כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שי גולדברג - אסקימו

שי גולדברג - אסקימו

תקליטנים
טלפון:0549921122
96
99 מתוך 100
לפי 70 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
פז   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ואומר ששי זה הבחירה הכי נכונה שעשינו בפער! בתור אחת שהחלק של הדיגיי היה הכי חשוב לה בעולם ואני מאוד פטדנטית במוזיקה אין מילים לתאר את הבן אדם הזה! הוא היה האחראי הבלעדי לרחבה המפורקתתת שהייתה לנו. זה הגיע למצב שאני אמרתי כבר זהו שי תסגור כי הןא לא הפסיק להרים!! אנחנו כבר ארבעה ימים מהחתונה ואנשים לא מפסיקים להגיד לנו שהם תפוסים בכל הגוף ומי זה הדיגיי המטורף הזה! אין מקצועיים כמוהו ואין מדוייק ממנו! אל תחשבו פעמיים
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אל שי הגענו דרך עמותת ניגון חוזר, לוסי המייסדת המליצה עליו בחום. מההתחלה שי היה זמין, קשוב אלינו, מפוצץ באנרגיות טובות, והיה לו מאוד חשוב לקלוע לטעם של כל אחד מאיתנו למרות שהם לא חופפים. הוא הצליח לשלב בכישרון רב בין המיינסטרים שאני אוהבת והרוק של בעלי, והרחבה הייתה כיפית ברמות!! ההורים של בעלי אמרו שהמוזיקה הייתה הכי טובה שהייתה להם אי פעם בחתונה. תודה שי על חתונה מהממת!!!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם שי גולדברג התותח, שקלט את הראש שלנו מהשניה הראשונה, ונתן לנו להבין שאנחנו בידיים טובות. האיש הכי מקצוען והכי נעים וחייכן שיש. ובחתונה באמת קיבלנו מלא מחמאות על הדיג'יי ועל המוסיקה באירוע- הכל ברחבה היה מושלם, היו אנרגיות מטורפותתתת, והקרדיט לשי :)
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט מעתיק לפה את ההודעה ששלחתי לשי מיד אחרי החתונה. היא מכל הלב ואומרת הכל:היי שי!!רציתי לומר תודה גדולה מכל הלב על אתמול. איזה כיף היה!!!!והקרדיט לכיף לגמרי הולך אליך. לא יכול לדמיין מישהו שהיה מושלם כמוך לחתונה שלנו.כזה מקצוען, תקתקן, משרה אווירה טובה... אמרתי לך בחווה- בשניה שהגעת הייתה לי אנחת רווחה (ולא בגלל שדאגתי, ממש לא- אלא בגלל הרוגע והאווירה שיש סביבך).בשניה שנפגשנו אצלך בגבעתיים ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, ובגלל זה יכולנו להרפות מהמושכות באירוע וליהנות בלי לדאוג. ידענו שההובלה שלך תהיה מושלמת :)אז תודה על הכל,על האירוע עצמו,על הזמינות והכיף של לפני החתונה,ועל ה-10000% אדיבות שלך 🤗❤❤❤❤
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
שי ניגן אמל אחותי בחתונה לפני כעשור, הייתי בת 16 וזכרתי אותו ממש לטובה, כשהגיע הרגע שלנו, ישר חשבתי על שי וידעתי שהוא בדיוק מה שאני רוצה לחתונה שלנו.נתחיל קודם כל מזה ששי עצמו בן אדם כל כך נעים, קליל, זורם, מצחיק וממש איתנו באותו הראש. מהשיחה הראשונה איתו בטלפון ידעתי שזה זה. שי מלא בסגנונות של מוזיקה מכל הסוגים, וזה ממש הקל עלינו, ישבנו איתו בפגישה ובחרנו את הסגנון שאנחנו רוצים.בחתונה הרחבה הייתה תמיד מלאה, שי ידע להתאים את המוזיקה לכולם,גם לצעירים וגם למבוגרים.ממליצה ממש מכל הלב!!!
הצג עוד

amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו אל שי דרך עמותת ניגון חוזר, מהרגע הראשון הוא היה ממש נחמד, קשוב וזמין וניגן לנו אחלה מוזיקה בחתונה!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו לשיא דרך עמותת ניגון חוזר.שי היה ממש מקסים!ישב איתנו מספר פעמים ודייקנו ביחד את הפלייליסט עד שהיה בדיוק מה שאנחנו רוצים.במהלך האירוע שי דאג שכולם ירקדו ויהיו ברחבה, ועשה לנו אירוע ממש מושלם.ממליצים מאוד מאוד מאוד! :)

Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אז ככה דמיינו את הדי ג'יי המושלם, יודע להקפיץ את הרחבה, יש לו את כל השירים שאתם הכי אוהבים והפך את ערב החתונה שלכם לבלתי נשכח!שי עדיין היה עושה את זה יותר טוב!
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשי דרך עמותת ניגון חוזר. כבר מהפגישה הראשונה ידענו שהוא בראש שלנו ושאנחנו מרגישים רגועים ובטוחים איתו. שי היה לבבי מהרגע הראשון, זמין לכל שאלה, מתעניין, והיה פשוט כיף לדבר איתו (:היו לנו שתי פגישות: פגישת היכרות ופגישה קצת לפני החתונה ויצאנו בתחושה מאוד טובה, ששי מקצוען על, ושלגמרי מבין את הטעם שלנו.בחתונה עצמה היה ממש ממש כיף בזכות המוזיקה והוריאציות ששי הביא. קיבלנו מלא מחמאות על הדיג'יי, על בחירת השירים והמעברים. ממש ממש ממליצים!
הצג עוד

Dotan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל היה נעים ומקצועי - משיחת ההיכרות ועד האירוע בפועל. הבקשות, התיאומים וה"קווים האדומים" עמדו בפועל באירוע, הרחבה היתה מלאה כשצריך והסגנון התאים לבקשות שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up