כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
להקת מבראשית

להקת מבראשית

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:אלקנה
טלפון:0502575273
81
75 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meirav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
להקה מעולה!! קודם כל, היה מאוד נעים לעבוד מול ליאור שגרם להרגיש שיעשה הכל בשביל שנקבל בדיוק מה שאנחנו מחפשים. היה זמין לכל בקשה. היה לנו חשוב שבאירוע יהיו סוגי מוזיקה שונים- דוסי, מזרחי, ישראלי ולועזי. הם פשוט עשו את זה באופן מושלם! באירוע עצמו הביאו את עצמם, נראים אדיר, מוזיקה מצוינת ומרגיש שנעשה מכל הלב. תודה!!
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם ליאור והוא אמר לנו מהרגע הראשון שהלקה תעשה כל מה שנבקש לפי מה שאנחנו רוצים ומצד שני יקראו את הקהל ויזרמו עם האירוע..והאירוע יצא מדהים! קיבלנו המון מחמאות! שתי ההרקדות היו מצויניות והאנרגיות של אלמוג והזרימה עם הקהל אין מה לדבר! אחת הלהקות הטובות בשוק! ממליצים בחום!
הצג עוד

Eitan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
האמת שהרעיון לקחת להקה בכלל הגיע מהמשפחות שלנו, אנחנו היינו בטוחים שניקח DJ. בסוף החלטנו לחפש באינטנרנט ולראות מה יש לו להציע. אחרי חיפושים ממושכים ביוטיוב ובאינטרנט לא מצאנו משהו שאנחנו אוהבים, הרבה זמרים לא שרו לטעמנו או שהרכב הכלים לא היה הסגנון שלנו - עד שהגענו ללהקת מבראשית. נתחיל בלציין שאלמוג הסולן מקצועי בטירוף ושר מדהים! נסו לחפש באינטרנט ותראו שאין מישהו שדומה לו. בדיעבד אנחנו גם יודעים להגיד שהוא יודע לתת את אותה רמה של הקלטה גם בLIVE שזה בכלל לא מובן מאליו. אצל להקות אחרות שהלכנו לראות ההבדל בין ההופעה החיה להקלטה היה תהומי. לא עבר הרבה זמן מאז שהם התחילו לנגן והאורחים החלו לזרום אלינו עם שפע מחמאות. הרבה ציינו שהם שכחו שמופיעה מולם להקה ושהכל נשמע כל כך אותנטי ולא שמים לב שהזמר שונה מהשיר המקורי. כולם ציינו שזה רעיון הרבה יותר מוצלח מDJ וככה גם אנחנו חשבנו. אין ספק שמבראשית עשו לנו את החתונה. אם אתם מחפשים להקה אז מבראשית הם רמה אחרת בכל הנוגע ללהקות חתונה, אנחנו מתחייבים לכם שלא תתאכזבו.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה שהמוזמנים שלנו שמעו שאנחנו מביאים להקה ולא DJ הם ממש התבאסו.. אחרי החתונה כולם החמיאו בלי סוף על הלהקה המחשמלתת הזאת שבאמת באמת יודעים לנגן את כ-ל סגנונות המוזיקה כולל מזרחית לועזי עכשווי ישראלי וגם חסידי לדתיים שבנינו.. פשוט אלופים! גם אחרי שסיימו לנגן השאירו עוד חצי שעה-שעה של מוזקה מדיסק על שכבר לא יכולנו לרקוד!
הצג עוד

