כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קרן בניסטי
94
98 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
naviad1991   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קרן היא הספרית הקבועה שלי והיא אמנית בנשמה, שמתפרעת לי על השיער בצבעים מטורפים כל פעם מחדש. את השיער לחתונה היא תכננה איתי חצי שנה מראש וגם את הצביעות הקודמות הכינה לקראת הגוון המדויק שרצינו לאירוע. קרן היא מכשפה טובה, שחוץ מזה שהסכימה לאפר אותי ולעשות לי את השיער (ולקום ממש מוקדם בשביל זה ביום שישי!), גם מכירה את כל נשות ואנשי המקצוע הכי טובים באיזור חיפה ופשוט סגרה לי מלא פינות כשהמליצה לי על חנות פרחים או על מעצבת השמלות שלי. כאמנית שהיא גם מכשפה, היא מכירה אותי ויודעת מי אני ומה הסגנון שלי בדיוק. אני יכולה לשחרר לחלוטין ולתת לה לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. וכשזו חלוקת העבודה בינינו- קורים קסמים. אני לא מתאפרת ביומיום בכלל, וקרן הבינה בדיוק איך לאפר אותי כך שארגיש הכי אני ובנוח מאד לאורך כל היום, בלי שום צורך באיפור ניסיון. היה רגוע וכיפי מאד לפתוח איתה את הבוקר (המוקדם, כבר אמרתי?), ולצאת בוייב טוב כשאני מרגישה יפה ובנוח לאירוע. מיותר לציין שהשיער היה הלהיט של היום, גם אצל האורחים וגם אצל הצלם שלא הפסיק להתלהב מהגוונים בתנאי התאורה השונים. עוד יותר מיותר לציין שהאיפור שרד כמו גדול עד להמבורגר שתקעתי בערב...
הצג עוד

הדסה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הבת שלי כבר הרבה שנים נאבקת עם התלתלים שלה וכבר ביקשה החלקה. לפני הצעד הדרמטי הזה, הגענו לקרן לטיפול בתלתלים וללמוד איך להתמודד איתם. ומאז- עולם אחר! הילדה מאוהבת בשיער שלה והביטחון העצמי שלה עלה מלא. תודה קרן!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
לפני חתונה בפרט את רוצה את הטוב ביותר את רוצה שהשיער שלך ייראה מינימום הוליווד ובעיקר שאת רוצה בלונד על כל גווניו שייראה מושלם אז קרן בניסטי זה בדיוק המענה לכך. באתי בגלל החתונה ונשארתי לכל החיים.מאז קרן מלווה אותי ביום יום וכמובן באירועים המרגשים בחיי... התוצאה המושלמת נשמרת לאורך זמן , החוויה במספרה כיפית, משוחררת את לא מרגישה שאת נמצאת במקומות הפלצניים האלה שתכלס עושים מה שהם רוצים בלי לשמוע מה שאת רוצה. בנוסף לכך מחירים הוגנים והכי חשוב שלקרן יותר חשוב אפילו ממך שתצאי מרוצה ואם יש ספק ולו הכי קטן היא תדרוש בשלמות התוצאה ושאת תצאי הכי מרוצה. מומלץ בחום אל תתקשרי על פחות!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן יצירתית, שמחה ואנרגטית, ופשוט עושה מצב רוח טוב באופן כללי! מעבר לכך היא פשוט קוסמת, היא הפכה את השיער העצוב שלי לבריא, צבעוני, ושיא הקסום!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את קרן אני מכירה בתןר הספרית שלי ושהתחלתי לתכנן את החתונה אמרתי לה שאני רוצה שהיא תעשה לי את השיער והאיפור סה״כ נשמע פשוט אך שהתסרוקת ההרפתקאנית שלי זו צמה או חצי קוקו וביום יום חוץ מקרם לחות אין לי שום איפור מאיפה מתחילים אני רציתי איפור שאסתכל במראה אראה את עצמי רק יפה יותר ;) ולגבי השיער רציתי נוח שלא יהיה לי חם אך אם זאת ״כלתי״ אם הרבה סבלנות קרן ואני התחלנו תהליך וניסיון והיה כל כך מושלם בדיוק איך שדמינתי את עצמי והבונוס שהכל היה כל כך נוח שלא הייתי עסוקה חצי לילה להוציא סיכות מהשיער 😝😝 בקיצור מומלץ בחום
הצג עוד

neuchler   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקסימה קשובה ומאוד מקצועית.קרן היא ספרית בחסד עליון ועושה תסרוקות מקסימות לכלות ולאירועים.היא גם מאפרת מקצועית ומקסימה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up