כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנית אנקר - עיצוב שיער

דנית אנקר - עיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:03-5018596
84
78 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לימור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בעקבות אירוע של בת מצווה חיפשתי באינטרנט מעצבת שיער לאירועים והגעתי לדנית היו המון ספקות וסימני שאלה אחרי שיחה עם דנית הבנתי שלא טעיתי שהגעתי אליה הגענו לייעוץ והיא נתנה לנו את כול הביטחון שחיפשתי ביום האירוע הגענו בבוקר הרגשתי שיש במקום חמימות , סבלנות , מקצועיות , והמון הקשבה בהתחשב בתקופה ובאירוע יצאנו משם כבר ישר לאירוע לבושות מאופרות ישר לצילומים דנית אני מברכת על כך שנפגשנו המחמאות ההלם והתגובות באירוע לא פסקו רוצה לציין שאני עדיין ממשיכה להגיע 😊ומאוד מרוצה תודה על האירוח היחס הצוות המקצועי אני ממליצה בחום
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אומנותית זאת המילה על דנית! האווירה אצלה בסלון כיפית, נותנת להרגיש הכי חופשייה שייש. הוציאה אותי ואת המלוות שלי עם איפור ושיער מדהימיםםם שלא זזו כל הערב! קיבלתי אין ספור מחמאות! ממליצה בחוםםםם

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
המילה הכי טובה לתאר את דנית - אומנית! אין מילים לתאר את המקצועיות של הבחורה הזאת. מוכשרת בטירוף, יצירתית והכי חשוב נשמה טובה. מומלצת בחום!!!

כלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
verify
40 מתוך 100
האיפור והשיער יצאו יפה גם של הכלה וגם של המלוות, אך היה איכוב ויצאנו מאוחר וזה שיבש לנו את כל היום.
הצג עוד

lmwed   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחורה קסם, אווירה נהדרת, חיוכים, בדיחות, מוזיקה טובה, וזריזות ידיים שאין כדוגמתה.כמחפשים ספר לחתונה לפעמים נופלים בטעויות כמו ככל שיקח לו יותר זמן כך יהיה יותר מושקע, אני חיפשתי מישהי שלא תיתן לי לשבת על הכיסא יותר משעה, וכך היה! התסרוקת יצאה מהממת וכך גם אחותי המלווה.התחתנתי בהריון, ביום הכי סוער בנובמבר- לא גלי חום, לא זיעה, לא גשם מטורף ולא הרוח הצליחו להזיז לי שערה אחת בתסרוקת, קיבלתי ים מחמאות ולא ילמתי מחיר מפוצץ. ממליצה בחום לכל מי שמחפשת מקצועיות נטו בלי הצגות! במהלך הטיפול הגיעה לקוחה שביקשה שירות ודנית הסבירה לה בעדינות שיש לה כלה ושהיא לא מקבלת בכוח עוד לקוחות- דנית- אין כמוך! מליון תודות!!!!
הצג עוד

שחר ושלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דנית היא אמנית מדהימה ולפני זה היא בחורה מדהימה,חמה שנותנת תחושה משפחתית מההתחלה עד הסוף,זה התחיל בפגישת איפור ושיער ניסיון שבה היא השקיעה מעל ומעבר והרגשתי כאילו אני מתחתנת ממש ביום הזה וכמובן המשיך ביום המיוחל שבו הגעתי בבוקר והתפנקתי עם ארוחת בוקר והמשיך בתסרוקת המהממת שדנית עשתה עם ידי הקסם שלה והסתיים באיפור המעלף,פשוט מומלץ בחום.דנית-עשית לי את היום אהבתי כל דקה שהייתי תחת השגחתך והמלווה שלי יצאה מהממת.בקיצור לכל הבנות המתחתנות דנית היא הצלחה אין טעם לחשוב פעמיים.
הצג עוד

shlomi7   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקסימה, כיפית, מעבירה את היום בכיף ועם הרבה חיוכים ובעיקר מרגיעה שזה דבר חשוב באותו יום לחוץ.הגעתי אליה דרך דיל עם מעצב השמלות, עשתה לי איפור מהמם שהחזיק מעמד כל הערב והצליח לרדת בסוף הערב עם הרבה מאמץ, התסרוקת ותוספות השיער החזיקו מעמד במהלך כל הריקודים והרוחות שבצילומי החוץ, לאחר צילומי החוץ חזרתי אליה למקצה שיפורים למרות שלא היה ממש צורך.. קיבלתי אין ספור מחמאות על כך שנראיתי כמו נסיכה ואני ממש נהנית לראות את עצמי בתמונות :))
הצג עוד

