כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הויה - טקס ישראלי
96
98 מתוך 100
לפי 156 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ifat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
שמעתי על ארגון הוויה מחברה שהתחתנה איתם והייתה מרוצה והחלטתי לבדוק ולפנות אליהם. מההתחלה, צוות המשרד היה סופר קשוב ואכפתי ונתן לנו לדייק ולמצוא את מי שיכול להתאים ולערוך לנו את טקס החתונה שלנו. מי שערך את טקס החתונה שלנו היה דוד חיים סעידוב וזכינו לטקס בדיוק כמו שרצינו - מרגש, מצחיק ומלא חיים ואהבה. דוד ידע לדייק אותנו ולעזור לנו לבנות את הטקס איך שאנחנו רוצים במסירות ובקשב רב. הטקס עצמו היה קסום ואנשים לא מפסיקים לדבר איתנו עליו - דוד ידע להנחות את זה בכריזמה משגעת ושילב את כל הדברים שרצינו בצורה מדהימה. אנחנו מאושרים שבחרנו בארגון הויה ובדוד לחתן אותנו.
הצג עוד

lidorb10   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
את ארגון הוויה הכרנו לראשונה בחתונה של חברים, ואהבנו מאוד! הטקס בנוי בצורה כל כך אישית ומשקף באופן מדויק את בני הזוג. בעקבות החברים שלנו, בחרנו גם בעמית מורג שיחתן אותנו, וזו באמת הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! החיבור היה מיידי, הוא הכי סבלני וקשוב שיש! הבין אותנו ואת הרצונות שלנו. קיבלנו פידבקים מעולים מהאורחים שלנו על הצורה הנעימה שהוא העביר את הטקס שלנו. מומלץ בחום ובאהבה!!!
הצג עוד

Camila   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו עורך טקס דרך הויה, חיפשנו לעושות חופה מחוץ לרבנות ושיוויונית, וככה הגענו להוויה וספציפית לעמית מורג הוא היה מאוד נעים וקשוב מההתחלה. לימד אותנו כל הטקס המסורתי ועל בסיס זה בנינו טקס משלנו, מודרני שיוויוני ומרגש בטירוף! אפילו אתגרנו אותו עם כמה חלקים בספרדית לא פשוטים שהוא לקח על עצמו בכיף! האורחים לא הפסיקו להגיד לנו עד כמה זה היה טקס שונה, מיוחד, מרגש ומאוד אנחנו וכולם אמרו שעמית ממש גרם לכולם להרגיש קרוב ונעים
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לארגון "הויה" לאחר חיפוש ברשת, בארגון הכירו לנו את גלית דיאמנט. מהמפגש הראשון ידענו שהיא תיהיה עורכת הטקס שלנו. גלית היא "אשפית מילים", שמיד קלטה את הוייב הזוגי שלנו ויחד תפרנו טקס חופה מושלם, מרגש ובעיקר הכי נכון לנו.קיבלנו עשרות הודעות מהאורחים שהחופה הייתה מרגשת עד דמעות. ❤️ התהליך המשותף שלנו התאסף לערב מדהים, הטקסטים היו בול אנחנו.גלית ניהלה את הטקס בצורה זורמת, שנונה ומצחיקה - אנחנו הכי שמחות בעולם שבחרנו בה להיות עורכת הטקס. ממליצות בחום על ארגון "הויה" ועל גלית בפרט.
הצג עוד

