כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תכשיטי מלצר
87
88 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ayelet & Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אהבנו מאוד את המבחר והעיצובים. היו שם הגונים ונחמדים.
הצג עוד

alinaverti   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בן הזוג שלי קנה לי בחנות זו את טבעת האירוסין והוא התרשם לטובה מהשירות וההיגנות. לכן החלטנו ללכת לשם לקנות גם טבעות. זו החנות היחידה בה חיפשנו ולדעתי לא היה טעם להמשיך לחפש, המבחר היה גדול. הזמנו את הטבעות והן היו מוכנות תוך שבוע.
הצג עוד

דנה ג   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לירושלמים! מלצר, חנות תכשיטים מוכרת ואהובה בירושלים "שם כולם קונים את הטבעות", כך אמרו לנו. מבחר הטבעות לכלות עצום, חתנים ימצאו שם טבעות סטנדרטיות והמחיר מצוין. לטעמי, אין טעם לחפש אצל מעצבי תכשיטים לפני שעוברים אצל מלצר ובודקים שם.
הצג עוד

miri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קנינו אצל מלצר את טבעת האירוסין, את טבעות הנישואין ושרשרת זהב לחתונה. המבחר שם אדיר, ויש אפשרות גם להזמין טבעת קיימת בסוג זהב אחר. המחירים נחשבים הוגנים (וכך גם אנחנו חווינו מסקר השוק הקצר שערכנו). השירות נעים. ממליצים בחום!
הצג עוד

גל ויוני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קנינו את שתי הטבעות שם, הגענו, בחרנו, עשינו סיבוב במקומות אחרים ולא אהבנו כלום. חזרנו אל מלצר ורכשנו את הטבעות. בעלי אף הלך להגדיל את הטבעת מאז בלי בעיה. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Efratnet   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לחנות בעקבות המלצה של חברים. המבחר היה אדיר והטבעות מדהימות. בחרתי שתי טבעות ובנוסף אימי רכשה לי עגילי יהלומים ושרשרת זהב. נותני השירות היו מאוד נעימים ומסבירי פנים. שילמנו את כל הסכום למעט מחצית מהסכום על הטבעות. הטבעות נשלחו להקטנה. לאחר שבועיים אספו עבורי את הטבעות. כשמדדתי אותן ראיתי שלא נעשה שום שינוי- רציתי שיהיו קטנות מספיק כדי ״לנעול״ את טבעת האירוסין. התקשרתי לחנות וענה לי חגי שטען שאין שום מצב שהמטבעות לא הוקטנו ושהוא אישית וידא את זה. הוא אמר שכנראה ביום המדידה הגעתי עם אצבעות נפוחות מחום ( פברואר בירושלים)... כשאמרתי שבדקתי את הטבעות לפי טבעת האירוסין הוא ביטל אותי שוב.התאכזבתי מאוד מהתגובה. הרגשתי שלאחר שהכסף שולם שמולאו לא היה עם מי לדבר. נישאתי עם טבעת גדולה עלי, מכיוון שחגי אמר שזה ייקח עוד שבועיים נוספים להקטינה. את השניה אני בכלל לא עונדת מחשש לאבדה. מקווה שאחרי שהחנות תיפתח, לאחר הפסח, יקטינו לי אותן מיד. בדיעבד אני מצטערת שלא נכנסתי לחנות בוטיק בתל אביב.
הצג עוד

mailch555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חנות קטנה אך עם תכשיטים טובים ולא יקרים . יש לי זיכוי של כ2000 ש"ח. מוכר מתחת למחיר הקניה . גמיש . לפרטים 054-6793181
הצג עוד

yifatkri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשיש כל כך הרבה המלצות על ג'קסון בתל אביב, לא יכול להיות שאין חנות דומה בירושלים..היינו במלצר תכשיטים בערב חג, חנות קטנה, כמו שמעליי כבר אמרו- חנות נטולת פלצנות, משהו כמו 200 שקלים לגרם זהב (לטבעות ללא עיצוב מיוחד) ובניגוד לג'קסון- הטבעות אצל מלצר פשוט יפות ויש יחס אישי למרות העומס בחנות.קניתי טבעת מחולקת לשלוש טבעות דקות בזהב אדום, בן זוגי רוצה לעצמו טבעת מטיטנים ולכן יקנה במקום אחר.
הצג עוד

tsofit-maor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מבחר גדול, מחירים סבירים, שירות טוב, ואדיבכשקנינו את טבעת הנישואין, אחרי שבועיים קיבלנו אותה אבל המידה לא היתה מתאימה.שלחנו אותה לתיקון, והיא חזרה מהר ובמידה המתאימה.

עפרהאלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חנות מיתולוגית בירושלים... הסתבר לי בדיעבד שגם טבעת האירוסין של אמא שלי נקנתה שם... :)אמנם המקום נראה כמו כוך קטן- אבל יש להם מבחר ע-צ-ו-ם של טבעות (אנחנו קנינו נישואין). עשו לנו התאמות מידה תוך מס' ימים וגם תיקונים חוזרים כי פיספסנו במידה... חינם כמובן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up