כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יניב ישעיהו - יש מוסיקה

יניב ישעיהו - יש מוסיקה

תקליטנים
95
98 מתוך 100
לפי 119 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Joshua Shapiro   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יניב הגיע אלינו עם המלצות חמות מכל קצוות המשפחה...הרי הוא עשה יותר מחתונה אחת לפנינו בתוך משפחתינו.על כן, הציפיות היו גבוהות, וללא שום ספק יניב לא רק עמד בהן, אלא שבר אותן לשברירים.מסיבה משפחתית וחברית, שעות על גבי שעות, עם מגוון ז'נרים מסונכרנים ומסתנכרנים לאורך כל הלילה. החברים שלנו מחו"ל, בהלם מוחלט היו. בסך הכל, אפשר לסכם עם עבודה מושלמת, מקצועית, ויוצאת דופן.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על יניב מחברה ומהשיחה הראשונה פשוט הרגשנו שזה הוא. כל פגישה איתו היה מדויקת לנו ונעימה מאוד. יניב מוכשר רגיש ומלא בתשוקה לעבודה שלו. גם ברגעים שהתקלנו אותו במשימות מורכבות הוא אמר לי " הכל יקרה בדיוק כמו שאת רוצה" ועזר לנו להגיע ליעד בהצלחה גדולה! איש מדהים מדהים מדהים!!!כל האורחים התלהבו מהמוזיקה ולא ירדו מהרחבה!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב מדהים! ההמלצה מס' אחת שלי לדיג'יי לאירועים. יש לו מלא ניסיון ומעבר למוזיקה וציוד מצוין שהוא מביא, יניב פשוט נחמד, רגוע ומרגיע :)
הצג עוד

nivmanor0640   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
דיג׳יי מדהים רגיש חש את הרחבה הפך לחבר שלנו ממליצים בחום:)
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ממליצים לכל אירוע ולכל החיים !!! מהרגע הראשון שנפגשנו עם יניב קיבלנו חום, אהבה, הקשבה והבנה. היחס האישי הוא ששבה אותנו וכמובן המקצועיות והידע הנרחב. החונה הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה וללא ספק יניב היה חל גדול בחוויה שלנו! הצליח לגעת גם בבקשות שלנו וגם בכל אחד מהאורחים שרקד על הרחבה ואפילו באו שישבו בכיסאות וקמו. איש מיוחד מאוד שנותן הכל מהלב ומגיע לכל אירוע כדי לעשות אנשים מאושרים ולהגשים להם חלום! מס' אחת בתחום!!!!
הצג עוד

herut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את יניב הבנו שהוא דיג׳יי מקצועי עם מלא ניסיון. מכיר הרבה מאוד סגנונות מוזיקה מכל השנים, מבין את החשיבות של מעברים וקליעה לטעם של כל הגילאים, ויודע לייעץ ולהמליץ על החתונה באופן כללי (הגשה או בופה), מתי לפתוח בריכה ועוד. הפגישה שלפני החתונה לבחירת מוזיקה הייתה מעולה. הייתה כימיה טובה והוא קלט אותנו ואת הטעם המוסיקלי שלנו. בחתונה היה פשוט מדהים! אנשים מכל הגילאים באו ואמרו שהדיג׳יי היה פשוט מעולה, המעברים היו חלקים והוא קלט את כל הקהל ברגע. חוויה מעולה!
הצג עוד

itamar.zombek   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו ליניב היינו מלאי חששות, מבולבלים ומוצפים. יניב היה מרגיע ועשה לנו סדר, הוא היה רגיש והשרה בנו ביטחון שעליו ניתן לסמוך. וכך היה, ביום החתונה לא יכולנו לבקש יותר, יניב היה רגיש אלינו ואל החוגגים, הכל היה במינון ובאיזון. בזכותו החתונה הייתה מרגשת ובלתי נשכחת.
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב היה קשוב לחלוטין לסגנון שלנו וקרא את הקהל. הוא קלע בול לטעם של הקהל תוך כדי שהתחשב ברשימת השירים שנתנו לו, הייתה אחלה מסיבה וכולם נתנו בראש ברחבה
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב בחור סבלני, נעים ותמיד קשוב לכל שאלה ובקשה. כבר מפגישת ההיכרות עמו שמחנו לגלות איש מקצוע רציני וחם, שכל רצונו הוא לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר. יניב הבין את כל הצרכים המוזיקליים שלנו והרכיב פסיפס מוזיקלי מושלם עבור יותר מ-300 אורחים. עד לרגע זה חברים ואורחים רבים משבחים את הבחירות המוזיקליות שהיו בחתונה. אנחנו ממליצים על יניב מכל הלב. בנאדם מקסים ומקצוען אמיתי.
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב התותח!!! כבר מהפגישה הראשונה הבנו שהוא מדהים ומאוד מקצועי!! היה ממש חשוב לו שאהיה מרוצה עם בחירת שיר החופה שהתלבטתי לא מעט עד הרגע האחרון :) יניב היה עם הרבה סבלנות וממש ניסה לעזור והיה מאוד אכפתי ושירותי ! באירוע עצמו ( שהתקיים באולם לאגו ) יניב הצליח לקרוא בצורה מושלמת את הקהל וידע להתאים את סוג המוזיקה לסוג האורחים ברחבה , וכולם השתגעו ורקדן בטירוף! בנוסף יניב התחשב בבקשות שלנו להוסיף שירים שאנחנו אוהבים לכל אורך הערב:) הרחבה באולם תמיד הייתה מלאה והיה מאוד שמח קיבלנו מלא מחמאות!!! תודה לך יניב על ערב מושלם !! ממליצה בחום ואהבה !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up