כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
 ארזביט - ErezBit Visual Storyteller

ארזביט - ErezBit Visual Storyteller

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545335747,046775389
96
99 מתוך 100
לפי 127 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
reutzamir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ארז ושותפו צלמו אותנו ביום חתונתנו. הם היו בדיוק מה שחיפשנו והיינו צריכים.. עם הרבה מאד מקצועיות ידעו איך להשתלב באופן הכי מרגיע ונעים וללא כל מאמץ מצידינו קבלנו תמונות יפיפיות, שירות נפלא ומלא רצון טוב מצידו של ארז שבאמת נתן את כל הלב עד הרגע האחרון ממש:)
הצג עוד

serach2   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שלום לכולם, היה לנו ברור שבתמונות אנחנו משקיעים!!! ולכן אחרי המלצה חמה מחבר ושיחת טלפון קצרה ידענו שארזביט יהיו הצלמים שלנו!(יגאל ועידן!!!)הם הגיעו עם אנרגיות , שמו דגש לכל מה שביקשנו, פשוט הרגשנו שהם חלק מהחתונה... יצאו אחלה תמונות!!! כיף גדול ... תודה רבה
הצג עוד

Naftali   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני כשבוע התחתנו, כאשר בחרנו את הצלם לאירוע לרגע לא היה ספק שארז יצלם לנו את היום המיוחד הזה. את ארז הכרתי לפני כמה שנים כאשר הוא הקנה לי את יסודות הצילום בקורס אצלו בסטודיו. כבר אז נחשפתי לקו המחשבה שלו, לצורה האומנותית -דוקומנטרית שבה הוא רואה כל פריים. לחשיבות של התאורה ומציאת ה"סיפור" לכל קליק במצלמה. ארז הוא אדם נעים ונוח- מה שנתן לנו שקט ובטחון לאורך כל התהליך- מהסגירה של הפרטים לפני החתונה ועד לאירוע עצמו בו פשוט לא הרגשנו בו ובאוהד הצלם הנהדר הנוסף מצוות ארזביט. הירידה לפרטים הדהימה אותנו - שבועיים לפני , ארז שלח לנו דף בו מילאנו פרטים - לכל הדברים הרלוונטים לצילום החתונה. בלי להשאיר שום דבר לא ברור מבחינתו ומבחינתנו. בחתונה עצמה כפי שציינתי הגיע אוהד- צלם נוסף נעים ויסודי- שדאג לא להשאיר רגע ללא תיעוד מדויק ומעניין מזוית נוספת ושם עין לרגעים מיוחדים. התמונות שלו פשוט מעולות! שלושה ימים (!!!) לאחר החתונה קיבלנו סבב ראשון של תמונות שכלל 600 תמונות מובחרות מעובדות בצורה ייחודית ויוצאת דופן אלינו! יום למחרת כבר קיבלנו את כל חומר הגלם בנוסף לגלריה אינטרנטית אינטראקטיבית וקלה לשימוש עם כל התמונות המעובדות לשיתוף לחברים ומשפחה, ולהורדה להדפסה בפורמט איכותי. התוצאה -מדהימה! בקיצור, מומלץ ! מומלץ! מומלץ!
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בסופו של האירוע מה שנשאר אלו התמונות ולנו היה חשוב שהן יהיו מוצלחות ככל האפשר, אז פנינו לארזביט. את ארז הכרתי לפני 9 שנים בחתונתו של אחי ולאחר מכן כשלמדתי אצלו צילום וכך ידעתי על המקצוענות שלו, היחס הנפלא והירידה לפרטים החשובים. היה חשוב לנו לקבל תמונות איכותיות וללכוד כמה שיותר רגעים ולכן, למרות שלא התחתנו בצפון, התעקשנו לפנות אל ארז. בחתונתנו צילמו אוהד, יגאל וליאת שהגיעו מוקדם למקום ההתארגנות ועשו כל שביכולתם להוריד את מפלס המתח ולהצחיק. לפני החתונה העברנו לארז הסברים על המשפחות ועל כך שחשוב לנו לצלם הרבה את סבתי. ליאת המקסימה, דאגה שהבקשה הזאת לא תפוספס ודאגה להתעדכן לגבי הגעתה. היתה לנו חתונה שמחה והצילומים והוידאו מרגשים אותנו היום כאילו אנו חוגגים שוב. סבתי נפטרה מספר ימים לאחר החתונה והספיקה להינות מהתמונות שארז ערך במהירות ובמקצועיות. אוהד תודה על ההומור, ליאת תודה על הדאגה ויגאל תודה על זה שנכחת וצילמת וידאו של המון רגעים שחשובים לנו. ארז תודה שערכת בכזו מהירות, זה לא מובן מאליו. נתראה בשמחות.
הצג עוד

