כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שפר יהלומים - טבעות אירוסין

שפר יהלומים - טבעות אירוסין

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:03-5764000
91
98 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום בוטיק, איכותי, סופר מקצועי, מחיר הוגן מאוד! הייתי בעוד מקומות לפני ובכולם הרגשתי כמו באיזה חנות בקניון המוני כזה, שם ישבתי אחד על אחד עם היועצת, קיבלתי זמן לעבור על הדוגמאות הרבות (לא המון אבל כל אחת מדהימה). ללא ספק להגיע רק לפה! לא לשכוח לתאם לפני ההגעה. ממליץ בחום. ואישתי (ארוסתי דאז) עפהה על הטבעת! עשו לה גם תיקוני גודל חינם.
הצג עוד

יוני א   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בתור אדם שבוחן לעומק כל קניה שהוא עושה, הבחירה בשפר הייתה בת הבחירות הטובות שעשיתי. לאחר מעבר במספר מקומות ומחקר(מעמיק!) על מה זה יהלום, מהם הקריטריונים לדירוגים ואיך עובד כל העסק(ממליץ להקדיש כמה דקות לקרוא ולהגיע מוכן), הגעתי לשפר וקיבלה אותי דריה. דריה קיבלה אותנו בזרועות פתוחות והדבר הכי חשוב שהיא מעניקה היא הרצון לעזור ולא הרצון למכור(בניגוד למוכרים אחרים שרואים גבר שרוצה לקנות לחברה שלו טבעת ורואים אותו בתור טרף קל ומנסים לגזול ממכם כסף מיותר על מוצר פחות טוב). יתרה מזאת, היא אפילו ממליצה לחסוך כמה שאפשר(לדוג' יש רמת ניקיון של יהלום שעין אנושית כלל לא מבחינה בו, או תעודה גומולוגית של אירופה VS תעודה של ארה"ב שהיא יקרה אך אין בה שימוש מעבר ליוקרה הקצת יותר גבוהה). ביקשתי גם מדריה, עקב קוצר זמן, שהטבעת תהיה מוכנה תוך 6 ימים(רוב המקומות דורשים שבועיים) והיא אכן הייתה מוכנה וארוזה כבר בתחילת היום השישי להזמנה. , המקום מקצועי ביותר, אין כאן מחירים הזויים שמודבקים על טבעות ולאחר מכן המחיר הוא "בשבילך אעשה לך במחיר כזה וכזה", הכל שקוף והכל גלוי(יהלום אמיתי שווה בכל מקום בעולם אותו מחיר בידיוק וכנ"ל לגבי טבעות זהב עליהן משובץ היהלום). בנוסף, התנאים לקנייה(60 יום החזר כספי מלא, אחריות לכל החיים, ניקיון פעמיים בשנה) בהחלט מדברים בעד עצמם. לא מצאתי מקום טוב יותר, גם מבחינת המחיר, וכמובן מבחינת השירות. יש לציין שיש לקבוע פגישה מראש בטלפון.
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני מספר חודשים זכיתי בטבעת של שפר יהלומים. העיצוב כל כך עדין ויפה ולא ראיתי דומה לו אצל אף אחת אחרת ובאף חנות, נשים יבינו כמה שמקוריות חשובה! בן זוגי חזר מהחנות כמעט עם דיפלומה ביהלומים אחרי שהוסבר לו הכל לפרטי פרטים איך לבחור ומה חשוב לדעת ולבדוק. אחרי שבחר את העיצוב והטבעת הוכנה, הוא עוד עשה בה שינויים ותיקונים בחנות עד שהיה מרוצה והעניק לי את הטבעת המושלמת. למרות העיצוב המיוחד, חישוק הטבעת לא היה לי נוח באצבע, ושפר הציעו לתקן במחיר סמלי. הגעתי לחנות וקיבלו אותי בנעימות, בלי הרבה הסברים הבינו מה מפריע לי ומה צריך לעשות ואמרו שיקח קצת זמן לתקן. כמובן היה לי קשה להיפרד מהטבעת וביקשתי שיעשו מאמץ להקדים קצת, ואכן תוך מספר ימים כבר התקשרו להודיע שאפשר להגיע לאסוף. התיקון נעשה מקצועי ויפה ואי אפשר לזהות שנעשה בה איזשהו שינוי. אמנם לא התחברתי לטבעות הנישואין שלהם אבל הראו לי אותן בנועם ולא ניסו לדחוף מכירה, לעומת מקומות אחרים בתעשייה הזו. אחרי שקיבלתי את התיקון הם יצרו קשר ווידאו שהכל לרוחנו ונוח לי ושמחו לעזור. לסיכום - שירות נעים ומומלץ בחום.
הצג עוד

shimrit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל היה מקסים ושירותי, מלא סבלנות, אדיב והגון. והטבעות.... אחת יותר יפה מהשנייה ! ממולץ בחום.

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום! מקום מאוד מסודר, אווירה אישית ויחס חם! לא גורמים כמו רוב המקומות להרגיש שאת בדוכן בקניון והכל בעמידה. יושבים, בודקים והכל באווירה ביתית. אחרי שקיבלתי משם טבעת אירוסין מושלמת, קנינו גם את הנישואים אצלם. מבסוטים עד הגג!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
לא ממליץ. באתי לשפר כדי למצוא טבעת בלבד. ללא יהלום. יהלום כבר היה ברשותי. על פניו הכל נראה בסדר. מקום יוקרתי , מסודר, יפה. אבל תוך חמש דקות שיחה עם אחת הבנות שם קלטתי שהיא נוקטת בטקטיקה של להפחיד את הלקוח. כוונתי היא שהיא ניסתה הכל כדי להסביר לי שזו לא פחות מעבירה פלילית לשים יהלום משלך לטבעת בנפרד (!?) משלהם וניסתה למכור לי טבעות יהלום למרות שלא היה לי צורך בהן. הרושם שקיבלתי היה שהם לא מתעסקים רק בטבעות כי לא שווה להם - אלא בכל המוצר קומפלט. (עם היהלום) זה כשלעצמו מקובל - אך לספר לי סיפורים על עבירה פלילית שלי כשלא עשיתי שום דבר רע , יש כבר גבול! מאוכזב, יצאתי את המקום ובסוף הסתדרתי במקום אחר בוא היו נחמדים אלי ולא זיינו לי בשכל כמו אחת הבנות אצל שפר. לא אחזור. עד היום אני תוהה מה היה הקטע הזה.
הצג עוד

shimrit.tsvika   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
לשם הלכנו אחרי שבעלי קנה שם את טבעת האירוסין. היחס שם היה ממש מקסים וסבלני, המחירים טובים. למי שמחפש מחיר טוב, ייעוץ והכוונה זה המקום! יש לציין שהם מבצעים הגדלות והקטנות חינם לכל החיים :-)
הצג עוד

juju44   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מקסים, טבעות יפות ומחירים טובים, נהננו מכל רגע ובטוח שנחזור!
הצג עוד

ronitkaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מגון מאוד גדול של טבעות אירוסים יחס חם ומאוד נדיב
הצג עוד

love444   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני שמח מאוד שמצאתי את שפר יהלומים, קניתי אצלם טבעות אירוסין במחיר מעולה והאמת היא שמעבר למחיר הטבעת פשוט נראית מיליון דולר. חברה שלי מאושרת איתה. יש להם את הקולקציה הכי גדולה ואיכותית של טבעות אירוסין שמצאתי... מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up