כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סטופה
88
91 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתי באירוע של בן דוד שלי הוא עשה בסטופה בר מצווה, נהנתי מכל רגע האוכל מצויין האירוח מדהים יחס מהמלצרים ברמה גבוהה השירותים נקיים האולם יפה מאוד חוויה של אירוע, ממליצה בחום!!

Ofra   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחגיגת בר מצווה של בננו הצעיר. העדפנו לחגוג ביום שישי בערב אבל ידענו מראש שהסיכוי למצוא מקום כזה (שאינו מסעדה) קטן. הגענו אל סטופה דרך אתר "מתחתנים" (שהשירות שלו היה פשוט מעולה וחינמי). איך שנכנסנו (בעלי ואני) אל סטופה ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים. העובדה שניתן לערוך שם אירועים גם בשישי בערב היוותה בונוס רציני לטובתם. הפשטות של המקום מצד אחד והאלגנטיות שלו מצד שני היו מושלמים ותאמו את מה שאנחנו אוהבים. גיל, גיא, שרית וגולן היו קשובים לכל בקשה ושיתפו פעולה איתנו לכל אורך הדרך. במהלך האירוע עמית היתה מדהימה!! כל הזמן היתה בסביבה ודאגה לנו שגם נאכל קצת ונשתה. העיצות שלה התבררו כמעולות!! אני חשבתי שזה לא יהיה נכון שמזנוני האוכל יהיו פתוחים במשך הערב. עמית הבטיחה לי שזה יהיה מצויין. היא צדקה. האורחים מאוד אהבו את האפשרות לגשת ולקחת אוכל במהלך כל האירוע ולא כמקובל בפרק זמן קצר שבו האוכל מוגש. הידיעה שהמזנונים פתוחים כל הערב גרמה לאנשים לא להתנפל ולהעמיס על הצלחות אלא כל פעם לגשת ולקחת משהו קטן לאכול. רעיון אדיר! גלריית המשחקים לילדים פשוט מושלמת. יש לילדים תעסוקה כל הערב. מצד אחד הם לא מציקים להורים עם משעמם לי ומצד שני ההורים לא דואגים כי הילדים בטווח ראייתם. האורחים - התאהבו, כמונו, במקום - באווירה, בנינוחות שהמקום משדר וכמובן באוכל המצוין! קיבלנו המון מחמאות על הבחירה המצויינת של המקום והאוכל. האורחים ציינו לטובה את היחס של המלצרים ומגישי האוכל. אמרו שכולם היו אדיבים מאוד. בקיצור, רק מילים טובות יש לי להגיד על סטופה על מנהליה ועובדיה.
הצג עוד

Vicky   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
עשינו אירוע בריתה ב16.10.15 והיה פשוט מוווששללם!! כבר כשבאנו לראות את המקום, התחברנו בשניה למקום ולמנהלים. סגרנו עוד באותו היום ואנחנו לא מצטערים לשניה. האוכל היה מצוין, אנשים לא מפסיקים לדבר על זה. האוירה היתה קסומה והשירות מעולה. ממליצים בחום :-)
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו בסטופה היתה פשוט מושלמת. המקום נעים מאוד גם כשהוא כמעט מפוצץ (240 איש), האוכל והאלכוהול מעולים, התאורה מוסיפה המון והצוות מקסים ומקצועי ברמות אחרות. הכל עבד כמו שתכננו, לכל בקשה שהיתה לנו נמצא פתרון וכל התהליך היה פשוט ונוח. גיל וגיא היו נפלאים, מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. ומילה אחרונה על עמית, שהיתה אחראית לדאוג לנו ולמשפחות שלנו במהלך הערב, היית מדהימה, עזרת לנו המון ושדרגת בכמה רמות את הערב הפסיכי הזה. תודה רבה לכולם
הצג עוד