אלי ושיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ממליצים בחום על מבראשית!! כבר מהפעם הראשונה ששמענו אותם היינו בטוחים שאותם נבחר בסוף ואין מצב שנמצא להקה טובה יותר. ואכן כך היה. הלהקה היא מהוותיקות בשוק וזה ניכר ברמת המקצועיות המטורפת של הנגנים, מהקאברים המעולים והייחודיים ומאלמוג הסולן הפשוט תותח!! הם מנגנים כל סגנון אפשרי ברמה הגבוהה ביותר. אדיר מנהל הלהקה ודרור המנהל המוסיקלי היו פשוט מקסימים ומאוד קשובים לאורך כל הדרך! מאחר והקהל שלנו היה מעורב והיו לא מעט חילוניים, היה לנו חשוב לבחור להקה שתקלע לקהל כמה שיותר רחב, ומהפעמים ששמענו אותם עוד לפני החתונה - לא היה לנו ספק שלא שיהיה מישהו בקהל שלא יתחבר אליהם. ואכן קיבלנו המוןןןן מחמאות עליהם וגם החילוניים שברובם לא יצא להם לשמוע להקות חסידיות בחתונות, לא הפסיקו להגיד כמה שהם נהנו בטירוף מהלהקה ומהרמה המטורפת שלה!! הם הקפיצו את כולם ונהנינו בטירוף, לגמרי עשו לנו את הערב! בקיצור, יצאנו יותר ממרוצים. ממליצים לא לפספס אותם, לא תתחרטו :)
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב1 לנובמבר בלימון ארועים. לקחנו את להקת בראשית והם היו פשוט מטורפיים! עשינו חתונה דתית ובסוף ריקודים מעורבים לחברה. הם ענו על שני הסגנונות בצורה מצויינת. ואני לא מפסיקה לשמוע מחברים שהיו בחתונה מחמאות על הלהקה.. ממליצה מאוד.. כל מה שביקשתי הם עשו ומעבר. היה ממש שמח ומטורף בחתונה מומלצייים!
הצג עוד

dafna114   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב1.9.2015 וכל כך נהנו מהשירות של להקת "מבראשית"!!! קראתי את התגובות למטה ולמיטב ידיעתי הלקה שינה את פנייה לגמרי! קיבלנו יחס אישי וחם, כשעוד רק באנו לבדוק בפעם הראשונה את הלהקה הגענו לחתונה שאינה דומה לסגנון החתונה שאנחנו רצינו ולכן אדיר הזמין אותנו לחתונה ביום למחרת ואפילו שילם לנו על מונית להגיע. נהנינו כ"כ בחתונה ביום השני והחלטנו שללא ספק זאת ה-להקה שלנו! בדיוק הסגנון שרצינו שיהיה לנו בחתונה, קצת מכל דבר! בקיצור, בעיננו להקת "מבראשית" ענתה על כל הציפיות שלנו ואפילו מעבר!!! ואם תשאלו את האורחים שלנו, המחמאות לא מפסיקות להגיע אחת אחרי השנייה! כולם נהנו מהחסידי, מהמזרחי, מהישראלי ומהלועזי שהיו מושלמים ללא ספק!! השילוב של זמר מזרחי שיודע אנגלי על בוריה פשוט מדהים!!! ממליצים ללא כל ספק!! שווים כל שקל ושקל!
הצג עוד

Atarah   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אז ככה.. לפני שנים הייתי בחתונה עם הלהקה הזאת ורשמתי לעצמי את השם שלהם בראש כי ממש אהבתי אותם.. לפני כמה חודשים התחלנו אני ובעלי לארגן חתונה ונזכרתי בהם.. הלכנו לראות אותם בחתונה אחרת והיחס שקיבלנו מאדיר היה מעולה, ובנוסף הם היו מעולים.. היה קהל לא קל בחתונה והלהקה הקפיצה אותם חבל על הזמן!! עכשיו לחתונה שלנו... הכל זרם..פגישה עם דרור שהיתה מסודרת ולעניין, כמה ימים לפני החתונה אמרתי להם שהקלטתי שיר לחופה ודרור פירגן, עזר עם טיפים ואפילו הציע לערוך את זה בשבילי! הם ניגנו כל החופה ביחד עם הרב (וכל פעם באותו סולם?!!) ובשאר הערב היו פשוט מעולים! ללהקה הזאת יש אופי! הם מסוגלים לנגן הכל (ישראלי, חסידי, מזרחי, לועזי-רוק,פופ,טראנס....) וחלק מהעיבודים שלהם היו יותר טובים בהרבה מהמקור (הרבה אמרו לי). לאלמוג יש אחלה קול והוא יודע להקפיץ קהל, ועודד הגיטריסט ירד מתישהו לרחבת הריקודים לרקוד ולנגן ביחד שהיה ממש כיף לכם! קיבלנו הרבה מאוד מחמאות על בחירת הלהקה והקהל שלנו היה מיקס של דתיים, חילונים, ישראלים ואנגליים). בקיצור; מעולים לא תתחרטו ושווים כל שקל!
הצג עוד

