לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
אחרי שאופטיקה הלפרין גרמו לי לנזק בעיניים (ראו את חוות דעתי לגבי סניף הרצל), הייתי זקוקה למשקפיים איכותיות. הוריי ביקשו שאעשה את הסוג הכי טוב שיש. הייתי בצבא וניצלתי את ההנחה של אופטיקה הלפרין (עדיין לא קלטתי שזול זה יקר!) וחשבתי לעצמי- \"איך כבר אפשר לטעות עם משקפיים? זה לא עדשות מגע\"- הם מקבלים את המשקפיים מיצרן בחו\"ל, אז מה כבר יקרה?\"... טוב, אז הזמנתי עדשות של צייס משוויץ שנחשבו להכי טובות שיש. המוכרת הבטיחה לי אחריות לכל החיים.אחרי זמן מה שמתי לב שהמשקפיים עקומות. הלכתי אליהם והם תיקנו. כך שוב ושוב. עד שהבנתי שמשהו לא בסדר. הלכתי ל2 חנויות אופטיקה אחרות (שונות זו מזו) ושם אמרו לי שהמשקפיים מחוררות לא נכון ואי אפשר ליישר אותם כמו שצריך, אפשר קצת לתק אבל לא לגמרי. הלכתי שוב לסניף בוולקן וביקשתי רק עדשות חדשות (מסגרת אעשה במקום אחר). הם ציינו שהאחריות היא רק על הציפויים של העדשה (זה לא כתוב בשום מקום בתעודת האחריות!), אמרתי למוכרת שתביא לי נייר זכוכית ואסדר את זה. היא אמרה שזה לא נכלל באחריות והם יודעים להבדיל. אמרתי לה שזה לא מעניין אותי. היא הביאה את מנהל החנות שאמר שגם ככה האחריות פגה ואין דבר כזה אחריות לכל החיים. לא יכול להיות שמכרו לי את זה ככה, כי אין דבר כזה. אז למה מכרו לי לוקשים?! למה מכרו את המשקפיים עם הבטחה לאחריות לכל החיים? למנהל החנות לא היה אכפת יותר מידי- זו רשת. מה אכפת לו? אז פחות לקוחה אחת.....