nira_c   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מומלץ בחום שנה שניה שאנו מקיימים מסיבת פורים במקום לחברה וזה הולך ומישתבח ! כולם נהנו זכינו ליחס מיקצועי ועיניני. ממליצה בחום
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה קטנה (בסביבות 100 איש) באזור תל אביב במחיר לא מוגזם ועם אוכל טעים - משימה בהחלט לא פשוטה. אחרי שראינו כבר מלא אולמות וכל פעם נחרדנו או מהמחיר, או מהעיצוב, או גם וגם וכבר התייאשנו ואז מצאנו את סטופה! היחס שקיבלנו היה מדהים, המחיר פצצה, היה לנו בסוף 140 אורחים ולא 100 כמו שחשבנו בהתחלה, לכולם היה מקום, רוב המוזמנים היו צעירים וכולם רקדו כמו מטורפים (אגב גם הדי ג'יי היה של סטופה,כל האורחים אמרו שהוא היה תותח, והמחיר שלא תמצאו לבד!), האווירה בסטופה צעירה ומסיבתית. האוכל היה מאוד טעים, בשר שמכינים תוך כדי האירוע ולא שעות לפני, סושי בקבלת פנים, בר תוצרת חוץ ללא הגבלה כל הערב, מלצרים מחלקים צ'ייסרים ברחבת הריקודים, ממש שווה! לא ביקשו מאיתנו תוספות על נרות או תאורה, זה כבר היה כלול במחיר, ויותר מזה - עיצבו לנו חופה בחצר בדיוק כמו שרציתי בלי תוספת תשלום! כל מקום אחר רק על החופה יקח לכם כמה אלפים...רק פרחים לחופה הזמנו בעצמנו, הם הגיעו ביום האירוע ישירות לאולם ועובדי המקום כבר תלו אותם. לגבי הכשרות - למקום אין תעודה כי הוא פתוח בשבת (שזה רק יתרון מבחינתנו, אנחנו בדעה של חיה ותן לחיות לאחרים), אבל ניתן להזמין קייטרינג כשר ושזה מה שהיה אצלנו, וגם מצאנו רב שלא היתה לו בעיה לחתן אותנו בחצר האולם, תהליך החתונה שלנו נעשה דרך הרבנות, לא חתונה רפורמית, אז אין מה לדאוג לגבי זה. בקיצור, מאוד ממליצים על המקום! יחס שאין כמוהו, מחיר טוב, אוכל טעים, מקום עם אווירה צעירה! ממליצים בחום, דימה ונטלי
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עשינו ארוע יומולדת של קרוב ל 200 איש . היה מ ד ה י ם !!! מקום מהמם שרות אישי ומקצועי. היה תענוג לפני הארוע להתנהל מול הצוות המהמם והיה תענוג גם תוך כדי הארוע לקבל את השרות המקצועי . האירוע היה מושלם.
הצג עוד

Eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עשינו אירוע חברה לכ150 איש והיה נ פ ל א! רמת שירותיות מצוינת ++, כולל מענה למלא בקשות מטורפות שלנו ברגע האחרון ולאורך כל הערב. ממליצה בחום!

scotter11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בסטופה ביום שישי בערב באירוע שהתחיל בקבלת שבת וארוחת שישי כמו בבית והפך למסיבה כיפית לכל המוזמנים. מהרגע הראשון שהגענו לסטופה הרגשנו שגיל אמין איתנו, רוצה בטובתנו ויעזור לנו לארגן את החתונה בדיוק כפי שאנחנו רוצים. לאורך כל הדרך גיל היה מדהים ועזר לנו רבות בתכנון האירוע ובהתאמת הסטופה לאופי האירוע שלנו. גם לאחר שסגרנו עם גיל את פרטי החוזה עם התפריט, הוא התעקש להוסיף עוד 2 מנות (ללא עלות נוספת) כי חשב שזה ממש יתאים לסוג האירוע - תותח!! המקום עצמו היה ממש יפה ביום האירוע, נתן אווירה חמה וביתית בזמן הארוחה ואווירה של מסיבה מטורפת בזמן הריקודים. את החופה עשינו בחצר היפה בחוץ. ביום האירוע צוות הסטופה ובראשם גיל היו פשוט מדהימים, גיל דאג לכל פרט, מהקטן ביותר לגדול ביותר: עבר בין האורחים ודאג שמקבלים את כל האוכל, מינה ברמנית שתדאג לחתן ולכלה לאורך כל הערב, הוציא כל הזמן צ'ייסרים לרחבה ועוד ועוד ועוד. בחרנו להגיש אוכל ביתי שהסטופה סיפקו לנו, האורחים החמיאו לנו מאוד על האווירה במקום ועל האוכל המעולה שנתן להם תחושה של יום שישי בערב בבית.בקיצור - יצאנו מאוד מאוד מרוצים מהאירוע בסטופה, מהמקום עצמו , מהצוות החם והנעים שמאפשר לך הכל, מהמחשבה על האירוע שלך לפני הכל. מומלץ בחום!
הצג עוד

yuliavic   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנחנו מכירים את סטופה ואת בעליה גיל וגיא כבר שנתיים, ולכן ההחלטה איפה להתחתן הייתה לנו מאוד פשוטה וטבעית. אבל, בכל זאת, הסתובבנו וראינו מקומות אחרים, אך זה רק חיזק את ההחלטה להתחתן בסטופה. כבר כשנכנסים מרגישים שזהו אינו עוד מקום, העיצוב המיוחד והתאורה יוצרים אווירה של חגיגה ומסיבה. והיתרון הגדול ביותר הוא שהכל כלול: האוכל (שהוא ללקק את האצבעות), הבר (איכותי תוצרת חוץ), העיצוב, התאורה וההגברה, ואפילו די גיי ורב, למי שמעוניין. וכמובן, גיל וגיא שהם אנשים מבינים ומנוסים באירועים, קשובים לכל שאלה או גחמה, תומכים ואמינים.התחתנו ב-16.09.2010. הערב היה במילה אחת – מ-ו-ש-ל-ם, מכל בחינה אפשרית, לא היה דבר שלא נעשה, לא היינו צריכים לחשוב או לדאוג לשום דבר. והמחמאות לא מפסיקות, על המקום המיוחד, על האווירה שהייתה גם חגיגית ונוצצת וגם ביתית ונוחה, על האוכל, על המוזיקה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up