Erika   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ממש נהנינו מלהקת בראשית! הם היו ממש מקצוענים וכיפי כל האורחים שלנו איחלו לנו על בחירת הלהקה!

חתן וכלה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
40 מתוך 100
ממה להתחיל? נכחנו בחתונות עם להקת "מבראשית" ומאד נהנינו- והיה לנו ברור שאנחנו רוצים אותם לעשות שמח בחתונה שלנו, לא העלינו בדעתנו שנחווה אכזבה כל כך קשה. כבר כשבאנו ל"בדוק" את הלהקה בחתונה אחרת- קיבלנו יחס מאד לא נעים מאדיר, הרגשנו כ"עוד זוג שבא להתחתן", אך הם עשו עבודה טובה (ככה לפחות זה היה נראה מהצד) ,היה שמח בחתונה ודרור בא לדבר איתנו ונתן לנו קצת הרגשה של "יחס אישי". סגרנו עם אדיר לגבי מחיר- יקר יחסית, אך היינו לחוצים בזמן וסה"כ היה רושם טוב מהנעשה באולם וסגרנו איתם. היו לנו פגישות עם המנהל המוזיקלי ועם הDJ- ועדכנו אותם בשירים שאנחנו מעוניינים להשמיע לאחר שישבנו שעות על גבי שעות על בחירת שירים, כדי שבאמת יהיו בחתונה שלנו את השירים שאנחנו אוהבים מכל הסוגים. לצערי, ביום החתונה- הלהקה א-י-ח-ר-ה והגיעה לאולם כ-10 דק' לפני השעה המיועדת לחופה (למזלנו לא ידענו זאת במהלך האירוע ורק לאחר מכן התברר לנו שבעל האולם התקשר לאדיר שטען שהם נמצאים כ-10 דק מהאולם והגיעו לאחר חצי שעה משיחת הטלפון!!!), לאחר החתונה שמנו לב שבאמת בקבלת פנים לא היו שירים שרצינו והאולם שם דיסק רנדומלי כדי לתת אווירה. להקת מבראשית דורשת "שולחן בקרבת הבמה" לכל חברי הלהקה- סידרנו זאת עבורם (מה שמקפיץ את המחיר בדיעבד בעוד כ-2000 שקלים), אבל מסתדר, שהם לא טרחו לחפש את השולחן שלהם והתיישבו בשולחן החברים שלנו!!! ובאמצע החתונה - שמנו לב לחברים שלנו שמסתובבים ואומרים לנו ש" תפסו להם את המקום"!!!- איפה נשמע דבר כזה? ביקשנו מהלהקה ל-א להשמיע שיר ספיצפי והם התחילו לנגן אותו במהלך האירוע, קלטנו זאת ובקשנו להפסיק- אך זה לא הזיז להם - המשיכו בשלהם, לנגן כמו בשאר החתונות, ובשבילם אנחנו עוד זוג שעובר על פס הייצור שלהם! ביקשנו לנגן המון שירים שלא שמענו בכלל במהלך החתונה- בקיצור, הכל היה מובנה וכל "הפגישות לקראת הארוע" היו מיותרות שהרי לא בוצע חלק ניכר ממה שסוכם -ואם כך אז לשם מה יש את הפגישו הללו? אנחנו מאוכזבים מאד ממהלך האירוע, הכסף לא שווה את זה- שהרי אין שום קשב לבקשת החתן והכלה והם מנגנים ועושים מה שבראש שלהם. חבל...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up