meital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב זו בהחלט אחת הבחירות המוצלחות שלנו בכל עניין החתונה! בפגישה הראשונה כבר הבנו שזה חייב להיות ארזביט ללא ספק ולא טעינו... צוות הצילום הכי מאגניב שיש, מוכשרים בטירוף, מקצועיים ומקסימים כל כך. היה הכי כיףף להעביר איתם את היום הזה (ואנחנו מאלה שקצת פחות אוהבים להיות מול מצלמה..). הם מצחיקים, שנונים, נעימים כל כך והחיבור היה מעולה וזה ממש חשוב ביום הזה:) אחרי שכבו כל האורות, קיבלנו את התמונות ממש מהר, תמונות איכותיות ממש, ממש כיף גדול. כל מי שפגשנו אחרי האירוע החמיא על צוות הצילום שהיה מקצועי בטירוף בקיצור, ממליצים בחום!! תודה רבה לארז, יגאל, אוהד ועידן! היה כיף.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בנובמבר האחרון בבית שאן. את ארז הכרנו קודם דרך קרובי משפחה שהמליצו עליו בחום, המליצו וצדקו ! צוות מקצועי, מוכשר, אומנותי ומעל הכל אנושי וחם. שנינו, שלא אוהבים להצטלם חששנו מאוד מהמעמד הזה - אך הצוות הנהדר: אוהד, יגאל ועידן המקסימים הפך את המעמד לחוויה נהדרת ! בקיצור, מומלץ מומלץ מומלץ בחום !
הצג עוד

Merav   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגני גינוסר באוקטובר האחרון. לרגע לא התלבטנו מי יהיה הצלם שלנו, אחרי שראינו את האתר של ארז. לאורך כל הדרך ההתנהלות מול ארז היתה מקצועית ונעימה מאוד. נוסף על התמונות הטובות, פשוט כיף לעבוד איתו. ארז והצלמים יגאל ואוהד תפסו כל רגע בחתונה השמחה שלנו, והצליחו להעביר את השמחה. הוידאו הערוך פשוט מצויין ואנחנו לא מפסיקים לראות אותו. ממליצים על ארז בחום!
הצג עוד

tsverling   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 8/10 ארז ואוהד היו מקסימים בתור אחת שלא חובבת מצלמות לא הרגשתי אותם בכלל והם זרמו איתנו בהכול התמונות יצאו מדהימות וכבר היו מוכנות כמה ימים אחרי לא האמנו, ירד לנו גשם בחתונה והם נשארו רטובים לצלם עד לפנות בוקר עד הסוף :-) וצילמו בגשם תמונות מדהימות. קיבלתי המון המלצות על ארזביט ובהחלט מגיע להם תודה לכם שלקחתם חלק ביום המאושר שלנו בזכותכם הוא היה מושלם
הצג עוד

liora.arzi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-22.10.15 ואחרי פחות משבוע קיבלנו כבר את התמונות מסוננות. כל אחד מאנשי הצוות: ארז, יובל וליאת נתן 120% עבודה כדי שנהנה באירוע שלנו ויהיו לנו מזכרות הכי יפות ומרגשות. מקצועיים מהרגע הראשון ועד האחרון ונותנים שירות חם ואישי. התמונות לא קיטשיות אלא אותנטיות ומשקפות בדיוק אותנו. קיבלנו על ארזביט המלצות חמות מחברים וידענו שאנחנו רוצים רק אותו. הייתה לנו חוויה מעולה והרבה בזכותם. רק מחמאות ושבחים.
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מלון אחוזת אוהלו השתמש בשירותיו של ארז כבר מספר פעמים. נעשתה עבודה מאוד מקצועית ואיכותית גם במהלך הצילומים וגם בעיבוד התמונות. יש התחשבות מלאה בצרכים ורצונות של הלקוח תוך יחס אישי ואדיב ביותר.

להמשך גלישה באתר
up