעות. אנחנו זוג רוסים, ושכמו אצל רוב הרוסים תכננו חתונה קטנה יחסית. בתכנון הראשוני היה לנו 50-60 מוזמנים (מספר המוזמנים טיפס קצת לכיוון ה-80 בהמשך). לא רצינו לעשות חתונה במסעדה, רצינו לחגוג את הרגע המרגש הזה בצורה מיוחדת. התחלנו לחפש אופציות שונות כמו לשכור וילה, לחגוג חתונה על יאכטה בשייט ובמקביל התחלנו לחפש עולמות קטנים יחסית. עולמות הראשונים שהתקשרנו אליהם אמרו שאצלם ההתחייבות של 80-90 אנשים מינימום. אחד המקומות שדיברנו איתו, כששמע שאנחנו מחפשים מקום ל-50-60 איש המליץ לנו על דוצ'ה וילה, התקשרנו אליהם וקבענו פגישה. זה בעצם היה האולם הראשון שראינו. בהתחלה קצת נבהלנו מהמיקום של האולם (קרוב לתחנה מרכזית הישנה) אבל מרגע שנכנסנו לאולם התאהבנו במקום. המקום מאוד מיוחד ויפה, מעוצב סגנון וינטאג' (אנחנו בסוף לא הוספנו עיצוב משלנו בכלל) שיוצר אווירה אינטימית וחמה - בדיוק מה שחיפשנו. מה שהכי מגניב שיש בו 2 קומות: קומה ראשונה עם רחבת ריקודים קטנה צמודה לבר ומתחם לשולחנות אוכל, בקומה שניה פינות ישיבה עם ספות ושולחן ביליארד. כל מי שרצה לנוח קצת מהמוזיקה הרועשת, במקום לשבת בשולחנות אוכל, יכל לעלות למעלה ולשבת שם, איפה שהמוזיקה פחות חזקה. בגלל שזה היה המקום הראשון שראינו, אז הלכנו לראות עוד איזה 5 מקומות, אבל לבסוף חזרנו לדוצ'ה וילה. בשלב של לפני החתונה עבדנו בעיקר מול אביה (שמולה שגרנו את ההתחייבות וכל הנושאים המנהלתיים) ורומן (מנהל האירוע). שניהם אנשים יוצאים מן הכלל, נחמדים וקשובים. היו מוכנים לדבר איתנו בכל רגע נתון, לענות על שאלות ולעזור לנו בכל מה שהיינו צריכים. לא הייתה להם שום בעיה לדבר בכל שעה במהלך היום ואפילו להתכתב ב-whatsapp. בכל השלבים של תכנון האירוע הרומן היה זמין וקשוב לשאלות ודאגות שלנו, עזר לנו ויעץ לנו כל פעם שהיינו צריכים. אפילו ארגן לנו ברמן ומלצרים דוברי רוסית למשפחה הקרובה שבאו מרוסיה. באירוע עצמו לא היינו צריכים לדאוג לכלום, כי רומן דאג להכל, והיינו יכולים להרשות לעצנו לא לדאוג, להשתחרר ולהנות מהאירוע. לאחר האירוע קיבלנו מלא מחמאות על המקום ועל האוכל הטעים והיו כמה אנשים שאמרו שהיו רוצים לעשות את החתונה שלהם במקום דומה ושמזמן לא היו בחתונה מגניבה כל כך. המקום הזה מושלם לחתונות קטנות של עד 120 איש. האוכל היה טעים, העיצוב ואווירה יוצאת מן הכלל, צוות האירוע עם רומן בראשו היה מקצועי וחביב במיוחד. המחיר סביר מאוד שכלל בתוכו בר אלכוהול מורחב, עיצוב הבסיסי שלהם (שמבחינתי מספיק מעל ומעבר) וגם די ג'י. נקודה היחידה אולי שהייתי יכול להתלונן עליה זה שבטעימות אין אפשרות לטעום את כל התפריט אלה רק מנות נבחרות, אבל לא הייתה לנו בעיה לבחור מהמנות הנבחרות האלה כי האוכל באמת היה טעים, וכשרצינו לטעום עוד מנה מחוץ למנות שהגישו לנו בטעימות, רומן קבע לנו טעימה מיוחד ספציפית למנות אלה.
הצג עוד

Maria   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו פשוט תודה לדוצ'ה וילה על האירוע המושלם. אני לא יודעת ממה להתחיל, הייתה לנו חתונה קטנה של 90 איש וכבר עבר שבועיים מאז החתונה ואנחנו מקבלים משובים טובים מאוד בסגנון של "הייתי רוצה שהחתונה שלי תראה באותו סגנון", האוכל היה טעים, העיצוב היה מדהים, סגנון כפרי ווינטג', אשר תורם לתחושה של "בית", ומלא מאורחינו ציינו שהם הרגישו שזה לא אירוע שגרתי, אלא הייתה הרגשה אינטימית וביתית. רומן מנהל אירוע דאג לכל פרט ופרט וגרם לי לא לדאוג לשום דבר ולהיות נינוחה בחתונתי, חשוב לציין שהוספנו לעיצוב דברים שעשינו בעצמנו (למרות שבלי התוספות שלנו המקום נראה מושלם) ביניהם צנצנות עם הפרחים, ורומן דאג שיפזרו את זה בדיוק כפי שרציתי. אני בשמחה אמליץ לכל המכרים שלי שרוצים להתחתן בחתונה קטנה על המקום. דבר נוסף, דוצ'יה וילה המליצו לנו גם על דיל דרכם של DJ + צלמת, אז לקחנו דרכם את DJ שחר רונן וחן ראובן, תמונות עדיין לא קיבלנו אבל מבחינת המשובים על המוזיקה כולם היו מאוד מרוצים וזה פגע בול בטעם של כולם. רחבת הריקודים הייתה מלאה עד סוף האירוע. אני אסכם ואגיד שהייתה לנו חתונה שמחה וכיפית! תודה דוצ'ה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up