כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניאל גולדברג
88
92 מתוך 100
לפי 71 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדניאל מהמלצות של חברות וזאת ללא ספק הייתה בחירה מדהימה. התאהבתי בשמלה הראשונה שמדדתי אצלה, ואני לא מפסיקה לקבל עליה מחמאות.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו,הבחירה המושלמת והחוויה הכי טובה שלי מכל תהליך החתונה!! זה מתחיל בסגנון קלאסי,מיוחד,מקצועיות בסטנדרט הכי גבוה שיש, דניאל מצאה לי פתרון לכל חלק בגוף והפכה את השמלה למושלמות על הגוף שלי. ללא ספק מעניקה תחושה שזה היום שלך,ואת הכי יפה ומיוחדת שיש בזכות המקצועיות והנועם!! כל מפגש היה מלא במקצועיות,בטעם,בחיוך והפך לטוב יותר מפעם לפעם,תוך סדר,אכפתיות וזמינות עד הרגע האחרון! הבחירה הכי טובה שהייתה לי.
הצג עוד

Nicole   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
את דניאל עוד הכרתי מהחתונה של אחותי. יש לה את שמלות הכלה האיכותיות, היפות, האלגנטיות והקלאסיות ביותר בארץ. אלה מסוג השמלות שלא תראו על אף אחת וניתן למצוא אותן רק בחו"ל. מיד כשהתארסתי ידעתי ששמלת החתונה שלי תהיה אצלה!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עשיתי את השמלה שלי אצל דניאל ומהרגע הראשון התחברתי אליה. הדגמים מהממים, היחס והמקצועיות והסבלנות של דניאל הם ברמה אחרת. הרגשתי מדהים ביום של החתונה וקיבלתי הרבה מחמאות מומלץ בחום.
הצג עוד

Oran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל דניאל במקום הראשון ובגלל היחס החם והמקצועי בחרתי לבחור אצלה את שמלת החלומות שלי. זו הייתה הבחירה הכי מוצלחת שיכולה להיות, השמלה הייתה מהממת ותפורה ברמה גבוהה מאוד, עד היום אני מקבלת מחמאות על השמלה. תודה רבה, ממליצה מאוד.
הצג עוד

gabriella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השמלה שלי מדניאל גולדברג היה מעבר למה שחלתמי. לעבוד איתה היה פשוט תענוג עם מלא צומת לב לפרטים ולהרגשות שלי. אני ממליצה בחום.

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל מקסימה ומקצועית את זה מרגישים מהרגע הראשון! השמלה הראשונה שהיא הביאה לי למדוד זאת היתה שמלת החלומות שלי! יש לך אנרגיות כיפיות ואווירה מדהימה כל רגע איתך הייה מרגש! מודה לך על הכל! הפירגונים שקבלתי על השמלה לא מפסיקים! אין ספק שעשיתי בחירה מושלמת❤️
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פגשתי את דניאל גולדברג דרך המלצה חמה של חברה שהתחתנה, וישר התחברתי לעיצוב הקלאסי של השמלות האיכותיות שלה. דניאל היא מקצועית ואומנותית. ביחד בחרנו את הסגנון שהיה מיוחד בשבילי. החוויה היתה אישית ועברה בשמחה ובסבלנות. והייתה מושלמת עם העזרה של התופרת שלה, אסתר. ממש תודה על הכל, אוהבת ניקול קמחי.
הצג עוד

מארה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לדניאל הגעתי לאחר חיפושים בהמון מקומות - רציתי שמלה קלסית, אלגנטית ואיכותית במחיר שלא בשמיים ולא מצאתי באף מקום עד שהגעתי לדניאל. המבחר שלה פשוט ברמה אחרת, שמלאות איכותיות וכל כך יפות גם מאירופה וגם שהיא עיצבה עצמה. היא יודעת היטב איך לתאם שמלה לכלה והיה כל כך נעים לעבוד איתה ועם התופרת המקסימה שלה. התהליך מולן הייתה כל כך נחמדה והן מקצויות בטירוף וביום הגדול השמלה הייתה יותר ממושלמת. אני לא יכולה להמליץ על דניאל מספיק - אישה סבלנית, מקצועית ועם השמלאות הכי יפות שראיתי במשך כל החיפושים.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל גולדברג עשתה לי את השמלה המושלמת! מתחילת התהליך ועד סופו נשארה מקצועית ואדיבה. אסתר התופרת המדהימה שלה בניצוחה של דניאל עשו עבודה מדויקת ותפרו לי שמלה שיקית אלגנטית שהולמת בדיוק את מידותי. הלכתי להמון מעצבים לפני כן, ואני ממליצה בחום לבדוק את השמלות המיוחדות של דניאל!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up