כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טלי פלד
91
95 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טלי הוירטואוזית היא בדיוק המאפרת שאת רוצה לצידך בבוקר ההתארגנות! מאיפור דרמטי, דרך רומנטי ועד קליל היא תתאים לך את האיפור שאת רוצה, שיראה מעולה ויחזיק ל-כ-ל היום, בלי שיראו שהוא שם. מעבר לכך, היא גם נשמה, מקסימה, ומרגיעה - דברים קריטים לבוקר חתונה לחוץ. באופן אישי, אני מעדיפה מראה טבעי ורציתי איפור מינימאלי, בעיקר לתמונות. טלי דאגה לכך, ועוד הרבה יותר- מבסיס שמכיל גם מקדם הגנה, ועד תיקונים קטנים לאיפור שאר בני המשפחה... טלי היקרה, מאחלת לנו שניפגש בעוד שמחות 3>
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני מאחלת לכל כלה לעבור חוויה כל כך נעימה עם מאפרת מופלאה. ממליצה בחום על טלי פלד המקסימה, שאיפרה אותי לחתונה כל כך יפה ומותאם לי, איפור עדין, זוהר ומושלם. שהחזיק לי כל האירוע (אירוע צהריים). הכל היה כל כך מאורגן היא אפילו דאגה לכיבוד, לאווירה ולשמפניה. טלי אני אסירת תודה, עוד שאחותי התאפרה אצלך לפני שנים, אמרתי שאהיה כלה אתאפר גם אצלך, פשוט זכיתי!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טלי היא כמו משפחה, היא מכירה אותי טוב וכבר איפרה אותי לחתונה של אחי, והיה לי ברור שתאפר אותי גם לשלי. האיפור היה בדיוק מה שמתאים לי- עדין מאוד ויחד עם זאת מדגיש את הדברים הטובים. היא גרמה לי להרגיש יפה ומיוחדת! האיפור נשאר במקום, למרות דמעות ההתרגשות והשמחה. מעבר למקצועיות היא פשוט אדם מדהים ומקסים, מחייכת, תומכת וגורמת לך להרגיש הכי נוח שאפשר. מומלצת בחום!!!
הצג עוד

Limor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
טלי פשוט אלופה!!! עשיתי אצלה את האיפור לצילומי טראש שלא זז מילימטר אפילו שנכנסתי לים! בדיעבד, הייתי הרבה יותר מרוצה ממנה מהמאפרת שלקחתי לחתונה: האיפור שעשתה לי היה מהמם (יותר מהחתונה אפילו!) ועדין והמחירים שלה מעולים! ממליצה בחום!
הצג עוד

Beatrice   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של טלי פלד ועפרה איפרה אותי. עפרה אישה מדהימה ונעימה והיה ממש נוח, נעים והאווירה הייתה טובה מאוד. הרגשתי בנוח ונהניתי באיפור הנסיון ונראיתי מעולה! כשחזרתי לשם ביום החתונה כבר הרגשתי כמו בבית, הרגשתי נינוחה עם עפרה שאיפרה אותי בצורה מדהימה והאיפור לא הציק וישב פיקס עד הלילה. האיפור היה עדין אך יפה מאוד ומחמיא. עפרה שמחה להציע הצעות ולבחור ביחד את האיפור המושלם ליום החתונה. נהניתי מאוד ואני שמחה שבחרתי בסטודיו הזה ולא אחר! המקום מרגיש אינטימי ונותן הרגשה כיפית ביום מרגש ולחוץ שכזה :) ממליצה בחום לבחור בסטודיו של טלי. כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שמדברים איתי בצורה נעימה וחסרת פוזה ולא גובים סכומי עתק..שווה שווה שווה ומדהים!
הצג עוד

shira123456   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אירוע שלישי שלנו במשפחה עם טלי, וכל פעם מושלם. איפור עדין מאד ועם זאת בולט ומורגש, מתאים לנו מאד. החזיק עד סוף האירוע בצורה מושלמת. האיפור ניסיון היה מצוין ויכולתי לראות בדיוק מה מתאים וכדאי לעשות ואיך זה יראה. ביום החתונה עצמו היה כיף מאד עם טלי שאיפרה אותנו במהירות ובמקצועיות.. בקיצור, ממליצה מאד מאד!
הצג עוד