lironwk   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- מדהימים!!!!!ובכמה מילים-הגעתי לדנית לאחר המלצות חמות של בנות משפחה שעשו איפור ושיער אצלה בחתונות קודמות,איך שהגעתי ל"פגישה הראשונה" ישר היא קיבלה אותנו בחיוך,דיברה איתנו ברוגע ואפילו הראתה תמונות של תסרוקות שיתאימו לי ומה לא,היא ידעה ישר מה מתאים לסוג הפנים שלי (פנים שמנות) ואיזה איפור ידגיש לי את העיניים (בצבע ירוק) ,אז הבנתי שמדובר במקצוענית אמיתית,בנוסף אהבתי שהיא מקבלת רק כלה אחת ביום (נתינת יחס אישי לכל אחת),הגעתי לתסרוקת ואיפור ניסיון שבוע לפני החתונה (למרות שמבחינתי סמכתי עליה ולא רציתי להגיע אבל היא התעקשה...חחחחחח),היא הוציאה אותי כבר באיפור ושיער ניסיון מלכה והיא ידעה בדיוק מה מתאים לי. ביום החתונה הגענו אני,אימי ואחותי דיקלה קיבלה אותנו ישר והתחילה בפדיקור,מניקור ומסאג' לשלושתנו ואז דנית הגיעה אחרי תאונת דרכים (לא רצתה להתפנות כי ידעה שמחכה לה כלה) והיתה רגועה ונתנה לנו אווירה והרגשה מעולה.דנית העבירה לנו יום כייפי בטירוף התחלנו בריקודים ואכלנו ארוחת בוקר כולם ביחד וכל היום רק צחקנו,דודי (שהגיע אפילו שהוא חלה במחלת הנשיקה) סידר לאבא שלי ולאחי את השיער,וכולנו יצאנו מושלמים ,גם האיפור וגם השיער היה מדהים ואין אחד שלא החמיא לנו על המראה,כולנו היינו מתוקתקים.כשבעלי בא לקחת אותי מדנית היה טקס מרגש ומיוחד במינו.חשוב לציין שהאיפור והשיער נשאר כל הערב ולא זז למרות שהיתה לחות מטורפת (1/9) וגם כשהגענו הביתה האיפור החזיק ולא רצה לצאת,אפילו במים.דנית אישיות מקסימה ומדהימה מיקצועית,כישרונית עם ידיים של זהב.אנחנו זכינו במאפרת ומעצבת שיער והכי חשוב בחברה טובה.דנית,דודי ודיקלה תודה על הכל!!!!!!!
הצג עוד

shokolit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
דנית הבטיחה לי כמה פעמים לפני החתונה, וגם ביום איפור הניסיון, שתוך 4 שעות אהיה מוכנה. הסברתי עד כמה זה חשוב לי מפני שהצילומים מתבצעים במקום רחוק וחשוב לי להגיע מוקדם ולהספיק. ביום החתונה הגעתי ב-10 (כמו שקבענו) והפלא ופלא, זאת שהיתה אמורה לקבל אותי במכון שלה להדבקת ציפורניים קבעה עם משהי אחרת ונאלצתי לחכות עד שדנית תגיע, כשהיא הגיעה היה חשוב לה יותר להדליק סיגריה ולהרגיע אותי שאין לי מה לדאוג, היא תתחיל עם השיער ואהיה מוכנה בזמן!!כמובן שזה לא קרה. דנית קבלה לקוחות בזמן שאני ממתינה וכשהבעתי חוסר סבלנות שהשעה שלי מתקרבת היא תירצה את זה ב"אל תדאגי האיפור יקח לי 20 דקות". אבל אני לא רוצה איפור ב-20 דקות! אני רוצה איפור כלה מושקע ובלי לחץ של לקוחות.מה שקרה בסוף זה שהתסרוקת שהובטחה לי לא היתה אפילו דומה למה שסיכמנו והיו לה את כל התירוצים שבעולם למה זה פתאם הפך לבלתי אפשרי. האיפור יצא אמנם יפה אבל גם לא כפי שסיכמנו שאני רוצה שיהיה. יצאתי מהמכון כמעט שעתיים אחרי הזמן!!!! מה שגרם לי להפסיד זמן יקר של צילומים ונאלצתי לוותר על אתרים שרציתי להצטלם בהם. את המלווה שלי היא לא הספיקה לאפר בכל הזמן הזה, אז היא נשארה במכון ואני נשארתי בלי מלווה ועם הרבה עוגמת נפש. היא קבלה את כל הסכום שדרשה בלי בעיות מצדי אבל היום המאושר בחיי נהרס!
הצג עוד

liat-c   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דנית ממש מקצועית (היא גם עושה את התסרוקת וגם מאפרת) ממש אהבתי את ההשקעה והתוצאה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up