Amalia   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
פנינו להויה בגלל שרצינו לקיים טקס שיבטא את הגישה הליברלית והפלורליסטית שלנו, שנרגיש בנוח איתו ונוכל לעמוד בחופה בשלוה ובשלמות. בן זוגי אתאיסט (וגם דתל"ש) ואני רפורמית, ככה שנקודת המוצא עבורנו הייתה מאוד מלחיצה ומדאיגה, חששנו שלא נצליח לגשר על הפערים ולמצוא משהו שנרגיש איתו בנוח. לאחר שפנינו להויה, יצרו איתנו קשר לשיחה ראשונית והרגיעו אותנו שנצליח למצוא פיתרון לפלונטר. קיבלנו את עופר והוא באמת היה מאוד מדויק למקרה מורכב כמו שלנו. הדריך אותנו בכל התהליך כולל מתן מענה לשאלות על הטקס, התלבטויות לגבי רגישויות משפחתיות, כתובה והזמנה.
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי טל כהן המהממת מארגון הויה עברה איתנו את התהליך בצורה הכי טובה שאפשר. הכל היה כ״כ נעים ומותאם לנו כזוג, הרגשנו מאוד בנוח להיפתח ולספר לעדי על עצמנו, וגם לבצע שינויים או תיקונים לטקס הכתוב, במקומות שהרגשנו שהם פחות אנחנו (מיותר לציין שעדי קיבלה הכל בהבנה ואהבה גדולה). החופה הייתה בול מה שתיכננו, קצרה ומדויקת לנו כזוג..קיבלנו מליון מחמאות על החופה, כולם כולל כולם אמרו לנו שהיה אחד המרגשים והיפים שהם ראו.
הצג עוד

קסם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עורך הטקס שלנו היה איל מילס, החוויה לכל אורך הדרך הייתה מעולה! משלב יצירת הטקס ועד הטקס עצמו.

Navah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתארסנו וחשבנו כיצד נחגוג את הזוגיות שלנו, ידענו שאנחנו רוצים לקיים טקס חילוני מחוץ לרבנות, התואם את עולם הערכים שלנו.נמרוד נכח בטקס נישואים של חברים טובים שהיה מטעם הויה, קראנו אודות הארגון באתר והתחברנו.מהר לאחר מילוי פרטי הקשר חזרו אלינו ולאחר שיחת היכרות סייעו לנו למצוא עורכת טקס שתתאים לצרכים ולאופי שלנו. זכינו לקיים טקס בהובלתה של גלית דיאמנט המדהימה. קיימנו שיחת זום ושני מפגשים פנים אל פנים ולאורך תקופה ניהלנו שיחות והתכתבויות לבניית טקס למידותנו.גלית הייתה מקצועית, רגישה וקשובה לרצונות שלנו. הטקס היה מיוחד, מצחיק ומרגש. אורחים רבים שיתפו אותנו שהתרגשו ממהלך הטקס.
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעמית אחרי שנפגשנו כבר עם מנחה טקס אחר שהרגשנו פחות חיבור אליו. ברגע שנפגשנו עם עמית הרגשנו כבר יותר חיבור ובחרנו להמשיך איתו.עמית ליווה אותנו לאורך הדרך בסבלנות וברגישות. היה לו חשוב להכיר אותנו וללמוד את הזוגיות שלנו כדי שנוכל לבנות את הטקס בצורה שהכי תשקף אותנו.עמית לימד אותנו את הטקס המסורתי והצלחנו לבנות טקס המשלב סממנים יהודיים עם סממנים אישיים שלנו.ביום עצמו, קיבלנו המון מחמאות על הטקס, אנחנו מרגישים שבזכות הידע והנסיון של עמית בבניית ועריכת טקסים הצלחנו להפוך את הערכים שלנו למבנה של טקס.אנחנו שמחים שבחרנו בעמית ותודה להוויה שמייצרים את הפלטפורמה הזאת.
הצג עוד

mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו ברור שאנחנו לא נתחתן דרך הרבנות, ולפני כמה שנים שמענו על הויה ואחרי זום הסבר שלהם הבנו שזה אכן הכיוון בשבילינו. אחרי שיחת היכרות קישרו אותנו עם גלית דיאמנט (ועם עוד עורכת שפחות התאימה למה שחיפשנו), וגלית עשתה עבודה מעולה! נפגשנו אצלה בבית פעמיים (אחרי שיחת זום היכרות) ובשלושת המפגשים האלו דיברנו על הזוגיות שלנו, עברנו תהליך מרגש איתה, ויצאנו עם טקס מהמם, קליל, מצחיק, שהיה בול אנחנו ושייצג את הדברים שחשובים לנו. היא כתבה טקס מדהים שכלל גם כתיבה של כתובה שאנחנו ניסחנו בכללי והיא הפכה אותו כמו קסם לכתובה מרגשת, אמיתית ומיוחדת, וכמו כן עזרה לנו בשיפור הנדרים שישמעו טוב ומדיוק. ממליצים בחום עליה ועל קיום טקס דרך הוויה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up