כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דפוס עמנואל

דפוס עמנואל

הזמנות לחתונה
טלפון:03-9424000
90
99 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
developmentally   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
יחסית יקרים, היחס ללקוחות דורש שיפור

שמריתEli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה לנו חשוב להדפיס הזמנות בזול ככל האפשר כי מעבר לעלות הדפסת ההזמנה יש גם את עלות המשלוח בדואר מה שמיקר מאוד את העלות הסופית של ההזמנה. ובסופו של דבר מדובר בפיסת נייר שתמצא את עצמה בפח. אבל מצד שני היה לנו חשוב שההזמנות יהיו מכובדות ויפות.לדפוס עמנואל הגענו דרך האתר הזה. מעבר לזה בדקנו בתי דפוס באזור מגורינו שהיו... מוזרים למדי. אבל אחרי ההבטחות כאן שבדפוס עמנואל מקבלים גם איכות וגם מחיר מאוד משתלם, החלטנו ששווה ליצור קשר. השיחה הראשונית איתם הייתה מאוד עניינית וקיבלנו הצעת מחיר מפורטת לאי - מייל. הלכנו לאסוף את ההזמנות, ולאחר אישור טיוטה ההזמנות הודפסו על המקום. מה שהיה כמובן נוח כי שנינו עסוקים מאוד גם בלי קשר לחתונה. ההזמנות יצאו יפהפיות ולא הייתה ולו הזמנה פגומה אחת בכל החבילה של 200 ההזמנות.חשוב רק לציין שאנחנו עיצבנו את ההזמנות בעצמנו, כך שאנחנו לא יכולים להעיד עליהם מהבחינה הזו. אבל הדפסנו את ההזמנות על הנייר הרגיל שמקובל להזמנות ולא על נייר מעוצב, ולא ניכר עליהן כלל שעוצבו בפאוור פוינט עם רקע שהאופיס מציע, אלא נראו אלגנטיות ויוקרתיות. ממש הופתענו שהן יצאו עד כדי כך טוב. קיבלנו עליהן תגובות מאוד נלהבות, כך שזו לא רק דעתנו הסובייקטיבית על ה"בייבי" שלנו. יצאנו ממש מרוצים.
הצג עוד

selinvaloh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בעלי הוא מעצב גרפי וכמובן שהוא זה שעיצב לנו את ההזמנה לחתונה. הוא כזה מוכשר שאין דברים כאלה!!!זה חסך לנו את העבודה מול הגרפיקאית שבבית דפוס וזירז תהליכים. כל מה שרצינו זה למצוא מקום זול שיפיק לנו את ההזמנות באיכות טובה. שלא יראה זול אבל שגם לא יעופו על המחירים. הם הדפיסו לנו הזמנה לדוגמאולאחר האישור שלנו התחילו בתהליך ההדפסה. העלות התאימה לכיס שלנו והם תקתקו את העבודה.ההזמנות יצאו איכותיות ויפות, עם קלאס כמו שרצינו. ממליצים.
הצג עוד

ק & א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את העיצוב הכנו לבד וחיפשנו מקום שנוכל להדפיס בו גלויה דו צדדית שתהיה איכותית אבל במחיר זול... המחיר היה זול והאיכות טובה מאוד. לא נתקלנו בשום הזמנות לא טובות (בכל ה-450 הזמנות) והם היו מאוד נחמדים ועזרו לנו לתקן בעיה שהייתה בקובץ שהכנו. ודבר אחרון - הם הדפיסו את כל הכמות במקום כולל דוגמה ללא תשלום...
הצג עוד

מירי ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחלה שירות ואחלה מחיר
הצג עוד

yanagir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים! בתקופה הזאת של סידורים לחתונה, אני תמיד נעזרת בחוות הדעת באתר וזה מאוד חשוב לפי דעתי. תמיד חשבתי לעצמי מי האנשים הללו שטורחים להיכנס ולכתוב חוות דעת טובה, הרי בד"כ אנחנו זוכרים את נותני השירותים הגרועים שנתקלנו בהם ואת הטובים שוכחים מהר. אז הפעם אני לא שוכחת כי באמת היינו מרוצים עד הגג! באנו עם הזמנות שאנחנו עיצבנו, והדפיסו לנו אותן אצל עמנואל. ההזמנות יצאו בדיוק כמו שדמיינו אותן מכל הבחינות. וזה לקח רק שעה-שעה וחצי!ביקשנו לעשות חלק מההזמנות ברוסית וחלק בעברית והם אפילו לא ביקשו על כך תוספת, הדפיסו לנו קצת יותר הזמנות ממה שהזמנו (ללא תוספת תשלום) ובקיצור שירות יוצא דופן. היינו מופתעים!
הצג עוד

gili_shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חשוב להתחיל ולהגיד שיש תמורה מלאה לכסף. תוך שעה היינו עם הזמנות מוכנות (ואיכותיות!) ביד ואחרי 3 נסיונות הדפסה שונים (כל מיני תיקונים קטנים שהיינו צריכים להוסיף...כי עיצבנו ועשינו את ההזמנה בעצמנו). היו אדיבים לגמרי, מהירים ושירותיים. ממליצים לחלוטין!חשוב לציין שמדובר בסניף בת"א.
הצג עוד

noah02   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלחתי להם במייל את ההזמנה המוכנה, הגעתי, ועל המקום הדפיסו לי דוגמא, ותוך עשר דקות כל ההזמנות הודפסו.הייתי צריכה 80 הזמנות, ונאמר שעדיף לי להדפיס 100, כי המחיר זהה.המחיר הנמוך ביותר שמצאתי למס' הזמנות כזה.
הצג עוד

shidlo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט מקצועיים..התקשרנו, קיבלנו מיד הצעת מחיר (נמוכה מכל השאר בכמה שקלים). כששאלנו תוך כמה זמן זה יהיה מוכן אמרו לנו 10-15 דקות, וזה כשכל השאר אמרו 3-4 ימים!!!נסענו לשם, הם מיד הדפיסו לנו עמוד אחד (4 הזמנות) לדוגמא ומיד הבחור שם הציע שנכהה טיפה את הצבע. ביקשנו לראות איך יצא עם צבע כהה יותר והוא הדפיס עוד דף דוגמא. אחרי שהיינו מרוצים הוא שלח להדפסה ואחרי 10 דקות של הדפסה וחיתוך היו לנו ביד 250 הזמנות ארוזות + 8 מהניסיון ועוד 8 שביקשנו באנגלית.המחיר לא כולל את הגרפיקה (הייתה לנו מוכנה)
הצג עוד

tushkush1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את ההזמנות הכנו לבד בעזרת הפוטושופ. יצא פשוט מעולה ולא מסובך.בעמנואל הדפסנו את ההזמנות.היו זריזים, מהירים, מקצועיים והאיכות טובה במחיר סביר.הדפסנו על נייר כרומו רגיל. צו צדדי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up