צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
אני מאוכזבת עד עמקי נשמתי.
בתחילת אוג' עשיתי הזמנה ב 5 נגרים, של מיטה ושני ארונות. בשיחה עם נותנת השרות הבהרתי כי מאד חשוב לי זמן האספקה ואם לא תוכל הרשת לספק לי את המוצר בזמן סביר של 4-5 שבועות אני לא מעוניינת בעיסקה, ואפנה לספק אחר. באותו מעמד צילצלה המוכרנית למחסן בדקה ונתנה לי תאריך התקנה. לצערי החברה לא עמדה בתאריך ולא בשני תאריכים נוספים שניתנו לי. הביטולים נעשו יום לפני ההתקנה. כרגע אני ממתינה לקבלת תאריך חדש. כל זאת נעשה תחת המשפט בחוזה שזמן ההתקנה הוא 45-65 ימי עבודה, ומבלי להתחשב בקביעה בע"פ עם המוכרית על חשיבות האספקה לתאריך מוקדם יותר ומבלי לכבד את זמני .
אני מקווה מאד שלפחות המוצרים יהיו באיכות טובה.
20 מתוך 100
העבודה שלהם מתחת לכל ביקורת. הגימורים על הפנים, הצבע מלא דבק ונראה דהוי כאילו עמד בשמש שנה. ועל השירות אפילו אין מה לדבר. שמרו מרחק! עדיף לקנות בשוק הפשפשים.
40 מתוך 100
לאחרונה רכשתי ארון ומיטה ב 5 נגרים , לגבי איכות המוצרים אין לי טענות.
הבעיה היא השרות , כאשר אתה מזמין אצל המעצבת מוצרים כגון מיטה מעץ מלא או עזרים שונים כידיות 5 נגרים רק מתווכת בין חברות שותפות שמספקות מוצרים אלו , להפתעתי אפילו שירות הלקוחות של 5 נגרים לא מטפל בבעיות שיכולת להיווצר עם מוצרים אלו ומפנה אותך לשרות לקוחות אחר , למרות בפעול אתה רכשת את המוצרים ב 5 נגרים.
מהניסיון שלי הייתי צריך לרדוף אחרי המוצרים שהזמנתי מול מספר רב של גורמים במקום לדבר עם המעצבת או שרות לקוחות של 5 נגרים.
גם כאשר שלחתי מכתב למנכ"ל מר יורם עינב לא קיבלתי התייחסות.