כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איזי דיל

איזי דיל

חנויות מחשבים
כתובת:
טלפון:03-6540726
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נחמיה כץ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חוסר אמינות גובל בהונאהסיפקו הרדיסק פגום באריזה פתוחה תאריך גירוד (לאחריות) מלפני חודשיים,כשהצלחתי להשיג את ניסים דרך שרות הלקוחות,שמקבלות הודעות,ולא מעבירות-עובדה:לא עונים נתבקשתי לשלוח לתיבת דאר ומיד ישלחו חדשאחרי שלשה שבועות של נסיונות אכזב ליצור קשר הצלחתי....ונאמר לי שלא קבלו החבילה.....ברשות הדאר,דוקא אמרו שהחבילה היגיעה יום לאחר המשלוח,ושמאז היא שוכבת בדאר חולון .לקח עוד עשרה ימים ליצור קשר,וכל פעם,מחר....מחר-ואיןרק לאחר שאיימתי בתביעה ובפרסום הדבר נשלח המוצר והם אפילו"לא מבינים למה אני כועס"יותר מחדש הייתי ללא מחשב,ואני זקוק לו לעבודתי,ואין אפילו התנצלות.הבתטחתי להם ואקיים-גם לא אקנה מהם וגם אעשה להם כזה שם שאף אחד לא יקנה מהםהנני לציין שאני קונה הרבה באינטרנט ותופעה כזאת ,לא ראיתי
הצג עוד

pronirs   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
עשיתי הזמנה לפני שבועיים עד היו לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי . בכל יום ניסיתי להתקשר יותר מ 20 פעמים ללא הועיל. אני אישית לא ממליץ לכם להזמין מהם.
הצג עוד

בניה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי מהם מסך מחשב לפני חודש. דיברתי עם ניסים בטלפון והוא לקח ממני פרטי כרטיס אשראי והבטיח הגעה בהתחייבות של 14 ימים, אבל הוא אמר שהוא ישלח את זה למחרת לאביב שיגור ועתם זה יגיע לאחר 4 ימים.אחרי שבוע התקשרתי ושאלתי מה קורה, והוא אמר לי להמתין בסבלנות זה כבר אצל אביב שיגור והוא יברר אצלם למה זה עוד לא נשלח ויחזור אליי.לאחר שבוע שאף אחד לא חזר אליי וגם עברה תקופת ההתחייבות ניסיתי לתפוס אותם בטלפון, כל פעם הגעתי לטלפנית שטענה שהיא רק יכולה להשאיר הודעות והיא בכלל לא מהחברה, והיא תשאיר הודעה "דחופה ביותר" לחזור אליי.כך עבר לו עוד שבוע כשאף אחד לא חוזר אליי. עד שפעם אחת התקשרתי והצלחתי להגיע לניסים, שאמר לי ש"זה הגיע לאביב שיגור ו'נפגם' שם ולכן הם החזירו את המוצר רק עכשיו ואני שולח לך אותו במיידי עם שליח מיוחד עד הבית וזה מגיע אליך עד מחר בבוקר" כך אמר ומאז עבר שבוע, שוב לא עונים לטלפונים ולא לאימיילים, אי אפשר להשיג אותם, אני לא קיבלתי כלום, ואפילו לבטל את ההזמנה אי אפשר.
הצג עוד

elibenyaacov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לאיזי דיל דרך תוצאות של זאפ. הזמנתי חלק אחד - דיסק קשיח.החלק הגיע בדיוק בזמן. 4 ימי עסקים.שמחתי שהחלק הגיע בזמן כי הצטרכתי אותו עבור תיקון של לקוח שלי. החלק הגיע בשקית פשוטה. מאד מוזר בעיניי. לרוב שאני מזמין חלקים אני מקבל אותם עטופים היטב היטב בחומרים רציניים יותר משקית. כמה דקות אחרי הצטערתי לגלות שהחלק הגיע לא תקין. מקולקל. התקשרתי אליהם במשך 3 ימים רצוף. הבעיה היא שהטלפניות בשירות הלקוחות שלהם רק רושמות הודעות. לא ניתן לדבר ישירות עם ניסים (או כל אדם מוסמך אחר). אז השארתי הודעות 3 ימים לא כולל חגים. ואז חזר אלי ניסים, ואמר לי לשלוח אליו חזרה את החלק המקולקל ואז הוא יחליף לי אותו. שלחתי מייד ביום שישי. התקשרתי שוב כמה ימים ברצף לודא שהחלק הגיע וששולחים לי חזרה. שוב השארתי המון הודעות. כך עבר עוד שבוע, כשבמהלכו מר ניסים לא מודיע לי שום דבר, ואז, מכיוון שכבר לא היה לי יותר צורך באותו בחלק (תיקנתי ללקוח את המחשב עם חלק אחר. לא יכולתי למשוך איתו עוד את הזמן) אז ביקשתי מניסים ביטול עסקה. ניסים אמר אין בעיה, רק צריך לראות איך וזה בתהליך. שוב התקשרתי, שוב ושוב במשך ימים רבים. עברו כבר שבועות מאז . וכספי עדין לא הוחזר אלי.אני מאד מאוכזב מהיחס שקיבלתי מניסים, ומכל התהליך המייגע, ואני לא מאמין שעדיין לא רק שלא קיבלתי את כספי חזרה, אלא גם אף אחד בחברת איזידיל לא טורח לחזור אלי. אני מצידי כבר נואשתי מלהשאיר הודעות.
הצג עוד

mni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
שרות לאחר קניה בילתי אפשרי הקשר הו דרך מוקד טלפוני חיצוני השארתי הודעות אין ספור הזמנתי זיכרון SDRAM256 קינגסטון בתאריך 8.10 .ניסים הבטיח לשלוח מיד למחרת את הזיכרון.לאחר שחשבוני חויב בתאריך 15.10 ולא קיבלתי את הזיכרון השארתי הודעות לניסים שיצור קשר בתאריך22.10 קיבלתי בדואר אקספרס זיכרון מסוג DDR256 שלא מתאים ולא בהתאם להזמנתי אני תקוע אים זיכרון שאין מה לעשות איתו אין כתובת שאני יכול להגיע ולהחזיר או להחליף את הזיכרון למרות הודעות ומייל שאני שולח אף אחד לא חוזר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up