כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

5 נגרים - רמת גן

5 נגרים - רמת גן

חנויות ריהוט
טלפון:03-6185690
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ziv_amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני מאוכזבת עד עמקי נשמתי.  בתחילת אוג' עשיתי הזמנה ב 5 נגרים, של מיטה ושני ארונות. בשיחה עם נותנת השרות הבהרתי כי מאד חשוב לי זמן האספקה ואם לא תוכל הרשת לספק לי את המוצר בזמן סביר של 4-5 שבועות אני לא מעוניינת בעיסקה, ואפנה לספק אחר. באותו מעמד צילצלה המוכרנית למחסן בדקה ונתנה לי תאריך התקנה. לצערי החברה לא עמדה בתאריך ולא בשני תאריכים נוספים שניתנו לי. הביטולים נעשו יום לפני ההתקנה. כרגע אני ממתינה לקבלת תאריך חדש. כל זאת נעשה תחת המשפט בחוזה שזמן ההתקנה הוא 45-65 ימי עבודה, ומבלי להתחשב בקביעה בע"פ עם המוכרית על חשיבות האספקה לתאריך מוקדם יותר ומבלי לכבד את זמני . אני מקווה מאד שלפחות המוצרים יהיו באיכות טובה.
הצג עוד

keren11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
העבודה שלהם מתחת לכל ביקורת. הגימורים על הפנים, הצבע מלא דבק ונראה דהוי כאילו עמד בשמש שנה. ועל השירות אפילו אין מה לדבר. שמרו מרחק! עדיף לקנות בשוק הפשפשים.

bbustan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
לאחרונה רכשתי ארון ומיטה ב 5 נגרים , לגבי איכות המוצרים אין לי טענות.   הבעיה היא השרות , כאשר אתה מזמין אצל המעצבת מוצרים כגון מיטה מעץ מלא או עזרים שונים כידיות 5 נגרים רק מתווכת בין חברות שותפות שמספקות מוצרים אלו , להפתעתי אפילו שירות הלקוחות של 5 נגרים לא מטפל בבעיות שיכולת להיווצר עם מוצרים אלו ומפנה אותך לשרות לקוחות אחר , למרות בפעול אתה רכשת את המוצרים ב 5 נגרים.   מהניסיון שלי הייתי צריך לרדוף אחרי המוצרים שהזמנתי מול מספר רב של גורמים במקום לדבר עם המעצבת או שרות לקוחות של 5 נגרים.   גם כאשר שלחתי מכתב למנכ"ל מר יורם עינב לא קיבלתי התייחסות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up