hadarling84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מאושרת ממני על הבחירה בטלי פלד כמאפרת בחתונה שלנו. מדובר באישה מדהימה ומוכשרת! טלי כובשת בנחמדות, בצניעות ובחמימות האנושית שלה, בהומור המשעשע שלה וביכולת להנעים את הזמן ביום הכי לחוץ ואינטנסיבי, בכיף ובאווירה טובה. יש לה חוש אסתטי יוצא מן הכלל ויכולת לקלוט מי הכלה שיושבת מולה ולהתאים לה איפור בסגנון ואווירה שיתאימו לה. במקצועיות ובמיומנות רבה, טלי יודעת להגיש איפור איכותי, מדויק וקלאסי, הכל תוך כדי שהיא נותנת יחס אישי ותשומת לב, ורואים שהיא נהנית ממה שהיא עושה ועושה את זה מכל הלב. טלי הגיעה למלון שבו התארגנתי, מוקדם בבוקר ביום שישי, ועמדה באתגרים שהצבתי לה, גם ככלה רגישה לאיפור בפרט באזור העיניים, וגם לאור העבודה שמדובר בחתונת צהריים קייצית שנערכה במקום פתוח, דבר המצריך מצד אחד איפור קליל יחסית (בלי שיראו את שכבות המייק-אפ!) ומצד שני איפור עמיד ומתאים לאקלים. טלי התגברה ללא קושי על האתגרים, גם עם מוצרי איפור איכותיים (מבית המותג שלה) וגם עשתה לי איפור מעלף שלא הפסיק לגרוף תגובות נלהבות כל החתונה ואפילו אחריה. טלי אהובה תודה רבה, אין לי מילים להודות לך!
הצג עוד

לילי ועומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי חיפושים רבים למציאת מאפרת שאוהב את עבודותיה מצאתי את טלי! לטלי סטודיו מדהים, אינטימי וכיפי במושבה הגרמנית. באיפור הנסיון היא קלעה בול למה שאני אוהבת וביום החתונה הרגשתי נסיכה בזכותה. הייתה אווירה כל כך נינוחה ושמחה בסטודיו :) נהניתי מכל רגע. האיפור החזיק מעמד כל הערב למרות שהיה חם (30.5.13) ואני ממליצה עליה בחוםמעצבת השיער שטלי עובדת איתה היא ונסה, בחורה נחמד ומקצועית מאוד שעיצבה את שיערי בצורה מאוד מיוחד ונחה- יצא ממש ממש יפה.כל הערב קיבלתי מחמאות והרגשתי טוב בזכות האיפור והשיער (וגם בגלל שהתחתנתי...)
הצג עוד

deps   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתור מי שלא אוהבת איפור, בת של מי ששונאת איפור ובת זוגו של מי שמתעב איפור - החלטתי להתאפר ברגשות מעורבים.מאד לא רציתי להיות מלאה בכל מיני שכבות מיותרות של חומרים ולא להראות כמו עצמי מחד, מאידך היה לי ברור שהצילומים יראו טוב יותר עם איפור.טלי פלד היתה האדם הנכון במקום הנכון. היא הבינה אותי בדיוק כבר בשלב איפור הניסיון ואיפרה אותי בעדינות רבה ביותר.האיפור עצמו יצא טבעי וקליל. כמעט לא מורגש. זה אולי מצחיק לשלם על משהו שכמעט לא רואים, אבל האמת היא שהצילומים מדברים בעד עצמם וטוב שהחלטתי להתאפר.טלי היא גם אדם מצחיק וחייכני, והשעות אצלה עם אמא שלי והאחיות שהחליטו גם להצטרף לענין היו כייפיות וזכורות לטוב מאד. מאד מאד מומלצת.מי שעוד מומלצת היא ונסה, הספרית שטלי עובדת איתה. היא סידרה את השיער של כולנו בתסרוקות פנטסטיות שהיה ממש חבל לפרק...
הצג עוד

hab308   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רציתי מישהי שתאפר אותי בצורה עדינה וטבעית. אל טלי הגעתי אחרי שראיתי מכרה שהיא איפרה, ונראתה בדיוק כמו עצמה רק זוהרת! האיפור אצל טלי היה הצלחה מסחררת. היא הצליחה להדגיש את מה שצריך ולטשטש את מה שלא, וכל זה בלי שאראה מאופרת מדי. חוץ מזה שהיא נחמדה ומלאת חיים, והיה מאוד נעים להתארגן אצלה בסטודיו. היא עובדת גם עם מעצבת שיער בשם ונסה, שהתסרוקת שלה קצרה מחמאות לאורך כל הערב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up